مافین نخودچی کره بادام زمینی بدون آرد



اگر بخواهم یک حبوبات مورد علاقه را انتخاب کنم، فکر می کنم احتمالاً نخود است. بافت نرم و جویدنی آنها در برخی از سالادهای مورد علاقه من کاملاً جفت می شود و به خوبی کار می کند جایگزینی وگان در غذاهای سنتی مرغ یا ماهی تن و بله، حتی آنها را امتحان کرده ام مو بور. از یک لوبیا کوچک پر از پروتئین چه چیز دیگری می تو،د بخواهید؟

من این دستور را برای کره بادام زمینی درست کردم کلوچه نخودی در سال 2019 و آنها از من الهام گرفتند مافین براونی لوبیا سیاه، که تلاقی بین براونی لوبیا سیاه و مافین شکلاتی است. اگر هنوز آنها را امتحان نکرده اید، پس منتظر چه چیزی هستید؟!

اکنون می دانم که احتمالاً به این فکر می کنید: لوبیا در محصولات پخته شده عجیب به نظر می رسد. اما، وقتی با چند ماده، کمی شربت افرا خالص و کره بادام‌زمینی ،یب می‌شوند، به نوعی به FLUFFIEST‌ترین مافین‌هایی که تا به حال می‌خورید تبدیل می‌شوند.

در واقع، آن‌ها به قدری مورد توجه تونی قرار گرفتند، که پس از امتحان ،، او به آشپزخانه برگشت و فریاد زد: «من واقعاً از آن کلوچه‌ها خوشم می‌آید – آن‌ها خیلی کرکی هستند!»

بهترین ،مت این بود که من حتی به آنها نگفتم که با نخود درست می شوند. هه از آنجایی که من در ابتدا آنها را درست کردم، به یکی از محبوب ترین دستور العمل های کلوچه در آشپزخانه جاه طلب تبدیل شده اند، بنابراین می د،د که آنها باید پخته شوند!

مفین های نخودچی کره بادام زمینی بدون آرد روی تخته خا،تری با چیپس های شکلاتی

بله، نخود را به مافین اضافه می کنیم

ما یک قوطی واقعی از نخود را در دستور پخت مافین قرار می دهیم، و شما آن را دوست خواهید داشت. وقتی می گویم اصلا طعم لوبیا یا حبوبات ندارند به من اعتماد کنید. کره بادام زمینی خامه ای و شیرینی طبیعی آن ها را کاملا خوشمزه و فوق العاده کرکی می کند.

چیز مورد علاقه من در مورد این دستور این است که این کلوچه ها به طور جدی طعم کره بادام زمینی + بیش از 7 گرم پروتئین در هر مافین را دارند. این بدان م،ی است که این کلوچه نخود برای میان وعده های بعد از مدرسه، خوراکی های جعبه ناهار، سوخت در حین حرکت بعد از تمرین یا میان وعده های مسافرتی عالی هستند. نخود YASSSSSSS تمام مشکلات هنگری را حل می کند.

مواد تشکیل دهنده این مافین های نخودچی بدون آرد

این کلوچه نخودی تنها با 7 ماده ساده درست می شود، به علاوه خمیر در مخلوط کن یا غذاساز با هم مخلوط می شود و این دستور غذا را بسیار ساده می کند که در کمترین زمان با هم ،یب شوند. در اینجا مواد مورد نیاز شما وجود دارد:

  • نخود: شما به یک قوطی نیاز دارید نخود (یا لوبیا گاربانزو) به ،وان پایه مافین ها. نخود آنها را فوق العاده کرکی و بدون آرد می کند!
  • تخم مرغ: برای اینکه به این مافین های کره بادام زمینی بدون آرد کمک کنیم باید از تخم مرغ استفاده کنیم.
  • کره بادام زمینی: یک و تنها. حتما از کره بادام زمینی خامه ای طبیعی (فقط با بادام زمینی و نمک) استفاده کنید تا قوام دستور غذا و بافت آن خوب و پف دار بماند. از کد استفاده کنیدجاه طلبانه 15برای دریافت 15٪ تخفیف از مارک کره آجیل مورد علاقه من، دوستان وحشی!
  • شربت افرا خالص: من عاشق استفاده هستم شربت افرا خالص در دستور العمل های من برای مقدار عالی شیرینی در حالی که دستور العمل ها را بدون شکر تصفیه شده نگه می دارم.
  • عصاره و،ل: اگر آن را ندارید، نگران آن نباشید. و،ل طعم خوبی به آن اضافه می کند، اما مافین ها بدون آن همچنان فوق العاده خواهند بود. با این آموزش یاد بگیرید که چگونه از ابتدا خودتان را بسازید!
  • پودر خمیرمایه: برای کمک به بالا آمدن کلوچه ها و پرز شدن همه داخل آن! مطمئن شوید که پودر خمیرمایه تازه است
  • شکلات چیپسی: ترجیح میدم استفاده کنم چیپس شکلات تلخ، اما مینی چیپس شکلاتی، نیمه شیرین یا شکلات چیپسی بدون لبنیات همه خوب کار خواهند کرد

مفین نخودچی کره بادام زمینی بدون آرد با چیپس شکلاتی

تعویض آسان مواد

این مافین های نخودی سالم از منگنه های زیادی استفاده می کنند، اما به راحتی می توان آنها را سفارشی کرد. در اینجا چیزی است که من از نظر تعویض مواد توصیه می کنم:

  • برای کره بادام زمینی: من این دستور غذا را فقط با کره بادام زمینی تست کرده ام، اما فکر می کنم سایر کره های آجیل مانند بادام یا بادام هندی نیز باید به همین ترتیب عمل کنند.
  • برای شربت افرا: می تو،د به جای شربت افرا از عسل استفاده کنید، اما فقط توجه داشته باشید که کلوچه ها ممکن است طعم شیرین تری داشته باشند.

آیا می توانم آنها را وگان کنم؟

متأسفانه، من استفاده از جایگزین تخم مرغ را در این دستور توصیه نمی کنم. 3 تخم مرغ برای بافت این مافین ها ضروری است.

مفین نخودچی کره بادام زمینی بدون آرد در کنار قوطی لوبیا گاربانزو

مافین نخودی کرکی در 3 مرحله ساده

  1. نخود را مخلوط کنید. با افزودن قوطی نخود آبکش شده و آبکش شده به یک قوطی شروع کنید غذاساز یا با یکی از تخم مرغ ها مخلوط کن. آنقدر عمل کنید تا نخودها خوب مخلوط شوند.
  2. خمیر را درست کنید. دو تخم مرغ دیگر و بقیه مواد (به جز شکلات چیپسی) را به غذاساز اضافه کنید و دوباره آن را تا زم، که یکدست شود، اضافه کنید. تکه های شکلات پیچیده شده.
  3. پخت و بلعید. خمیر را بین 10 عدد آماده شده ت،یم کنید آستر مافین در شما قالب مافین و روی آن شکلات چیپسی بپاشید. آنها را بپزید، خنک کنید، سپس لذت ببرید!

مافین نخود سالم با لقمه خارج شده

نکات نگهداری و انجماد

  • برای ذخیره سازی: با خیال راحت این مافین های نخودی کره بادام زمینی را به مدت یک روز در دمای اتاق نگه دارید، سپس توصیه می کنم آنها را در یخچال نگهداری کنید. با خیال راحت آنها را در مایکروویو گرم کنید.
  • یخ زدن: اجازه دهید مافین ها کاملا خنک شوند سپس داخل ظرف بریزید ظرف بدون هوا و تا 3 ماه فریز کنید. پس از آماده شدن برای گرم ، مجدد، می تو،د در دمای اتاق ذوب کنید یا در فواصل 30 ث،ه در مایکروویو گرم کنید.

دستور العمل های خوشمزه تر مافین

تمام دستور العمل های کلوچه شگفت انگیز من را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم همه شما عاشق این کلوچه های نخودی باشید! اگر آنها را درست کردید، حتماً یک نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آنها را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

مافین نخودچی کره بادام زمینی بدون آرد

کلوچه نخودی

کلوچه نخودی کرکی کره بادام زمینی با گودال های خوشمزه چیپسی شکلات در هر لقمه. این مافین‌های نخودی حاوی پروتئین آسان فقط به 7 ماده ساده نیاز دارند و خمیر را می‌توان در مخلوط‌کن یا غذاساز درست کرد. آسان، فریزر پسند، بدون گلوتن، بدون لبنیات و من، برای زمان میان وعده یا بعد از تمرین.

،اصر

  • 1
    (15 اونس)
    نخود را می تو،د شسته و آبکش کنید
  • 3
    تخم مرغ های بزرگ
  • 1/2
    فنجان
    کره بادام زمینی طبیعی خامه ای (فقط بادام زمینی + نمک)
  • 1/2
    فنجان
    شربت افرا خالص (یا زیر عسل)
  • 1
    قاشق چایخوری
    عصاره و،ل
  • 1
    قاشق چایخوری
    پودر خمیرمایه
  • ¼
    قاشق چایخوری
    نمک
  • 1/3
    فنجان
    چیپس شکلات تلخ، به اضافه 2 قاشق غذاخوری برای پاشیدن روی آن (در صورت تمایل بدون لبنیات)

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. قالب 12 فنج، مافین را با 10 مافین بپوش،د (ما فقط 10 عدد مافین درست می کنیم) و داخل هر آستر را با اسپری پخت ن،ب اسپری کنید تا آسترها به مافین ها ن،بند — این مهم است.

  2. نخود و 1 عدد تخم مرغ را در کاسه غذاساز یا مخلوط کن پرقدرت بریزید و آنقدر آن را بپزید تا لوبیاها به خوبی با هم مخلوط شوند. دو تخم مرغ دیگر، کره بادام زمینی، شربت افرا، و،ل، بکینگ پودر و نمک را اضافه کنید و دوباره آن را تا زم، که یکدست شود، اضافه کنید. ⅓ فنجان چیپس شکلات را داخل آن بریزید.

  3. خمیر را به طور مساوی بین فنجان های مافین ت،یم کنید. تکه های شکلات باقیمانده را به طور مساوی در بین رویه هر خمیر مافین بپاشید. به مدت 25 دقیقه یا تا زم، که خلال دند، که در وسط مافین فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید بپزید. به مدت 10 دقیقه روی توری سیمی قرار دهید تا خنک شود، سپس مافین ها را از قالب خارج کرده و به توری سیمی منتقل کنید تا کاملا خنک شوند. مافین ها را به مدت یک روز در دمای اتاق نگه دارید، سپس به یخچال منتقل کنید و در ظرف دربسته قرار دهید. 10 عدد مافین درست می کند.

یادداشت های دستور غذا

به جای کره بادام زمینی می تو،د از کره بادام یا کره بادام هندی استفاده کنید.

برای دستورالعمل‌های نگهداری و انجماد، پست کامل را ببینید.

تغذیه

خدمات: 10 عدد مافین

اندازه سرو: 1 عدد مافین

کا،ی: 219 کیلو کا،ی

چربی: 11.6 گرم

چربی های اشباع شده: 3.3 گرم

کربوهیدرات ها: 26.5 گرم

فیبر: 3.8 گرم

قند: 16.4 گرم

پروتئین: 7.1 گرم

این پست در ابتدا در 22 اکتبر 2019 منتشر شد، در 24 ژانویه 2022 مجدداً منتشر شد و در 5 ژانویه 2023 مجدداً منتشر شد.


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/flourless-peanut-،er-chickpea-،ins/