مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ-غذای هرمزگان


پس رستوران دنیز بناب با غذاهای با کیفیت و فضایی لوکس می تونه بهترین انتخاب برای چشیدن طعم کباب بناب در تهران باشه. البته ناگفته نمونه که رستوران دنیز بناب، انواع غذاهای ایرانی رو هم سرو می کنه. می‌گن وقتی به کیش می‌آیی سر کیسه را باید شل کنی و چندان به قیمت فکر نکنی. اما رستوران‌‌هایی هم این قاعده رو بهم زدن، مثل توتی فروتی که قیمت غذاها چندان هم بالا نیست. مسافران همیشگی کیش معتقدن که رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران های کیش است و خودش یک جاذبه توریستی محسوب میشه.

  • از این رو بسیاری از افراد که قصد دارند مراسم‌هایی نظیر سالگرد ازدواج، تولد یا مراسم عقد را در رستوران برگزار کنند، رستوران هتل اسپیناس پالاس را انتخاب می‌کنند.
  • البته قیمت‌ها در بهترین رستوران خیابان فرشته کم نیست و بهتر است از قبل این موضوع را در نظر داشته باشید اما قطعا تجربه‌ای که به دست می‌آورید، ارزشمند است.
  • به همین خاطر برای آنکه بهتر بتوانید رستوران مدنظر خود را بیابید، دسته‌بندی نسبتاً جامعی را برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم.
  • یکی از رستوران های لوکس تهران رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس است که منو، فضای جذاب و طعم عالی غذاها و نوشیدنی‌هایش یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های رستورانی‌تان خواهد بود.

درحقیقت موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید است که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی از آن نام برده شد. این رستوران پیک موتوری هم دارد و اگر فاصله مکانی شما تا کباب شمرون دور می باشد، می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در مدت کوتاهی به دست شما برسد. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. همه تزییناتی که در جای‌جای این رستوران مشاهده می‌کنیم، سنتی هستند و تماشای آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. با حضور در این رستوران، قطعاً حس و حالی از طهران قدیم به شما دست می‌دهد.

انقدری غذا های مرشد باکیفیت، خوشمزه و خوش قیمت بودند که رستوران مرشد تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران شد. در نهایت، شعبه تجریش از زیباترین و خاطره انگیزترین رستوران های سنتی تهران به شمار می رفت. کافه رستوران رزمیلو سوای اینکه محیطی بسیار شیک و دوست داشتنی دارد، از چند بخش تشکیل شده.

بهترین رستوران تهران با قیمت مناسب

هنگامی که از پله ها بالا می روید تا به داخل محیط رستوران بروید، با میز سلف سرویس روبرو می شوید و می توانید در صورت نیاز سالاد، نوشیدنی، انواع ماست و غیره را بردارید. جالب است بدانید در میان جمعیت انبوه رستوران مسلم، مدیر رستوران هم در حال گشت و گذار است تا مشتری ای، کم و کاستی نداشته باشد و سرویس دهی به بهترین نحو ارائه شود. رستوران گردانبرج میلادبا دکوراسیون داخلی بی نظیری که دارد، یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود. مهم ترین ویژگی این رستوران،چرخش 360 درجهآن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد. منوی رستوران شهربانو دارای تنوع بالایی است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی مخصوص کشور تشکیل می‌دهند.

معرفی 10 رستوران خوب در تهران

این رستوران، یکی از رستوران های لوکس تهران برای تولد محسوب شده و اگر بخواهید مراسم جشن تولد را در آن برگزار کنید، فضایی عالی و بی نظیر برای این منظور دارد. شما می‌توانید اطلاعات کامل این رستوران را در مقاله معرفی رستوران شاندیز جردن بخوانید. شما می‌توانید یک وعده متفاوت برای ناهار داشته باشید و آن را به صورت انلاین از تاج محل سفارش دهید. کافیست برای مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران تاج محل کلیک کنید. همچنین شما می‌توانید بدون حضور در رستوران با سفارش آنلاین در خانه‌ی خود مهمان رستوران عالی قاپو باشید.

۴۹. رستوران شورکولی از بهترین رستوران های رشت

محیط این رستوران بسیار دلنشین است و البته که موسیقی زنده نیز آرامش شما را دو چندان می‌کند. منوی رستوران شهربانو به‌صورت سلف سرویس یا همان بوفه ارائه می‌شود و شما فقط باید مبلغی بابت ورودی پرداخت کنید. کیفیت غذاهای رستوران شهربانو بسیار مناسب است و همچنین فضای خانوادگی دارد. مجموعه کافه و رستوران پرشین پلازا به هتل پرشین پلازا تهران تعلق دارد. این رستوران که در محدوده خیابان سهروردی تهران واقع شده است، محبوبیت زیادی در میان گردشگران و مسافران تهران کسب کرده است.