مارگاریتا پرتقال خونی تند | آشپزخانه جاه طلب



از آنجا که فصل مرکبات = زندگی، مجبور شدم این دستور کوکتل باورن،ی را با استفاده از یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین مرکبات تمام دوران، دوباره به اشتراک بگذارم. اگر تا به حال پرتقال خونی نخورده اید، وقت آن رسیده است که سوار قطار پرتقال خونی شوید زیرا آبدار، خوشمزه و شیرین هستند و کاملاً زرق و برق دار هستند.

دستور پخت مارگاریتا انار ربکا را به خاطر دارید؟ خوب، ملکه کوکتل مقیم ما دوباره با این زیبا و تند حاضر است مارگاریتا نارنجی خونی که دارای آب پرتقال خونی تازه و حرارتی از jalapeño است. می د،د که من عاشق همه چیزهای تند هستم، بنابراین به سرعت عاشق این نوشیدنی دوست داشتنی شدم.

امروز به طور اتفاقی Cinco de Mayo نیز هست، بنابراین زمان من،ی است که افراد خود را دور هم جمع کنید تا چند ماژول یا یک پارچ کامل درست کنند و لذت ببرید!

دو مارگاریتای نارنجی خونی روی تخته

عاشق پرتقال خونی شوید

اگر قبلاً هرگز پرتقال خونی نداشتید، اکنون وقت آن است! آنها فقط از دسامبر تا مه در فصل هستند، بنابراین این زمان من، برای دریافت آ،ین پرتقال خونی در این فصل است. آنها معمولاً از بیرون شبیه پرتقال های معمولی هستند، اما داخل آنها به جای نارنجی قرمز تیره است. آنها اتفاقا شیرین تر از پرتقال های معمولی هستند، بنابراین آنها بهترین مرکبات برای استفاده در مارگاریتا هستند!

ی،ی چقدر این رنگ زیباست؟!

ریختن یک مارگاریتای پرتقال خونی در لیوان

مواد تشکیل دهنده این مارگاریتا پرتقال خونی

برای درست ، این مارگاریتای پرتقالی تند و تند، فقط به 5 ماده ساده (به اضافه چاشنی های اختیاری) نیاز دارید:

  • تکیلا: من دوست دارم از تکیلا نقره ای در مارگاریتاهایم استفاده کنم، اما اگر طعم بلوط یا معطر بیشتری دوست دارید، تکیلا reposado گزینه عالی دیگری است.
  • شربت ساده: شما به مقداری نیاز خواهید داشت شربت ساده برای اضافه ، مقدار کامل شیرینی. برای دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه درست ، آن به زیر مراجعه کنید!
  • آب میوه: ما هم آب لیموترش تازه و هم آب پرتقال خونی تازه را تکان می دهیم تا طعمی با طراوت داشته باشیم. دوست خواهید داشت که آب پرتقال خونی چقدر خوشمزه است!
  • فلفل هالوپینو: از آنجایی که این یک مارگاریتا تند است، برش های هالاپینو را درست به شیکر اضافه می کنید. YUM.
  • برای سرو: من دوست دارم لبه لیوان را با آن لبه بزنم تاجین یا نمک، به علاوه برش های نازک پرتقال خونی را برای تزیین زیبا اضافه کنید.

مارگاریتا پرتقال خونی تند در یک لیوان

مارگاریتا خود را سفارشی کنید

از آنجایی که این مارگاریتای پرتقال خونی تنها با چند ماده تشکیل شده است، سفارشی ، آن نیز بر اساس ترجیحات ذائقه شما آسان است. در اینجا چند راه وجود دارد که آن را مال خود کنید:

  • اضافه ، حباب: کمی نوشابه در بالای آن، این را به یک مارگاریتای سرگرم‌کننده و حبابی تبدیل می‌کند!
  • سطح ادویه را انتخاب کنید: اگر به ادویه حساس هستید، به سادگی از برش های jalapeño کمتر استفاده کنید یا آنها را به طور کلی حذف کنید.
  • یک میوه جدید را امتحان کنید: من عاشق طعم بی نظیر پرتقال خونی هستم، اما گریپ فروت نیز خوشمزه است! فراموش نکنید که مارگاریتای انار ما را نیز امتحان کنید.

مارگاریتاهای نارنجی خونی در لیوان

طرز تهیه شربت ساده خانگی

درست ، شربت ساده در خانه بسیار آسان است! برای درست ، آن به سادگی ،مت های مساوی را تکان می دهید شکر دانه ریز و آب با هم در یک شیشه حدود 1-2 دقیقه تا شکر حل شود. در این دستور، 2 قاشق غذاخوری از هر کدام برای 2 عدد از این مارگاریتاهای پرتقال خونی کافی است.

آن تزیین را فراموش نکنید

اختیاری است، اما من دوست دارم اضافه کنم تاجین یا نمک دریا تا لبه لیوانم! تاجین یک ،یب ادویه مکزیکی است که معمولاً از فلفل خشک، آسیاب شده، نمک دریا و آب لیموترش خشک شده تشکیل شده است. فلفل قرمز و لیموترش کاملاً با این مارگاریتای پرتقال خونی تند هماهنگ می شوند.

برای لبه زدن لیوان خود به سادگی جیک ، از یک آهک بردارید و سمت بریده آهک را در امتداد لبه لیوان مورد علاقه خود ،ید. تاجین (یا نمک دریا) را در یک بشقاب بریزید و لبه شیشه خیس را در تاجین فرو کنید تا آن را بپوش،د.

نمای بالا به پایین دو مارگاریتا نارنجی خونی

مارگاریتا پرتقال خونی آسان در 3 مرحله

  1. لبه را نمک بزنید. قبل از تهیه کوکتل، نمک یا تاجین را با استفاده از دستورالعمل های بالا به لبه آن اضافه کنید.
  2. تکانش بده همه مواد را (علاوه بر تزیینات) با 1/2 فنجان تکه های یخ به یک کوکتل شیکر یا میسون جار اضافه کنید. همه را تکان دهید.
  3. سرو کنید و لذت ببرید! مقداری یخ به لیوان هایتان اضافه کنید، سپس مارگاریتا را بریزید، روی آن تکه های پرتقال خونی بریزید و لذت ببرید!

مارگاریتاهای پرتقال خونی تند در لیوان

ابزار کوکتل سازی مورد علاقه ما

  1. آن را با یک تکان دهید تکان دهنده ی کوکتل
  2. یک ساده صافی در صورتی که شیکر شما یکی نداشته باشد
  3. من عاشق استفاده از این هستم آبمیوه گیری دستی برای همه چیز آبمیوه گیری
  4. لیوان های کوکتل ناز مانند اینها یا اینها
  5. آ پارچ برای خدمت در یک مهم،

همه لوازم ضروری آشپزخانه ما را از اینجا دریافت کنید!

نوشیدنی و کوکتل بیشتر

دستور العمل های نوشیدنی بیشتری را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این مارگاریتای پرتقال تند را دوست داشته باشید! اگر آن را درست کردید، حتما نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

مارگاریتا پرتقال خونی تند

دو مارگاریتای نارنجی خونی در لیوان

مارگاریتای پرتقال خونی تند با طراوت و خوشمزه با 5 ماده ساده تهیه شده است! این دستور پخت مارگاریتا پرتقال خونی بسیار آسان است و یک روش سرگرم کننده برای لذت بردن از پرتقال خونی است. ایده آل برای شب ملاقات، شب دخترانه، یا سه برابر ، برای خدمت به جمعیت!

،اصر

  • برای مارگاریتا:
  • 4
    اونس
    تکیلا نقره ای
  • 1
    اونس
    شربت ساده* (2 قاشق غذاخوری)
  • 2
    اونس
    آب لیموترش تازه فشرده (1/4 فنجان آب لیموترش تازه)
  • 2
    اونس
    آب پرتقال خونی تازه فشرده
  • 2-4
    برش های jalapeño بسته به اینکه چقدر تند دوست دارید
  • برای سرو:
  • تاجین (یا نمک دریا) و در صورت تمایل یک قاچ آهک برای لبه زدن لیوان
  • برش های نازک پرتقال خونی
  • یخ

دستورالعمل ها

  1. اگر می خواهید لبه لیوان خود را ببندید، ابتدا این کار را انجام دهید. یک ، از یک آهک برش دهید و ،مت بریده شده آهک را در امتداد لبه لیوان مورد علاقه خود ،ید. تاجین (یا نمک دریا) را در یک بشقاب بریزید و لبه شیشه خیس را در تاجین فرو کنید تا آن را بپوش،د.

  2. تکیلا، شربت ساده، آب لیموترش تازه، آب پرتقال خونی و برش‌های هالاپینو را به یک کوکتل شیکر اضافه کنید. سپس حدود ½ فنجان تکه های یخ را به شیکر اضافه کنید، آن را محکم بپوش،د و به مدت 15 ث،ه به شدت تکان دهید.

  3. یخ را به دو لیوان اضافه کنید سپس بلافاصله مخلوط مارگاریتا را روی آن بریزید و با برش های پرتقال خونی تزئین کنید. لذت ببرید!

یادداشت های دستور غذا

*یک میانبر سریع برای شربت ساده: مقدار مساوی شکر دانه ریز + آب (هر کدام 2 قاشق غذاخوری برای 2 نوشیدنی کافی است) را در یک شیشه کوچک به مدت 1-2 دقیقه تکان دهید تا شکر حل شود.

برای سرو بیشتر دستور غذا را دو، سه یا چهار برابر کنید.

تغذیه

خدمات: 2 وعده

اندازه سرو: 1 مارگاریتا

کا،ی: 175 کیلو کا،ی

کربوهیدرات ها: 11.9 گرم

فیبر: 0.1 گرم

قند: 9.5 گرم

پروتئین: 0.2 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // Ambicious Kitchen | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 23 فوریه 2022 منتشر شد و در 4 مه 2023 بازنشر شد.


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/blood-orange-margarita/