معرفی رستوران های قدیمی تهران بلاگ تخفیفان


مالک این رستوران آقای حسین کریمی است که با شغل قصابی در جنوب شهر شروع کرد و اولین رستوران خود را در سال 1350 افتتاح کرد. و با تلاش و کوشش خود توانست رستوران لوکس طلایی را در خیابان ولیعصر تاسیس کند. اما کباب بره و لقمه بناب آن نیز از بهترین غذاهای این رستوران قدیمی است. اگر نمی خواهید در رستوران غذای خود را میل کنید می‌توانید سفارش غذای خود را به صورت آنلاین بدهید. در معرفی بهترین رستوران های تهرانپارس جیلیز ویلیز جایگاهی ویژه دارد.

  • قیمت منوی این رستوران نسبت‌به کیفیت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید انواع غذاهای نوستالژیک را در آن سفارش دهید.
  • از میدان سربند دیگر خودرو حق عبور ندارد و مردم یا پیاده می توانند تردد کنند یا با موتور هرچند از یک جایی به بعد هم موتور نمی تواند عبور کند.
  • رستوران اس پی یو در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.
  • از همان لحظه‌ی اول با دیدن فضا و دکوراسیون خودتان را در زاویه‌ی جدیدی از تهران پیدا می‌کنید و زمانی که منو را جلوی شما می‌گذارند، حیرت شما تکمیل می‌شود.

این رستوران یه فضای سرسبز کوهپایه ای و محیطی آرام با اجرای زنده موسیقی پاپ و سنتی داره که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ویژگی های منحصر به فرد ارائه میشه. رستوران وکیل یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کرمان است که توی دل حمام قدیم بازار وکیل قرار داره. اگه به آداب و رسوم قدیمی ایرانی اهمیت میدی و دلت برای خوردن یک دیزی دو آتشه لک زده، کافیه که بعد از گشت و گذار توی بازار سنتی وکیل راهی رستوران سنتی وکیل بشی.

#1 رستوران شرف السلامی بازار بزرگ تهران

از نظر تهرانی ها، خیابان دربند دو قسمت دارد یکی از چهارراه تجریش شروع می شود تا میدان سربند و دیگری از سربند شروع می شود تا انتهایش که روی کوه ها قرار دارد. از میدان سربند دیگر خودرو حق عبور ندارد و مردم یا پیاده می توانند تردد کنند یا با موتور هرچند از یک جایی به بعد هم موتور نمی تواند عبور کند. در همین مسیر کوتاه کلی رستوران و سفره خانه هست و بین این ها، رستوران کوهپایه جایی است که توانسته خود را نه تنها بین بهترین رستوران های دربند تهران قرار دهد بلکه به باور بسیاری، با اختلاف بهترین رستوران دربند تهران هم هست. رستوران کوهپایه از جمله رستوران های لوکسی است که نه صرفاً بخاطر قرار گیری در دربند بلکه بطور کلی جایی است که هرکس باید تجربه اش کند. هنگامی که از پله ها بالا می روید تا به داخل محیط رستوران بروید، با میز سلف سرویس روبرو می شوید و می توانید در صورت نیاز سالاد، نوشیدنی، انواع ماست و غیره را بردارید. جالب است بدانید در میان جمعیت انبوه رستوران مسلم، مدیر رستوران هم در حال گشت و گذار است تا مشتری ای، کم و کاستی نداشته باشد و سرویس دهی به بهترین نحو ارائه شود.

اطلاعات تکمیلی رستوران ۱۳۳ تهرانپارس

انواع فیله‌های سوخاری و استیک‌ها در این فست فود بسیار محبوب هستند. علاوه بر این، مشتریان دائمی این فست فود، طعم و مزه انواع پیتزا در جیلیز ویلیز را با هیچ فست فودی قابل مقایسه نمی‌دانند. بامبو اکسپرس تنوع غذایی بالایی دارد و انواع غذاهای آسیایی را برای علاقه‌مندان سرو می کند. این مجموعه علاوه بر فروش حضوری به صورت آنلاین نیز سفارش گیری می کند.

پاسخ به سوالات رایج در مورد بهترین رستوران های تهران

همچنین، اگر اهل حلیم باشید، می‌توانید حلیم صبحانه‌تان را نیز از این کبابی تهیه کنید. حاج فضل ا… صبح‌ها با حلیم و شب‌ها با کوبیده‌های خوشمزه‌اش در خدمت شما است. این رستوران به خاطر غذاهای سنتی ایرانی خوشمزه‌اش معروف است و یک جورهایی رستوران مسلم شمال تهران است. به خصوص به خاطر ماهیچه‌های خیلی خوشمزه‌اش که هم خوب پخته شده‌اند و هم مایه خوشمزه‌ای دارند. اگر هم طرفدار کباب هستید هم کباب برگ این رستوران عالی است و هم جوجه‌کباب ران و هم کباب ماستی آن. این رستوران به رستوران خاورمیانه‌ای مشهور است چون هم می‌توانید کباب‌های خوشمزه سبک مدیترانه‌ای و ترکی مثل انواع کباب و گریل را اینجا امتحان کنید و هم غذاهای خوشمزه عربی و ایرانی مثل فلافل و شاورما.