معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-غذای هرمزگان


این رستوران را بیشتر برای کباب‌هایش می‌پسندند، این مورد را نیز فراموش نکنید که رستوران البرز، قیمت‌های نسبتاً بالایی دارد. رستوران کوبابا یکی از متنوع‌ترین منوهای غذایی را دارد که درونش می‌توانید انواع غذاها را از غذاهای یونانی گرفته تا غذاهای عربی و غیره، پیدا کنید و سفارش دهید و از کیفیت و طعم سفارشتان هم رضایت کامل داشته باشید. مجموعه رستوران‌های نایب از گذشته تا به امروز، همیشه به‌عنوان یکی از رستوران های خوب تهران شناخته می‌شده است. بر اساس توضیحاتی که مجموعه نایب درباره رستوران‌هایش آورده است، دکوراسیون، کیفیت، منو، قیمت و چند مورد دیگر هستند که باعث ایجاد تفاوت بین شعبه‌های مختلف نایب شده‌اند.

  • فضای نسبتا بزرگ این رستوران به همراه سقف باز شونده، آن را به مکانی دلباز و زیبا تبدیل کرده است.
  • رستوران ارکیده با شعبات مختلف خودر در سرتاسر تهران، شهرت قابل‌توجهی میان شهروندان تهرانی دست‌وپا کرده است.
  • تهران پارک‌های جذاب زیادی هم دارد، حالا که به خطوط آخر مطلب رسیدیم، می‌توانید نگاهی هم به پارک های تهران بیندازید و یک جای دنج و خوب برای گردش پیدا کنید.
  • رستوران هایی که محیطی به سبک سنتی و دوست داشتنی دارند طرفدارانشان روز به روز بیشتر می شود و در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب، رستوران سنتی شهربانو یکی از بهترین رستوران های سنتی به شمار می رود.

هنگام ورود به رستوران تاج محل نشانه های زیادی از فرهنگ هندی، صندلی های چوبی با روکش قرمز، مجسمه ها، ظروف تزئینی، تابلوهای زیبا و نورپردازی ملایم قابل مشاهده است. این رستوران دارای منوی متنوعی از انواع نان هندی، سوپ های هندی، کباب ها، برنج و بسیاری از غذاهای خوشمزه هندی در اینجا تهیه می‌شود. رستوران گیلانه در تهران دارای دو شعبه است که شعبه اول آن در الهیه و دیگری در جردن واقع شده است. در این رستوران شما می توانید غذاهای محلی و بسیار خوشمزه گیلان را تجربه کنید.

بهترین رستوران های فرشته

این رستوران در واقع یک رستوران لوکس با دکوری بسیار زیبا است که می توانید یک شب خاطره انگیز را در آن بگذرانید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی وجود دارد و هر نوع کبابی که بخواهید را می توانید سفارش دهید. فضای این رستوران خانوادگی است و میزهای گرد با فاصله از هم قرار گرفته اند. همچنین در این رستوران می توانید میزهای تا ۱۲ نفر هم پیدا کنید و مشکلی از این بابت وجود ندارد. یک رستوران سنتی معتبر در تهران محسوب می‌شود که در محدوده شمال تهران (ونک) واقع گردید.

۲۸. رستوران سن مارکو با سابقه درخشان دربوشهر

طعم خاصِ انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی در این رستوران‌ شما را به وجد خواهد آورد. یکی ازرستوران های لوکس تهرانکوبابا نام دارد که با محیطی نیمه باز و مجلل میزبان شهروندان تهرانی می باشد. در رستوران کوبابا منویی بسیار متنوع پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید از میان آن ها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. جالب است بدانید که در منوی کوبابا پیش غذا وغذاهای افغانیولبنانیهم وجود دارد؛ حمص، سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله، پلوی افغانی، اسکندر افندی و موسی کای بادمجان برخی از این غذاها هستند.

۴۴. رستوران سنتی شاهکار نیشابور جزو بهترین رستوران های ایران

خوردن غذاهای خوشمزه مازندران در رستوران لذت فراوانی را نصیب آن دسته از مشتریانی می‌‌کند که تمایل دارند غذاهای مورد علاقه خود را از یک رستوران خوب و معتبر سفارش دهند. فضای صمیمی و گرمی که در رستوران خوان باشی شاهد آن هستیم فرصت ارزشمندی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند در کمال آرامش به صرف غذاهای لذیذ و مورد پسند خود بپردازند. اگر به خوردن کباب علاقه دارید رستوران گلپایگانی یکی از بهترین رستوران های تهران از قدیم بوده و کباب های آن زبانزد عام و خاص می باشد از مزیت های این رستوران طبخ کباب با گوشت تازه و در حضور مشتری است. در این رستوران شاهد سرو انواع غذاهای ایتالیایی خواهید بود انواع لازانیا و پاستا و از همه معروفتر پیتزاهای ایتالیایی آن که طرفداران خاص خود را دارد. همچنین دارای کافی شاپ می باشد که می توانید از منوی آن به صورت جداگانه سفارش دهید.