معرفی بهترین رستوران های تهران منوغذاها +آدرس 1401 اسنپ روم-غذای هرمزگان


بنابراین سلیقه طیف وسیعی از مشتریان را شامل می‌شود و سرویس‌دهی خوبی دارد. قیمت های مناسب بهترین رستوران در بازار تهران یکی از ویژگی‌های خوبی است که در جذب بسیاری از افراد به این مکان تاثیرگذار است. به مراجعه‌کنندگان پیشنهاد می‌شود ضمن سفارش و صرف غذاهای خوشمزه رستوران جوان بازار از امتحان کردن طعم ته دیگ‌های خوشمزه و معروف آن هم غافل نباشند. در اینجا قصد آن را داریم که ویژگی‌های مثبت و خدمات مناسب چند رستوران خوب بازار تهران را جهت آگاهی علاقه‌مندان بیان کنیم. رستوران نائب یکی از بهترین رستوران های تهران است که کباب های بسیار خوش طعمی دارد.

  • رستوران گشت دارای منویی از غذاهای جدید و مدرن است و شما می توانید بر اساس ذائقه خود، هر یک را سفارش دهید و در محیطی دل انگیز میل کنید.
  • در رستوران نایب سعادت آباد و ساعی، علاوه بر لذت‌بردن از کیفیت عالی غذا، می‌توانید از صدای موسیقی زنده نیز لذت ببرید.
  • در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین لیست رستوران های تهران که قالبا جزو رستوران های معروف تهران می باشد، آشنا کنیم.
  • به جز این سطح قیمت کترینگ‌ها بسته به محله می‌تواند خیلی متفاوت باشد.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. علاوه بر همه‌ی آنچه که ذکر کردیم، برای آشنایی با بهترین کافه های تهران هم پیشنهاد می‌کنیم به مقاله دیگر مجله جاباما در این زمینه مراجعه کنید. تهران پارک‌های جذاب زیادی هم دارد، حالا که به خطوط آخر مطلب رسیدیم، می‌توانید نگاهی هم به پارک های تهران بیندازید و یک جای دنج و خوب برای گردش پیدا کنید. تفاوت این رستوران با دیگر فست‌فودی‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید، این است که روی برگرها تمرکز دارد؛ درحالی‌که بیشتر فست‌فودی‌های دیگر به پیتزا، هات‌داگ و انواع ساندویچ‌ها بیشتر اهمیت می‌دهند. این رستوران هم از همان دست رستوران‌هایی است که اگر به دنبال یک شب خوب برای گذراندن هستید، باید از قبل یک میز در آن را رزرو کرده باشید؛ چرا که به احتمال زیاد نمی‌توانید سرزده میز خالی برای نشستن پیدا کنید.

لازم به ذکر است رستوران البرز دارای شعبه دیگری در خیابان فرشته است که همانند شعبه دیگر آن، شلوغ بوده و از بهترین رستوران های تهران و فرشته و به شمار می رود. همانطور که میدانیم، رستوران شرف الاسلامی در بازار بزرگ تهران قرار دارد و بهترین را برای دسترسی به رستوران، مسیر خیابان 15 خرداد است. اگر از خیابان 15 خرداد واقع در غرب خیابان خیام وارد بازار شدید، خیابان را ادامه دهید تا در نهایت به خیابان بازار زرگرها برسید. چند متر جلوتر از خیابان بازار زرگرها، کوچه ای با نام جلوخان غربی را مشاهده می کنید که رستوران شرف الاسلامی در آنجا قرار دارد. فضای رستوران بام لند بسیار شیک و دلچسب بوده و با چشم‌انداز جذابی که از دریاچه چیتگر به نمایش می‌گذارد مکان مناسبی برای صرف غذا است. کباب‌های رستوران رفتاری طعمی بی‌نظیر داشته که به همه افراد توصیه می‌شوند.

آدرس رستوران شاندیز جردن

همچنین غذاها را در ظروف سنتی ایرانی سرو می کنند که به اصالت این رستوران می افزاید. در این مکان انواع غذاهای سنتی ، دسرها و پیش غذا های ایرانی نیز سرو می شود. در مورد فضای آن باید بگویم که تمام جزئیات از سبک های معماری قدیمی ایران است و از حوض گرفته تا سبک میز و صندلی ها، سقف و حتی ظروف سرو غذا نیز سنتی می باشد. هتل پارسیان استقلال یکی از بهترین رستوران های تهران است و دو رستوران به نام های رز و گلیه وا دارد. رستوران رز دارای ظرفیت ۱۵۰ نفر و گلیه وا ۱۷۰ نفر می باشد همچنین منوی مخصوص ماه رمضان دارد که بسیار معروف است و در این ایام مطبخ خانه تا ساعت ۱ شب باز است و سرویس می دهد. با توجه به معیارهای مختلف، انتخاب های زیادی برای بهترین و خوشمزه ترین رستوران های شهر تهران دارید.

رستوران کنزو سه محیط برای نشستن دارد که با توجه به تعداد نفرات تعیین می شود در کجا بنشینید. اگر دو نفره هستید، یک بخش رستوران فقط میز های دو نفره دارد و یک نفر روی صندلی و دیگری روی مبل می نشیند. اگر تعدادتان زیاد است، یک بخش رستوران فقط به تعداد نفرات بالا اختصاص داده شده و میز های بالای 10 نفره کمتر هم قرار دارند هرچند برای این امر باید از قبل رزرو کنید.

لیست بهترین رستوران‌ های غرب تهران

رستوران‌های زیادی برای برگزاری مناسبت‌های تولد و سالگرد ازدواج در تهران وجود دارند که در ادامه بعضی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. معمولاً برای رفتن به این رستوران، باید کمی معطل شوید و در صف بمانید تا جا خالی شود، اما با کیفیتی که به شما ارائه می‌دهند، ارزش انتظار کشیدن هم دارد. این رستوران در یک نیم‌طبقه است و دکوراسیون ساده‌ای هم دارد، اما کیفیت و طعم غذا به اندازه‌ای مطلوب است که با وجود دکوراسیون نه چندان لوکس، مملو از مشتری است. رعایت چند نکته می‌تواند شما را با این رستوران بهتر آشنا کند، اینکه رستوران چهار شعبه دارد و در هر شعبه، امکان استفاده از فضای باز هست. غیر از این مورد باید بدانید که در رستوران کوبابا، پیش غذای پنج مزه سرد هم طرفداران بسیاری دارد که پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید. در کنار کیفیت خوب غذا، دکوراسیون زیبا، رفتار مطلوب پرسنل و مواردی از این دست هم بر جذابیت‌های این رستوران افزوده‌اند.

انواع غذاهای سنتی ایرانی و همچنین قلیان و بستنی سنتی ایرانی در اینجا عرضه می‌شود. در معرفی بهترین رستوران های تهرانپارس جیلیز ویلیز جایگاهی ویژه دارد. دسترسی بسیار آسان این شعبه که در خیابان گلبرگ واقع شده، آن را بسیار محبوب کرده است. رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امکان سرو غذا در فضای باز، استقبال از این فست فود را در دوران کرونا به طور قابل توجهی افزایش داده است. روف لانژ؛ یکی از بهترین رستوران های تهرانپارس با چشم انداز عالیاز آنجا که مشتریان در این رستوران به فضای آشپزخانه دید دارند، خاطر آن‌ها از کیفیت و رعایت بهداشت در طبخ غذاها آسوده است.

رستوران دیوان منویی بسیار کامل از انواع غذاهای خوشمزه سنتی را ارائه می‌دهد و شبی سلطنتی را برای شما رقم می‌زند. آینه‌کاری‌های رؤیایی، میز و صندلی‌های چشم‌نواز، کارکنانی آموزش‌دیده و مؤدب و خلاصه هر آنچه برای رقم‌زدن یک شب رؤیایی انتظار دارید را در این رستوران خواهید یافت. رستوران مرکزی هانی یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های تهران محسوب می‌شود.