مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ


همچنین اگر به غذاهای شرقی و خاور دور علاقمندید، سوشی حتما غذای مورد علاقه‌ی شماست. رستوران‌هایی مانند کنزو، سوشی خونه، رستوران ستاره ونک، سوشی شاپ و رستوران مانسون لانژ بهترین رستوران های تهران برای امتحان کردن این غذای متفاوت و جذاب هستند. مجموعه رستوران‌های ایتالیایی جنارو، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده‌ی سرویس‌دهی هستند و هر سه وعده‌ی غذایی را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد. منوی غذایی شامل انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای است تا شما حس خوب یک شب خاطره‌انگیز را در این مجموعه رستوران، تجربه ‌کنید.

  • یکی از پرحاشیه‌ترین و البته محبو‌ترین رستوران‌های واقع در تهران، رستوران هانی نام دارد که در منطقه بازار و میدان قیام واقع گردید.
  • سرویس‌دهی رستوران به دلیل پرسنل زبده، بسیار عالی است و کارکنان با برخوردی گرم به استقبال مهمانان می‌آیند.
  • می‌توانید برای اطلاع از منوی هر روز با رستوران خونه تماس بگیرید و از غذاهای روز باخبر شوید.
  • برگرلند که در خیابان گلبرگ واقع شده است، به صورت تلفنی نیز سفارش مشتریان را ثبت می‌کند.

در این رستوران کیفیت را فدای قیمت مقرون‌به‌صرفه نکرده‌اند و می‌توانید از طعم لذیذ کباب‌های آن لذت ببرید. رستوران رفتاری شهرت دیرینه دارد و سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. ظاهر داخل رستوران آنچنان لوکس نیست؛ اما با این وجود محیطی آراسته، پاکیزه و پرسنلی آموزش‌دیده و مؤدب دارد.

البته سلیقه ها متفاوت است و بعضی ها کباب کوبیده و برگ این رستوران را می‌پسندند. رستوران ارکیده شعبه آرژانتین ابتدای خیابان الوند قرار دارد با اجرای موسیقی زنده و دارای پارکینگ می باشد و از ساعت 11 تا 24 آماده پذیرایی از میهمانان است. دیزی سرای ایرانشهر در سال 1386 تاسیس شد و یکی از معروف ترین و مشهورترین رستوران های تهران است. دیوارهای رستوران از صحنه نبرد شاهنامه و داستان های هزار و یک شب تزئین شده است. دیزی سرا ایرانشهر رستوران شلوغی است و به خاطر غذای خوبش مشتریان در صف به انتظار می ایستند. در این رستوران فقط دیزی سرو می شود و آن هم برای وعده ناهار است.

این رستوران، حس نوستالژی عمیقی را در شما و بیشتر در پدر و مادرهایتان ایجاد می‌کند. رستوران لوکس طلایی را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای داد که از دیرباز تا کنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده. رستوران مرشد یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که طعم خوب غذاها و محیط صمیمی‌اش، این رستوران را در لیست محبوب‌ترین‌ها جای داده است. این رستوران که خانه ایی قدیمی با دو اتاق که به عنوان آشپزخانه از آن استفاده می‌کردند در سال 1391 تاسیس شد. که البته چون مشتریان آن زیاد شدند آشپزخانه به رستوران کوچک تبدیل شد و کم کم دو شعبه دیگر مرشد در نیاوران و کاشانک نیز افتتاح شد.

در شهر تهران رستوران‌های بسیار متفاوت و زیادی وجود دارد از قبیل ایرانی، سنتی، فرنگی، ایتالیایی، ژاپنی، فست فود و… در آنجا لیست کامل رستوران‌های تهران را برای شما آماده کرده‌اند. روی هر کدام از رستوران‌های مشخص شده در لیست کلیک کنید تا آدرس دقیق، شماره تماس، نظرات کاربران و… طی سال‌های اخیر رستوران گردی در بین افراد افزایش پیدا کرده افراد با همدیگر یا با دوست و همکار خود هفته‌ای چند ساعت وقت‌های خود را در رستوران‌ها می‌گذارند. امروزه رستوران گردی به‌خصوص در کشور ایران به‌نوعی تفریح نیز تبدیل شدند فضایی آرام و زیبا که با صرف غذا به بهترین ساعات زندگی افزوده می‌شود.

سفره خانه ها و رستوران های سنتی تهران

در این رستوران، هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای فرنگی سرو می‌شود. رستوران ایرانی با غذاهای خوشمزه و متنوع ایرانی در طبقه‌ی دوازدهمِ برج و رستوران فرنگی در طبقه‌ی یازدهم واقع شده است. محیط رستوران بسیار شیک بوده و در کنار غذاهای خوش طعم، می‌توانید از فضای آرامش‌بخش و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی آن نیز بهره‌مند شوید. این رستوران یکی از بزرگترین و بهترین رستوران های تهران است که انواع غذاها، از کباب‎ها و غذاهای محلی گیلانی گرفته، تا پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌های آن یافت می‌شود. این رستوران با فضایی دلپذیر، با طراحی خاص و منحصر به فرد بهترین مکان برای وقت گذراندن و غذا خوردن در کنار خانواده و دوستانتان است. رستوران اسفندیارقطعا تمامی ساکنین پایتخت، حداقل یک بار نام رستوران اسفندیار را شنیده‌اند.

بهترین رستوران و کافه های شهرت رو کشف کن

بنابراین اگر به این مناطق نزدیک هستید می توانید از این سه شعبه سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید و غذای خود را بدون هیچ دردسری درب واحد تحویل بگیرید. جالب است بدانید که این مجموعه سوشی های گیاهی نیز برای افراد گیاهخوار نیز دارد. رستوران اژدهای طلایی یکی از رستوران های چینی شهر تهران و البته یکی از قدیمی ترین ها نیز هست. رستوران اژدهای طلایی اولین رستوران چینی در تهران که در سال 1347 تأسیس شده است.

طراحی داخلی رستوران، که به شکل سنتی ای بسیار هنرمندانه انجام شده؛ شبیه به یک موزه است، که محیطی لذت‌بخش و مفرح را برای شما فراهم می‌آورد. شعبه مهستان که دارای ویژگی خاصی است و این ویژگی خاص، صرف غذا در بام چرخان شهر کرج است. مجله آنلاین آشپزی و غذا فودیسم؛ جدیدترین و جالب ترین اطلاعات و آموزش های خوشمزه را برای شما فراهم می‌کند.

غذا های رستوران هندی تاج محل تنوع بالایی دارند و هر دسته بندی در منو 4 الی 5 مدل غذا را در خود جای داده. بطور کلی، انواع غذا های برپایه کاری مرغ، غذا های تندروی، خورش ها، غذا های دریایی، کاری گوشت گوسفند، کباب ها، گمج ها و کلی پیش غذای متنوع و خاص در اینجا سرو می شود. اما تمامی غذا های رستوران را یکطرف بگذاریم و نان های مخصوصی که اینجا پخت می شوند هم جای دیگر. 8 مدل نان سنتی هندی در رستوران تاج محل ارائه می شود که برخی تنها یک نان سنی ساده هستند و برخی هم چون مخلفاتی هم در کنارش گذاشته می شود خودش یک وعده غذایی است. شما تصور کنید که این همه موارد فقط برای پیش غذا بود و در بخش غذا های اصلی، برنج سرخ شده، کلی سوشی، نودل های خاص، ماکی رول، ماهی سالمون و کلی غذای دیگر هم هست که فقط باید امتحانشان کنید تا ببینید چقدر خوشمزه هستند. در ضمن اگر هم با خانواده یا دوستان میخواهید به رستوران کنزو مراجعه کنید و همگی از طرفداران سوشی هستید، سینی های سوشی کنزو را از دست ندهید که 18 یا 35 تکه سوشی دارند و به صرفه تر هستند.

این رستوران فضای خانه‌های شمال کشور را برایتان تداعی خواهد کرد. کلبه‌ای چوبی با پنجره‌های آبی رنگ به‌همراه گلدان‌های زیبا و قالی کف رستوران، همگی در زمان ورود حس وارد شدن به خانه‌ای امن را تداعی می‌کنند. میزهای این رستوران نیز به‌صورت ناهار خوری هستند تا قرار گرفتن مشتریان بر سر میزهای بزرگ، مانند اعضای یک خانواده سر میز غذا باشد. بخش وی آی پی این رستوران مناسب برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی است. رستوران پارک وی در خیابان فرشته تهران از رستوران‌های چینی پایتخت است که غذاهای متنوع آسیای شرقی را با سبک و سیاقی متناسب با ذائقه ایرانی به مشتریان عرضه می‌کند. اگر به غذاهای دریایی و تند علاقه دارید، از غذا خوردن در این رستوران بسیار لذت خواهید برد.