مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ-غذای هرمزگان


اینجا انواع غذاهای اصیل ایرانی و خورشت های متنوع با کیفیت بالایی ارائه میشه و این رستوران برای برگزاری مهمانی ها و مراسم خاص با محیط شیک و خانوادگی که داره مناسبه. یه رستوران خیلی شیک و زیبا با منوهای جذاب که میتونی غذاهای خوشمزه ای رو توی یه محیط خاص امتحان کنی.این رستوران جزو بهترین رستوران های ایران است که طرفداران خاصی هم داره. لیست بالا رستوران های شیشه ای تهران را معرفی می‌کند که می‌توانید بسیاری از برنامه‌های خود را در آن‌ها اجرایی کنید.

  • عباس اکبرپور مدیر رستوران شاندیز جردن، فعالیت حرفه‌ای خود نزد پدر خود در رستوران بزرگ شاندیز در شهر مشهد آغاز کرد؛ اما نخستین مدیریت مستقل ایشان در سال 1370 با تأسیس رستوران پارک طرقبه رقم خورد.
  • پیتزاها که هم ظاهری هوس انگیز دارند و هم طعم بی نظیر، به دو صورت تک نفره و خانواده سرو می شوند.
  • در این رستوران انواع آلاچیق‌های کوچک و بزرگ تعبیه شده است تا بتوانید بر اساس تعداد همراهان خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • شاید انتخاب یک رستوران عالی در تهران، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری وجود دارد کار بسیار سختی باشد.
  • این رستوران با اضافه‌کردن پارکینگ اختصاصی به امکانات رفاهی خود، این امکان را برای میهمانان خود فراهم کرده تا در نهایت آرامش و با کمترین دغدغه از میل‌کردن وعده غذایی خود لذت ببرند.

قهوه خانه سنتی آذری را هم با توجه به علاقه و رأی زیاد مردم به آن، می‌توانیم بین رستوران های خوب تهران قرار دهیم. با اینکه منوی قهوه‌خانه آذری خیلی متنوع نیست، اما باید گفت که یکی از بهترین دیزی‌های تهران را می‌توانید در این قهوه‌خانه یا رستوران میل کنید. فضای دل‌نشینی که قهوه‌خانه آذری دارد، بسیار جذاب است و خوردن غذا را بسیار دل‌پذیرتر می‌کند. فرحزاد از آن منطقه‌ها در تهران است که انتظار دارید بوی کباب را از هر طرف بشنوید! مجموعه رستوران‌های ایتالیایی جنارو، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده‌ی سرویس‌دهی هستند و هر سه وعده‌ی غذایی را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد.

رستوران کوهپایه در انتهای خیابان دربند و قبل اینکه وارد مسیر پیاده روی دربند شوید قرار دارد. بدیم منظور شما زمانی که در انتهای خیابان دربند به میدان سربند می رسید، کمتر از 300 متر جلوتر و سمت راست خود ورودی رستوران کوهپایه و محیط لوکس و جذابش را مشاهده خواهید کرد. این شعبه همانطور که از نامش مشخصی است در میدان آرژانتین قرار دارد و برای دسترسی به رستوران کافیست به ضلع شمالی میدان آرژانتین و ابتدای خیابان الوند مراجعه کنید. تهران، بازار تهران، داخل مسجد شاه، راه سمت راست، رستوران شرف‌الاسلامی. پارک جنگلی کوهسار – یکی از پارک های جنگلی قدیمی و وسیع تهران می باشد که در قسمت شمال غربی این شهر، درمحله شهرانواقع شده است.

۲۸. رستوران سن مارکو با سابقه درخشان دربوشهر

رستوران اسفندیار به دلیل مجهز بودن به سالنی نسبتا بزرگ گنجایش افراد زیادی را دارد. رستوران لابار که بسیاری از مشتریان آن را به نام رستوران شیان می‌شناسند، یکی از بهترین رستوران های تهران برای شاممحسوب می‌شود. این رستوران در محله لویزان و نزدیکی پارک جنگلی شیان یا همان پارک جنگلی لویزان، در طبقه بالای یک پاساژ قرار دارد. دقیقاً به خاطر منظره زیبایی که در طول شب دارد، رستوران لابار یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام محسوب می‌شود.

رستوران 133 تهرانپارس

اگر می‌خواهید رستوران های بیشتری را بررسی کنید و بشناسید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن دیدو با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در رستوران‌هایی که دوست دارید قدم بزنید و با بهترین رستوران‌های اطرافتان آشنا شوید. رستوران مرشد دارای غذای ایرانی خوشمزه و حجیم و خوش طعم با کره محلی و نان تازه در محله نیاوران تهران از چلو کبابی های قدیمی شهر می باشد. کافه‌رستوران کانکا با گذشتن کمتر از یک سال از شروع به فعالیتش، خود را در میان بهترین رستوران های تهران قرار داده است. تمام این ویژگی‌های خاص ما را مجاب کرد تا رستوران رسم نو را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دهیم. اولین رستورانی که تیم ما در این فهرست قرار داد رستوران گردان برج میلاد بود،چون شاید بتوان بهش لقب لاکچری ترین رستوران ایران رو داد. پس بهتر از قبل از رفتن به هر رستورانی اطلاعات کافی در زمینه ی رستوران به دست آوریم ما در کنار شما هستیم تا لیستی از بهترین رستوران های تهران در منطقه 1 را به شما عرضا نماییم تا شما از بین تمام آنان یکی را برگزینید.

درباره “معرفی بهترین رستوران های سنتی تهران” بیشتر بخوانید:

فضای رستوران البرز بسیار تمیز و طراوت بخش است و با کادر حرفه‌ای خود روزانه میزبان ده‌ها مهمان است. هیولا بیکن و کوکتل آرژانتینی باماهاسبه دلیل استقبال زیادی که از غذاهای باماهاس در شعبه‌های مختلف شد، صاحبان این برند، اقدام به راه‌اندازی شعبات جدید در چندین منطقه از تهران کردند. ساعات سرویس‌دهی این مجموعه، حدودا از ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۱ و نیم شب ادامه دارد.