معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-غذای هرمزگان


کافه رستوران کارزین یکی از رستوران‌های تهران است که لحظات خوشی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. فضای داخلی این کافه رستوران بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و با ورود به آن احساس آرامش می‌کنید. در محیط رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود و از داخل رستوران می‌توانید مناظر بی‌نظیر میدان تجریش را مشاهده کنید. منوی صبحانه رستوران کارزین بسیار مفصل است و هر آنچه تصور کنید را می‌توانید در آن بیابید. کیفیت غذاهای این رستوران نیز زبانزد خاص و عام است و در مقایسه با کیفیت، قیمت معقولی نیز دارند.

  • دکوراسیون رستوران سنتی بابا قدرت را با شیشه‌های رنگی و پنجره‌های چوبی به‌نحوی آراسته‌اند که شایسته میهمانان یک رستوران سنتی در تهران باشد.
  • در نظر داشته باشید این منطقه بخاطر نزدیکی به بازار بسیار شلوغ و پرترافیک بوده و پیدا کردن جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران بسیار دشوار خواهد بود.
  • در صورتیکه میخواهید با تعداد بالا به رستوران مراجعه کنید یا قصد برگزاری مراسم را هم دارید، امکان رزرو در رستوران وجود دارد.
  • شورکولی منوی گسترده‌ای داره و انواع و اقسام خورشت ها، کباب ها و شامی ها در اون پخته میشه.
  • تا پیش از احداث شعبات دیگر، افراد بسیار از نقاط مختلف تهران مسیرهایی طولانی و پرترافیک را طی میکردند تا به رستوران میخوش واقع در بلوار فردوس تهران برسند.

رستوران میخوش منویی با تنوع بالا از انواع پیتزاها، ساندویچ ها، پیش غذاها و نوشیدنی های مختلف می باشد. پیتزاها که هم ظاهری هوس انگیز دارند و هم طعم بی نظیر، به دو صورت تک نفره و خانواده سرو می شوند. ساندویچ ها شامل انواع برگر، ساندویچ های سرد و گرم هستند و مرغ سوخاری، انواع پاستا، خوراک و استیک هم در منو مشاهده می شود. با این حال، به لطف منویی که رستوران میخوش دارد همیشه بحث هایی بین رستوران گردها هست چراکه برخی میگویند میخوش جزء بهترین فست فود های تهران قرار دارد و برخی هم بر این باورند میخوش یک رستوران است نه یک فست فود. رستوران البرز نه تنها یکی از بهترین ها بلکه یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است هرچند قدیمی ها، تصور دیگری از رستوران دارند چراکه رستوران البرز در اوایل دهه 80 شمسی دچار تغییر تحول گردید و به محیطی لوکس و دوست داشتنی تبدیل شد.

همونطوری که از اسمش معلومه این رستوران باغ فوق العاده توی شیراز است. باغ راز از چند قسمت تشکیل شده فضای داخلی، فضای باز توی باغ و پشت بام که منظره ای بی نظیر رو بهت نشون میده. این رستوران فوق‌العاده زیبا بیش از ۱۴۰ سال قدمت دارد و از اسم آن می‌توان به اصالت و سنتی بودنش پی برد. اگر واقعاً به فضاهای سنتی و قدیمی علاقه‌مند هستید و دوست دارید در چنین فضاهایی غذا میل کنید، نون و نمک فخرالملوک در جنوب تهران، محدوده بهارستان گزینه مناسبی می‌تواند برای شما باشد. زیرا دکوراسیون داخلی آن به قدری زیبا و ماهرانه طراحی و اجرا شده است که اصلاً فکر نمی‌کنید تزئینات باشند.

تهیه غذای حقانی

موسیقی زنده با همکاری یک گروه حرفه‌ای، کیفیت بسیار بالای غذاها و پرسنل مجرب از امتیازات رستوران عالی قاپو به حساب می‌آیند که موجب محبوبیت بالای این رستوران شده‌اند. معماری داخلی رستوران شبیه به یک موزه قدیمی بوده که محیطی لذت‌بخش و مفرح را برای مهمانان فراهم می‌آورد. رستوران عالی قاپو تهرانبا فضایی خاص و زیبا پذیرای شهروندان تهرانی می باشد. در این رستوران یک گروه موسیقی حرفه ای فعالیت دارد که اجراهای بسیار خوبی را به نمایش می گذارند و اوقات شاد و مفرحی را برای مشتریان فراهم می کند.

این مکان در اوایل دوره قاجار با کاربری حمام در راسته غربی (راسته بازار پایین) بازار سنتی زنجان ساخته شده. جاذبه معماری این مجموعه فوق العاده، بیشتر از غذای اونجاس، اما خوردن غذاهای سنتی استان زنجان در همچین مکانی واقعا لذت بخشه. رستوران سنتی شهریار قبل از اینکه رستوران و کافه باشه حمام باستانی نوبر بوده و بزرگترین و اولین سفره خانه سنتی تبریز هست که در لیست آثار ملی ایران ثبت شده. توی این رستوران زیبا و خیال انگیز میتونی انواع غذاهای خارجی و ایرانی که شامل غذاهای دریایی هم میشه رو سفارش بدی و با صدای نواختن پیانو نوش جان کنی. رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های دربند با فضا و محیطی فوق العاده و غذاهای عالی است. محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی.

تهیه غذا مانی نو

رستوران ایتالیایی بلامونیکا که در مرکز شهر واقع شده، هم دسترسی راحتی دارد و هم منوی غذایی کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد. فضای دنج و تا حدی لوکس رستوران تا حد یادآور فیلم‌های ایتالیایی است و با گارسون‌ها نیز با لباس‌های هماهنگ خود این فکر را در ذهن قوت می‌بخشند… لباس‌هایی که یادآور همین کشور هستند. اگر علاقه دارید طعم واقعی پیتزاهای ایتالیایی یا سایر غذاهای این کشور را بچشید، یکی از بهترین رستوران ها در تهران بلامونیکا است. در سرزمین حس، شما سفری را در جهان طعم‌های ایرانی آغاز می‌کنید که هیجان و آرامش را همزمان به ذائقه‌تان می‌آورد.

مسیر دیگر هم از طریق بلوار اردکان در منطقه امیرآباد تهران است و در این بلوار زمانی که به سمت شمال می روید، وارد خیابان شیخ بهائی خواهید شد و با عبور از پل همت، وارد اولین دوربرگردان شوید تا به رستوران تاج محل برسید. اولین شعبه رستوران کنزو که همان شعبه ونک می باشد، در خیابان خدامی قرار دارد. اگر مبدأ را میدان ونک در نظر بگیریم، مابین خیابان های ولیعصر و ملاصدرا، خیابان ونک را مشاهده می کنید. رستوران شایسته دو طبقه دارد و اگر قرار است چند روز یا حتی چند هفته قبل برنامه بچینید تا طعم لذیذ غذا های رستوران را بچشید، می توانید از قبل میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا نیازی نباشد منتظر بمانید. رستوران به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند اما بهتر از برای اینکه غذا ها سرد به دستتان نرسد، در صورتیکه نزدیک به رستوران هستید سفارش دهید. غرب نشینان برای دسترسی به شعبه غربی رستوران روحی کافیست در شهرک غرب قبل از اینکه به میدان صنعت برسند وارد ایوانک و خیابان سیمای ایران شوند تا نزدیک به خیابان فلامک، رستوران عمو روحی را مشاهده کنند.

در منوی نایب به‌عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران، می‌توانید انواع کباب‌ها را مشاهده کنید. یکی از این دوستان ، ذکر کرده بوده که عمده این رستورانها ، مال بچه پولدارهاست . کسی که داره صبح تا شب کار میکنه و درآمد چندانی نداره ، نمیتونه اینجور رستورانها بره . یا مثلا البرز را که من خودم یکی از دوستارانش هستم ، بنظرم ، سوای از محیط دلنشینش ، فقط کباب برگش بسیار عالیه . یا رستوران رفتاری ، درسته که از رستورانهای بسیار قدیمی ، اما وقتی میری داخل ، به عمق فاجعه ، پی میبری و از غذا خوردن ، پشیمون میشی . در رستوران رفتاری می‌توانید هر نوع غذای سنتی را که دوست دارید همراه با انواع سالاد و مخلفات سفارش دهید.

رستوران سنتی با موسیقی زنده

رستوران باغ گیلاس نیز از بهترین رستوران های خوب تهران می باشد و در بکرترین منطقه ولنجک واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. در میان رستوران گردی های خود، خوب است که رستوران های سنتی تهران را نیز بشناسید رستوران سنتی ترمه که در هتل فردوسی قرار دارد و محیطی دنج و دوستانه و خودمانی دارد. پارسیان استقلال به عنوان یکی از شعبات مجموعه رستوران های پارسیان می باشد که غذاهای محلی را به صورت فصلی سرو می کند. هتل پارسیان استقلال را به عنوان رستوران ترکیه ای می شناسند شما می توانید معروفترین غذاهای ترکیه ای را با کیفیت عالی در این رستوران تناول کنید. بنابراین می توانید از طریق سایت های معتبری همچون اسنپ فود علاوه بر آشنایی با بهترین رستوران های تهران با سایر مزیت ها و امکاناتی که در اختیار مشتری قرار می دهند نیز آشنا شوید.