مزایای سینرژیک ویتامین محلول در چربی



فهرست مطالب[Hide][S،w]

چگونه ویتامین های محلول در چربی A، D و K2 با هم برای افزایش اثربخشی و جلوگیری از سمیت کار می کنند و چرا مکمل های دقیق برای اطمینان از نسبت های من، در رژیم غذایی مهم است.

منابع غذایی ویتامین های محلول در چربی روی میز چوبی

طی چند سال گذشته، شهرت ویتامین A و ویتامین D به دلیل سمیت احتمالی احتمالی آن‌ها باعث سیاهی چشم‌ها شده است، اما این تا حد زیادی به دلیل اطلاعات نادرست و تفسیر نادرست است.

مطالعات به دو دلیل اصلی ناقص بوده است: اول، استفاده از اشکال مصنوعی این ویتامین ها در تحقیقات. و ث،اً برای جداسازی آنها از همتایان محلول در چربی، حتی اگر برای هم افزایی کاملاً به آنها وابسته باشند.

ما اکنون می د،م که بسیاری از مزایای مصرف ویتامین A و ویتامین D طبیعی، چه در وعده های غذایی و چه به صورت مکمل، به اثرات مصرف همزمان آنها و فعال شدن کامل آنها توسط ویتامین K بستگی دارد.2.

را بنیاد وستون ای. پرایس اولین ،ی بود که ویتامین K2 را به ،وان فاکتور X اسرارآمیز شناسایی کرد که در تحقیقات دکتر پرایس از اوایل قرن گذشته در همکاری با ویتامین‌های A و D بسیار مهم است.

ویتامین K2 و ویتامین A واقعی

وقتی ویتامین A طبیعی را در وعده غذایی هفتگی خود از جگر و پیاز مصرف می‌کنید («بله درست است!» می‌گویید)، پاته جگر، تخم‌مرغ، کره و گی، دوزهای روزانه جگر خشک شده – همه از حیوانات سالم پرورش یافته در مرتع. البته – یا از روغن کبد ماهی کاد با ویتامین بالا، مزایای بالقوه زیادی برای سلامتی دریافت می کنید.

به هر حال، بتاکاروتن ویتامین A واقعی نیست. بدتر از آن، نشان داده شده است که مصرف آن در مقادیر زیاد از مکمل‌هایی مانند مولتی ویتامین‌ها یک خطر برای سلامتی است.

در نهایت، شما نمی تو،د برای ویتامین A خود به بتاکاروتن حتی از منابع طبیعی مانند هویج اعتماد کنید، زیرا، حتی اگر در سلامت کامل باشید، احتمالاً نمی تو،د مقدار کافی از آن را به چیز واقعی تبدیل کنید.

مصرف ویتامین A طبیعی پروتئین های خاصی را تولید می کند که پروتئین ماتری، گلا (MGP) نامیده می شود. آنها یک خدمه پا،ازی بالقوه را برای رسوبات ناخواسته کلسیم در شریان ها و دریچه های قلب و همچنین سایر بافت های نرم تشکیل می دهند.

اگر رسوبات را از این مکان ها خارج نکنید، خطر ابتلا به بیماری قلبی و سایر بیماری های مرتبط با التهاب مانند مولتیپل ،روزیس، آرتریت و فیبرومیالژیا را به طور چشمگیری افزایش می دهید. و حدس بزنید چه؟

این پروتئین ها تا زم، که توسط ویتامین K فعال شوند در جریان خون شما کاملاً بی فایده شناور می شوند2 – سپس آنها می توانند سر کار بروند و وظایف نظافت خود را انجام دهند.

اگر به اندازه کافی ویتامین A طبیعی و کاملاً تشکیل شده دریافت نکنید و پتانسیل آن را با ویتامین K باز کنید2، مزایای بسیاری را از دست خواهید داد، از جمله پا،ازی عروق و دریچه های قلب از پلاک های ناخواسته، از بین بردن تجمع کلسیم از بافت های نرم برای جلوگیری از التهاب، تشکیل اندام من، در طول رشد جنین و دقت ذهنی (به ویژه برای برنامه ریزی و حمل تکمیل وظایف).

مدتی است که دانشمندان این را می دانند زنده مطالعات نشان می دهد که حیوانات با سطوح بالای کلسیفیکاسیون در شریان های خود تا پنجاه درصد کاهش در این کلسیفیکاسیون را با تجویز ویتامین K تجربه می کنند.2.

اما هیجان انگیزتر این است که آزمایشات بالینی نشان می دهد ویتامین K2 سفتی شریان را در انسان کاهش می دهد!

دنیس گودمن، MD و متخصص قلب و عروق در کتاب خود می گوید ویتامین K2: ماده مغذی از دست رفته برای سلامت قلب و استخوان:

مطالعات زیادی برای اثبات ویتامین K انجام شده است2اثربخشی در سه دسته: سلامت قلب و عروق، سلامت استخوان ها و سلامت کودکان.

به خاطر داشته باشید که این ویتامین K است2 فعال ، ویتامین A که سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد – ویتامین K2 نمی تواند آن را به تنهایی انجام دهد.

مراقب باشید زیرا مصرف بیش از حد ویتامین A به صورت مجزا (“در انزوا” کلمات کاربردی در اینجا هستند – به خصوص اگر مصنوعی مانند غذاهای غنی شده یا بیشتر مکمل ها) می تواند باعث کمبود ویتامین D شود که منجر به پوکی استخوان می شود.

ویتامین A طبیعی و واقعی به نسبت ویتامین D و ویتامین K2 هرگز نشان داده نشده است که مضر است – حتی برای ،ن باردار.

یافته‌های منفی از یک مطالعه که بر روی ،ن باردار انجام شده است احتمالاً ناشی از مصرف مکمل با استفاده از ویتامین A مصنوعی است.

ویتامین K2 ویتامین D را باز می کند

هنگامی که ویتامین D کافی در سیستم خود دریافت می کنید، چه به دلیل قرار گرفتن پوست درمان نشده در معرض نور مستقیم خورشید یا مصرف گوشت خوک، قلیه ماهی یا روغن کبد ماهی کاد با ویتامین بالا (مارکی که من استفاده می کنم)، نوع خاصی از پروتئین تولید می کند (این یکی استئوکلسین نامیده می شود).

این یک خدمه نگهداری بالقوه را تشکیل می دهد که کلسیم را به استخوان ها و دندان های ما هدایت می کند.

باز هم، مگر اینکه ویتامین K کافی وجود داشته باشد2، خدمه ساختمان در حاشیه می مانند و هرگز برای تقویت استخوان ها و دندان های شما فعال نمی شوند. در کتابشدکتر گودمن می گوید:

بدون ویتامین K2، شما نمی تو،د استئوکلسین را “روشن” کنید (فعال کنید)، که کلسیم را در جایی که لازم است می گیرد – و آن را در آنجا نگه می دارد.

اگر ویتامین D واقعی کافی دریافت نمی کنید و پتانسیل آن را با ویتامین K باز می کنید2، مزایای بسیاری از جمله شکل گیری صحیح استخوان ها و دندان ها در دوران رشد جنین و دوران کودکی و همچنین حفظ استخوان ها و دندان های قوی در بزرگسالان را از دست خواهید داد.

توانایی شما برای داشتن احساس خوب بدون استفاده از مواد خارجی مانند الکل، شکر، حشیش و سیگار (به دلیل عدم توانایی شما برای تشکیل اندورفین) نیز تا حد زیادی به دریافت ویتامین D کافی در رژیم غذایی شما بستگی دارد. و پردازش آن به طور موثر

مراقب باشید زیرا مصرف بیش از حد ویتامین D به صورت مجزا («در انزوا» مجدداً در اینجا کلمات عملی است) می تواند باعث کمبود ویتامین A شود که می تواند منجر به بیماری قلبی و سایر شرایط مرتبط با التهاب مانند مولتیپل ،روزیس، آرتریت و فیبرومیالژیا شود.

مقامات هر دو طرف اقیانوس اطلس با ،ب اطلاعات بیشتر، میزان مصرف توصیه شده روزانه ویتامین D خود را در جهت صعودی بازبینی می کنند. و “حدا،ر امن” منتشر شده آنها به نظر کاملاً دلخواه است.

سمفونی هم افزایی

ویتامین K2 دارای دو شکل اصلی مفید است. اولین مورد به ،وان مناکینون های زنجیره کوتاه شناخته می شود – MK-4 مهمترین آنها است.

زنجیره کوتاه K2

MK-4 توسط حیواناتی تولید می شود که روز خود را در مراتع می گذرانند و ویتامین K را تبدیل می کنند1 موجود در سبزیجات سرسبز آنها به ویتامین K تبدیل می شود2.

بعید است که انسان بتواند این تبدیل را در روده انجام دهد. در حالی که علم هنوز در این مورد نامشخص است، بهترین سناریو این است که تبدیل، اگر اصلاً اتفاق بیفتد، بسیار ناکارآمد است و مطمئنا برای برآورده ، کامل نیازهای بیولوژیکی کافی نیست.

محصولات حیواناتی که از مرتع تغذیه می‌شوند مانند زرده تخم‌مرغ، پیه، کره و قیسی، خمیر جگر غاز و احتمالاً شمالتز طیف وسیع‌تری از ویتامین K را فراهم می‌کنند.2.

به گفته دکتر طب طبیعی کیت ریوم بلو، MK-4 پس از مصرف در بدن شما ناپایدار است و برای حفظ فواید آن باید چندین بار در روز مصرف شود.

برای اطلاعات بیشتر، من بخش مربوط به مکمل های MK-4 را در کتاب عالی او توصیه می کنم ویتامین K2 و پارادو، کلسیم چگونه یک ویتامین کمی شناخته شده می تواند زندگی شما را نجات دهد

تنها مکمل‌های MK-4 که ​​من می‌شناسم و مصنوعی نیستند، روغن کره با ویتامین بالا و روغن emu از پرندگان جوینده هستند.

شما همچنین می تو،د از روغن روغنی A2 استفاده کنید که به سادگی روغن کره ای است که حرارت داده شده است. ویتامین K2 در اثر گرما از بین نمی رود، که به روغن مرتعی اجازه می دهد تا به ،وان منبع عالی MK-4 عمل کند.

زنجیر بلند K2

دومین شکل مفید ویتامین K2 مناکینون‌های با زنجیره بلند هستند که مهم‌ترین آنها MK-7 است اما شامل MK-8 و MK-9 نیز می‌شود.

غذاهای ،ر شده مانند پنیرها (بیشتر آزمایشات روی گودا و بری انجام شده است، اگرچه سایر انواع قدیمی نیز باید مقدار زیادی از آن را داشته باشند) و ناتو (نوع خاصی از غذای ،ر شده سویا).

MK-7 در بدن نسبت به MK-4 پایدارتر است و تمام روز برای ما مفید خواهد بود. شما می تو،د یک فرم طبیعی از مکمل های MK-7 را مصرف کنید، اما برای اطمینان باید دقت لازم را انجام دهید.

نشان داده شده است که سبزیجات ،ر شده، مانند ترشی خانگی و کلم ترش، طیف گسترده‌تری از ،اصر ویتامین K را فراهم می‌کنند.2 طیف

اگر نمی د،د که آیا نیاز به افزایش ویتامین K خود دارید یا خیر2 مصرف، در آزمایشات محدودی که انجام شده است، هشتاد درصد یا بیشتر از افراد دچار کمبود شده اند.

بنابراین این یک شرط بندی قوی است که شما بیشتر از چیزی که به دست می آورید نیاز دارید!

دکتر کیت ریوم بلو در کتاب خود مصرف روزانه 120 میکروگرم را توصیه می کند.

اما از آن زمان او توصیه خود را به حدود 200 میکروگرم در روز برای هر ،ی که سلامت طبیعی دارد و می خواهد حفظ کند، تجدید نظر کرده است.

مکمل هایی که می تو،د در فروشگاه ب،ید به نظر می رسد از 20 میکروگرم تا 100 میکروگرم متغیر باشد. برای افرادی که شرایطی دارند که به مقادیر درم، نیاز دارند، او گاهی اوقات مقادیر بسیار بیشتری را توصیه می کند.

و از آنجایی که هیچ مطالعه ای هیچ مقداری را برای ایجاد مسمومیت پیدا نکرده است، به نظر می رسد دلایل زیادی برای مصرف آزادانه آن وجود دارد. همانطور که او در یک می گوید مصاحبه با دکتر مرکولا:

ما همیشه نمی‌تو،م منتظر باشیم تا علم مواد مغذی را شناسایی کند و آنها را آزمایش کند، قبل از اینکه جلو برویم و از آنها بهره ببریم.

بهترین رویکرد این است که تا حد ممکن K2 از رژیم غذایی از طریق غذاهای طبیعی با افزودن مکمل های طبیعی در صورت نیاز به دست آورید.

از هرگونه پیشنهاد مصنوعی خودداری کنید و همچنین به دقت در نظر بگیرید که آیا حتی مکمل های طبیعی که می یابید با روغن های مضر و/یا مواد GMO بسته بندی شده اند یا خیر.

در حالی که هنوز به رسانه های جمعی فیلتر نشده است، مطالعاتی در مورد مزایای ویتامین K انجام شده است2 در رابطه با بسیاری از نگر، های بهداشتی از دهه 1990 به صورت پراکنده منتشر شده است.

مطالعات اپیدمیولوژیک (مبتنی بر جمعیت) ارتباط قوی بین مصرف بالای ویتامین K2 و کاهش بیماری قلبی، مرگ ناشی از بیماری قلبی، سرطان کبد و سرطان پروستات را نشان داده است.

در فرآیندی مشابه ویتامین K2 فعال ، پروتئین های تولید شده در هنگام مصرف ویتامین A و ویتامین D، سومین ویتامین K2به نظر می رسد پروتئین وابسته، Growth-greece-specific 6 (Gas6)، نقش مهمی در کنترل تمایز سلولی به درستی یا رشد خارج از کنترل دارد، که باعث می شود ویتامین K2 به طور بالقوه در محافظت از سرطان بسیار مهم است.

برخی تحقیقات در مورد ویتامین K منتشر شده است2 به ،وان محافظ در برابر سرطان های پروستات، ریه، کبد و سینه با فعال ، Gas6.

Big Food و Big Pharma احتمالاً هنوز متوجه نشده اند که چگونه از این همه سود ببرند زیرا ویتامین K2 به طور رایگان در طبیعت در دسترس است.

کتاب دکتر روم بلو به نظر می رسد اولین تلاش جدی برای مق، با کار ،ره آور جمع آوری داده ها در یک خلاصه مختصر با کتاب دکتر گودمن یک پیگیری خوش آمدید

دادن ویتامین K2 حق آن ایده ای است که واقعاً زمان آن فرا رسیده است!

منابع غذایی ویتامین های محلول در چربی

منابع

(1) پیشرفت تحقیقات در مورد اثرات ضد سرط، ویتامین K2

(2) دریافت ویتامین K رژیم غذایی در رابطه با بروز سرطان و مرگ و میر

(3) ویتامین K و سرطان

(4) تأثیر مناتترنون، آنالوگ ویتامین K2، بر عود بیماری و بقای بیماران مبتلا به سرطان کبد پس از درمان درم،

(5) دریافت رژیم غذایی ویتامین K و خطر ابتلا به سرطان پروستات در گروه هایدلبرگ از تحقیقات آینده نگر اروپایی در مورد سرطان و تغذیه

(6) در دنباله ای، فاکتور گریزان: یک معمای شصت و دو ساله بالا،ه حل شد


منبع: https://www.thehealthy،meeconomist.com/،w-vitamins-a-d-k-work-together/