معرفی بهترین رستوران های تهران منوغذاها +آدرس 1401 اسنپ روم-غذای هرمزگان


پیشنهاد می‌کنیم حتما یک وعده غذا در این رستوران میل کنید، تا طعم واقعی یک غذای خوشمزه را در رستوران خارق العاده ایرانی تجربه کنید که از رستوران های لوکس تهران است. منوی غذاهای عالی قاپو شامل انواع کباب های ایرانی، ماهیچه، پلو و چلو با کیفیت بسیار بالا است. عالی قاپو را باید یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده معرفی کرد. موسیقی اصیل ایرانی به همراه غذاهای ایرانی در یک مکان سنتی ایرانی یک شب خاطر انگیز را برای شما به یادگار می گذارد. رستوران شاندیز جردن بیرون بر هم دارد و از طریق سایت خود رستوران می توانید سفارش دهید اما زمانی این کار را انجام دهید که قبلش غذا ها را حضوری میل کرده و وارد یکی از جذاب ترین رستوران های تهران شده باشید. رستوران شاندیز جردن غذا های ایرانی بخصوص انواع کباب ها را برای مشتریان سرو می کند.

در این منو این رستوران تنوع غذایی بسیار بالا است و شامل سبک غذایی ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود می‌شود. صرف غذا در رستوران خیام که می‌توان آن را بیشتر به عنوان یک سفره‌خانه سنتی با منویی متنوع به حساب آورد برای بسیاری از افراد از جمله توریست‌های خارجی از جذابیت زیادی برخوردار است. بهترین رستوران در بازار تهران که در یک بنای تاریخی به قدمت ۲۰۰ سال واقع شده است توانسته نظر توریست‌های خارجی را به خود جلب کرده و از محبوبیت زیادی در بین آنها برخوردار باشد.

  • چنان‌چه تمایل دارید تجربه نوش‌جان کردن غذا را در محیط دنج و کوچک داشته باشید، رستوران لئون مکان مناسبی محسوب می‌گردد.
  • رستوران نارنجستان دارای محیطی مجلل، منویی پر و پیمان ایرانی و فرنگی، منظره غرب شهر تهران در کنار پرسنلی مجرب و مسلط به فنون رستوران داری و مشتری مداری بخشی از ویژگی های رستوران نارنجستان است.
  • سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند.
  • این کبابی نیز از قدیمی ترین چلوکبابی های تهران به‌حساب می‌آید و از آن جایی که در بازار تهران واقع شده، لازم نیست که حتما اطلاعات دقیقی آدرس آن را داشته باشید.
  • در این میان رستوران رفتاری بام لند مکانی است که می‌توانید طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی را در آن تجربه کنید.

محیط سنتی و صمیمی، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و رفتار صمیمانه و محترمانه پرسنل مرشد، فضایی دلنشین را برای میهمانان فراهم می‌کند. علاوه بر سفارش حضوری غذا از شعبه رستوران قصاب در خیابان فرشته امکان مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران قصاب فرشته هم برای مشتریان فراهم شده است. در هر دو شعبه رستوران قصاب طبخ غذای ترکی کاملاً طبق اصول و به سبک سرآشپزان ترکی همراه با پرسنل حرفه‌ای صورت می‌گیرید. در طراحی دکور هر دو شعبه سعی شده تا فضایی دنج برای پذیرایی از مشتریان فراهم آورده شود.

رستوران بام شیان

شاید در نگاه اول با درنظرگرفتن موقعیت قرارگیری رستوران، تصور کنید که کیفیت غذاهای هانی مطلوب نیست؛ اما اصلاً اینطور نیست. هانی در حال حاضر جزء بهترین برندهای زنجیره‌ای در ایران محسوب می‌شود که حتی غذاهای نیمه‌آماده خود را به خارج از ایران نیز صادر می‌کند. قیمت غذاهای هانی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با دیدن قبض صورت‌حساب، دود از سرتان بلند نمی‌شود! کیفیت غذاهای هانی هم که نیازی به تعریف ندارد و غذا در این رستوران به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود. رستوران رفتاری، واقع در منطقه بازار بزرگ تهران، به جرئت یکی از رستوران های تهران با قیمت مناسب محسوب می‌شود.

رستوران شاندیز جردن توانسته در سال‌های اخیر به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران تبدیل شود و مهمانان خود را از سراسر کشور جذب ‌کند. رستوران شاندیز جردن محل صرف غذای افراد معروف زیادی است که آن را به همه توصیه می‌کنند. هرچقدر هم که غذاهای ایرانی خوشمزه باشند، نمی‌توان هوس‌انگیز بودن و خوشمزگی فست‌فود را منکر شد! امروزه فست‌فودها از محبوبیت بالایی به خصوص میان جوانان برخوردارند، اما چه بهتر که این نوع غذا، از رستوران‌ها و فست‌فودهای باکیفیت تهیه شوند تا برای سلامتی مضر نباشند. در ادامه با معروف ترین رستوران های تهران که در آن‌ها فست‌فودهای مرغوب و خوشمزه تهیه می‌شوند، آشنا خواهید شد. صرف شامی رمانتیک در کاخ رستوران لوکس لیدوما می‌تواند شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند.

رستوران شمرون کباب

وعده‌های صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان به صورت بوفه آزاد سرو می‌شود. اگر می‌خواهید در این رستوران برای شام حاضر شوید، باید حتما از قبل با رستوران تماس گرفته و میز خود را رزرو کنید. دیزی سرای ایرانشهر مخصوص کسانی است که به هر دلیلی فرصت طبخ و آماده کردن دیزی را ندارند یا هوس کرده‌اند که یک دیزی خوشمزه با دوستان و خانواده خود میل کنند. این رستوران به‌خاطر دیزی‌هایش معرف شده است و در کنار هر پرس غذا، تعدادی ترشی و مخلفات به عنوان سرویس می‌دهد که شما خواه ناخواه باید آن‌ها را حساب کنید؛ این یک مورد شاید به مذاق همه خوش نیاید.

در این رستوران انواع کباب های سنتی ایرانی با گوشت تازه طبخ می شود دلیل محبوبیت این رستوران قدیمی در تهران کیفیت بالای غذا و سرویس دهی آن می باشد. با اینکه جزو رستوران های ارزان قیمت تهران بوده و دکوراسیون شیک و امروزی ندارد اما مشتری ها برای دریافت غذای این مکان در صف می ایستند. این رستوران به صورت زنجیره ای است و در سه منطقه در تهران و هفت شهر شعبه دارد. طراحی زیبای رستوران و کیفیت خوب غذاها و نوشیدنی ها و مدیریت اصولی و صحیح این مجموعه، آن را تبدیل به مکانی برای برگزاری دور همی ها، تولدها و سایر جشن ها کرده است. این رستوران که در مرکز شهر تهران است برخلاف رستوران هاییی که بالاتر معرفی شد ارزان قیمت نیست. رستوران زیر زمین یک منوی متنوع و کامل برای هر سلیقه و هر رژیم غذایی دارد.