معرفی بهترین رستوران های تهران منوغذاها +آدرس 1401 اسنپ روم


معماری سقف رستوران به شکل طاق‌های سنتی همراه گچبری‌های زیبا و به رنگ آبی فیروزه‌ای است. ویژگی دیگر این رستوران گران قیمت این است که قبل از غذا و بعد از آن گارسون ها با چای و شیرینی و میوه از شما پذیرایی می کنند. رستوران همه روزه ظهرها از ساعت 12 تا 3.5 و شب ها از ساعت 8 تا 12 آماده پذیرایی از میهمانان است. البته اگر می‌خواهید به سن نزدیک باشید و از موسیقی زنده لذت ببرید باید از قبل میز خود را رزرو کنید.

  • کبابی صحرا تهرانرستوران صحرا، یکی از بهترین رستوران‌های تهران و از کبابی‌های منطقه شرق تهران دارای فضای سبز بسیار زیبایی‌ست که به دلیل طعم خاص غذاهای خود، این روزها خیلی از افراد را از همه جای تهران به خود جذب کرده‌است.
  • یکی از خوبی‌های این رستوران پرسابقه این است که می‌توانید همیشه از کیفیتش مطمئن باشید.
  • کباب لقمه گوسفندی، جوجه کباب، ششلیک، جوجه با استخوان، کباب بره، میکس کباب خانواده و چلو کره‌ای همه کیفیت خیلی خوبی دارند.
  • بسیاری از مشتریان رستوران با اینکه از کیفیت و حجم غذاها راضی بودند اما از قیمت بالای غذاها شکایت داشتند.

یعنی هر تیکه اش یه مزه متفاوت داره و خوراک قرارهای دسته جمعی و خانوادگیه. این رستوران با نهایت بی ادبی فرمودند باید رزرو میکردین.لطفا اطلاع رسانی کنید یک هفته قبل رزرو کنند. رستوران اس پی یو در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. ، این مکان را به فضایی خاص برای مهمانی‌ و دورهمی‌های مهم تبدیل نموده است. ، گریل هاوس، کاپری پیتزا، سالاد بار پامولا، کافه ویونا و کافه سوشال را شامل می‌شود. این رستوران در تمام طول هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان گرامی خود است.

در بخش نخست این مقاله ما معروف‌ترین رستوران‌های واقع در هتل‌های پایتخت را به شما معرفی می‌کنیم. یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران که می‌توانید آن را به عنوان جذاب‌ترین مکان برای شکم‌گردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی انتخاب کنید، کاخ رستوران لیدوما است. این رستوران که در محدوده شهرک غرب تهران قرار دارد، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را در بالاترین کیفیت طبخ و سرو می‌کند و در آنجا می‌توانید طعم واقعی غذاها را تجربه کنید.

۱۱. رستوران سنتی مس توران

علاوه بر این قسمت پیتزا پارتی هم وجود دارد که یک پیتزای غول‌پیکر 70 سانتی را برای مهمانی‌های شما سرو می‌کند. قیمت‌های فست فود پرپروک معمولا مناسب است و به کیفیت غذایی و تازگی موادی که استفاده می‌شود می ارزد. دوتا از معروف‌ترین شعبه‌های پرپروک شعبه‌ی اول آن یعنی سعادت‌آباد و شعبه‌ی همیشه شلوغ آن یعنی ولنجک هستند. از شعبه‌های دیگر پرپروک می‌توان پاسداران، سهروردی، قیطریه، هفت‌حوض، آریاشهر، گیشا، تهرانپارس و کوروش را نام برد. رستوران لیدما از ساعت 10 صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان است برای همین، سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شود.

همه روزه غذا از ساعت 10 تا 23 شب دارد به جز پنجشنبه ها که تا ساعت 18 غذا سرو می کند و جمعه ها این رستوران تعطیل است. رستوران مسلمرستوران مسلم که در بازار تهران و سبزه میدان واقع شده است یکی از قدیمی ترین رستورانهای تهران محسوب می‌شود. اگر به بازار تهران رفتید حتما سری هم به رستوران مسلم بزنید و از غذاهای آن لذت ببرید. رستوران‌مسلم از شلوغ ترین رستوران های بازار است و صف طولانی دارد.

معرفی 50 رستوران برتر ایران (بهترین رستوران های کشور)

حس نوستالژی عمیقی در افراد مخصوصاً پدر و مادرهایی که سن بالایی دارند ایجاد می‌شود. این رستوران در زمره رستوران‌هایی قرار داشته که از دیرباز تاکنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده‌اند. شعبه‌ رستوران مرشد در نیاوران، یکی از پررفت و آمدترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود. فضای قدیمی و سنتی این رستوران، جذابیت زیادی برای مهمانان ایجاد می‌کند. حال و هوای شعبه نیاوران رستوران مرشد به گونه‌ای ناب و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی‌که مهمانان از آن‌جا خارج می‌شوند، متوجه این موضوع نخواهند شد که ساعت‌هایی را در آن‌جا وقت گذرانده‌اند. در بیشتر مناطق تهران نیز شعبه‌های هایدا فعالیت می‌کنند که بعضی از آن‌ها مانند شعبه‌های تجریش و میدان ولیعصر قدمت بیشتری دارند.

۸. بهترین رستوران های تهران برای شام

قهوه خانه سنتی آذری را هم با توجه به علاقه و رأی زیاد مردم به آن، می‌توانیم بین رستوران های خوب تهران قرار دهیم. با اینکه منوی قهوه‌خانه آذری خیلی متنوع نیست، اما باید گفت که یکی از بهترین دیزی‌های تهران را می‌توانید در این قهوه‌خانه یا رستوران میل کنید. فضای دل‌نشینی که قهوه‌خانه آذری دارد، بسیار جذاب است و خوردن غذا را بسیار دل‌پذیرتر می‌کند.