لیست خرید نهایی چهارم جولای



از مواد ضروری کباب ، گرفته تا نوشیدنی های با طراوت و انواع غذاهای خوشمزه، این لیست جامع تضمین می کند که شما تمام مواد لازم برای ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی و خوشمزه را برای خانواده و دوستان خود دارید.

  1. با تهیه منوی خود شروع کنید
  2. سپس انباری خود را برای آنچه در حال حاضر دارید بررسی کنید
  3. فهرستی از مواد مورد نیاز خود تهیه کنید
  4. سپس لیست زیر را بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی را فراموش نکرده اید!

همانطور که اقلام خوارباری خود را جمع آوری می کنید، به یاد داشته باشید که ترجیحات غذایی را در نظر بگیرید و گزینه هایی را برای گیاهخواران، وگان ها و ،، که به گلوتن حساسیت دارند ارائه دهید. استفاده از میوه ها و سبزیجات فصلی رنگ های شادابی را به سفره شما می بخشد و طعم تازه تابستان را نیز به ارمغان می آورد.

ما نمی‌تو،م به شما اجازه دهیم بدون اطمینان از اینکه همه چیز را چک کرده‌اید، به ماجراجویی چهارم ژوئیه بروید. این لیست سلاح مخفی شماست تا تضمین کند که به تمام لوازم ضروری مهم، مجهز هستید که جشن شما را به بحث شهر تبدیل می کند.

بنابراین، یک لحظه وقت بگذارید، الهه سازم، درونی خود را هدایت کنید و مانند یک حرفه ای این لیست را مرور کنید:

لیست مواد غذایی برای 4 جولای
  • برگر ک،یک و تعمیر

گریل را روشن کنید و انواع همبرگرهای خوش طعم را ارائه دهید. از میان گزینه‌های لذیذ مانند همبرگرهای گورگونزولا و جعفری و بیکن چدار، به همراه برگر بوقلمون و برگر گوشت ،، انتخاب کنید. همه رویه ها از جمله انواع پنیرها، کاهو ترد، پیاز، گوجه فرنگی و آووکادوی خامه ای را فراموش نکنید. آنها را روی چوب شور یا رول های تازه برای یک جشن برگر خوشمزه سرو کنید.

هیچ چیز در تابستان مانند یک هندوانه آبدار و ورقه شده فریاد نمی زند. آن را به ،وان یک میان وعده با طراوت سرو کنید یا از آن به ،وان پایه سالاد هندوانه خوشمزه استفاده کنید.

ذرت شیرین تازه برای کباب های تابست، ضروری است. آن را کبابی یا آب پز کنید و با کره و ادویه جات آغشته کنید تا یک غذای جانبی خوشمزه داشته باشید.

با یک غذای ک،یک از لوبیا پخته شده خانگی، یک طرف خوش طعم و دل،ب به غذای خود اضافه کنید. آهسته پخته شده با بیکن، پیاز، و سس شیرین و تند، غذای راحتی نهایی هستند.

یک سالاد کلم ترد و خامه ای تردی لذیذی به غذای شما می بخشد. آن را از قبل آماده کنید و اجازه دهید طعم ها با هم ،یب شوند و یک غذای جانبی خوشمزه به دست آورید.

یک سالاد پاستا پر جنب و جوش با سبزیجات رنگارنگ، سس تند و پروتئین انتخابی خود درست کنید. این یک غذای همه کاره است که همه می توانند از آن لذت ببرند.

از محصولات تابست، استفاده کنید و مجموعه ای از سبزیجات مانند کدو سبز، فلفل دلمه ای و بادمجان را کباب کنید. آنها را به ،وان غذای جانبی یا روی همبرگر و ساندویچ سرو کنید.

از طعم خامه‌ای گواکاموله‌ای که با آووکادوی رسیده، پیاز خوشمزه، آب لیموترش تند و گشنیز تازه تهیه شده است، لذت ببرید. این دیپ خوش طعم کاملاً با غذاهای کبابی جفت می شود و طعمی با طراوت و خوش طعم را به منوی چهارم جولای شما اضافه می کند.

مهمانان خود را با دنده های لطیف و آبدار باربیکیو تحت تاثیر قرار دهید. آهسته پخته شده و با سس انگشت لیس زده شده، مطمئناً در جشن چهارم ژوئیه شما جذاب خواهند بود.

سیخ‌هایی را با گوجه‌فرنگی گی،ی، موزارلای تازه و برگ‌های ریحان بچینید تا یک پیش‌غذا لذیذ و آسان برای خوردن که طعم تابستان را به نمایش بگذارد.

یک تجربه دسر سرگرم کننده و تعاملی با یک بار بستنی ایجاد کنید. انواع طعم های بستنی، تاپینگ هایی مانند سس شکلات، کارامل، اسپرینکل ها، کوکی های ،د شده و خامه فرم گرفته را ارائه دهید و به مهمانان خود اجازه دهید تا خلاقیت های شیرین خود را سفارشی کنند.

از مهمانان خود با یک گزینه خوشمزه و سالم با ماهی سالمون تازه پذیرایی کنید. این ماهی چه کبابی و چه پخته شده، ظرافت خاصی را به گردهمایی چهارم جولای شما می بخشد. ماهی سالمون باکیفیت و عاری از آنتی بیوتیک ها و هورمون ها را برای تجربه غذاهای دریایی خوش طعم انتخاب کنید.

  • موزارلا با گوجه فرنگی و ریحان

با ،یبی ساده و در عین حال لذت بخش از موزارلا، گوجه فرنگی گی،ی و ریحان معطر، پیش غذای خود را افزایش دهید. این گره‌های موزارلای مینی را با گوجه‌فرنگی‌های زنده و برگ‌های ریحان به سیخ بکشید تا میهمانان شما از آن لذت ببرند.

رنگ ها و طعم های پر جنب و جوش تابستان را با یک کاسه سخاوتمندانه از میوه های تازه در آغوش بگیرید. شامل هندوانه آبدار، ،بزه، کیوی، توت فرنگی، زغال اخته و گی، می شود. این کاسه میوه با طراوت یک ،صر سالم و به طور طبیعی شیرین به اسپری چهارم جولای شما اضافه می کند.

با مجموعه ای از شراب های فوق العاده و آبجوهای دست ساز محلی، یک لیوان بلند کنید و برای جشن ها نان تست کنید. از میان گزینه‌های مختلف، از جمله شراب‌های صاف و ظریف مانند پینو نوآر و شاردونه، و همچنین رزهای با طراوت را انتخاب کنید. تشنگی مهمانان خود را با مجموعه ای از آبجوهای دست ساز محلی خوش طعم رفع کنید.

از گزینه های هات داگ سنتی فراتر بروید و مجموعه ای از سوسیس های لذیذ را ارائه دهید. از c،rizo ​​تند گرفته تا براتوورست خوش طعم، این سوسیس های خوش طعم میل عاشقان گوشت را برآورده می کند و به گریل شما تنوع می بخشد.

با بستنی های فشفشه ای پر جنب و جوش و جشن میهمانان خود، به خصوص کوچکترها را تحت تاثیر قرار دهید. آب میوه‌های قرمز، سفید و آبی را در قالب‌های بستنی قرار دهید، چوب بستنی‌ها را داخل آن قرار دهید و برای یک خوراکی میهن‌پرستانه و با طراوت فریز کنید.

  • آناناس کبابی با دارچین

بازی کباب ، خود را با تکه های آناناس کبابی که با دارچین پاشیده شده است به مناطق گرمسیری ببرید. گرما میوه را کاراملی می کند و شیرینی طبیعی آن را افزایش می دهد و کمی ادویه گرم به آن اضافه می کند.

  • سالاد اسفناج و توت فرنگی

با ،یب بیبی اسفناج، توت فرنگی تازه، پنیر فتا ،د شده و پیکان آب نباتی، سالادی پر جنب و جوش و با طراوت درست کنید. این سالاد با یک وینگرت سبک ،یبی لذت بخش از طعم ها و بافت ها را ارائه می دهد.

با کباب ، پیتزا در فضای باز، تغییری بی نظیر به پیتزای سنتی بدهید. روی خمیر را با سس، پنیر و تاپینگ های مورد علاقه خود بپوش،د و آن را مستقیماً روی رنده گریل بپزید تا پوسته دودی و ترد شود.

جشن ها را با جرقه و آتش بازی زنده کنید. قبل از ،ید، مقررات محلی و دستورالعمل های ایمنی را بررسی کنید و از یک نمایشگر خیره کننده برای جشن روز استقلال لذت ببرید.

هنگام تهیه لیست ،ید کباب، انواع ماسه های باربیکیو را بررسی کنید تا به گوشت های کبابی خود عمق و پیچیدگی اضافه کنید. از ،یب‌های دودی و تند گرفته تا گزینه‌های شیرین و تند، این مالش‌ها بازی باربیکیو چهارم جولای شما را به اوج جدیدی می‌رساند.

یک بشقاب پنیر وسوسه انگیز با انواع پنیرهای لذیذ درست کنید. گزینه‌هایی مانند چدار کهنه، بری خامه‌ای، پنیر بز تند و گودای دودی را برای یک خوراکی پیچیده و دلپذیر بگنج،د.

فراموش نکنید که مجموعه ای از نان های شیرینی تازه را برای همراهی برگرها و هات داگ های خود انتخاب کنید. نان‌های نرم و محکمی را انتخاب کنید که می‌توانند پرکننده‌های آبدار را بدون خیس شدن نگه دارند.

مهمانان خود را با مجموعه ای از نوشیدنی های سرد سرحال نگه دارید. کو، را با بطری های آب سرد، قوطی های نوشابه، آب گازدار و مجموعه ای از آب میوه های خنک پر کنید.

با افزودن تزئینات میهنی به مهم، خود به روحیه جشن بپیوندید. برای ایجاد فضایی پر جنب و جوش و میهن پرستانه به دنبال بنرها، پرچم ها، سفره ها و دستمال سفره های مضمون باشید.

سبزیجات تازه مانند ریحان، گشنیز و ن،اع را ذخیره کنید تا طعم غذاهای خود را بهتر کنید. این افزودنی‌های معطر می‌توانند همه چیز را از سالاد و ماریناد گرفته تا کوکتل و دسر افزایش دهند.

اگر قصد دارید برای پیک نیک چهارم ژوئیه به پارک یا ساحل بروید، حتماً لوازم پیک نیک را در لیست ،ید BBQ خود قرار دهید. بشقاب ها، فنجان ها، ظروف یکبار مصرف، دستمال سفره و پتوی پیک نیک برای یک اجتماع بدون درز در فضای باز ضروری هستند.

با افزودن بسته های ژل خنک کننده به لیست ،ید خود، مواد غذایی فاسد شدنی را در طول حمل و نقل تازه و ایمن نگه دارید. این بسته ها به حفظ دمای من، کمک می کنند و مطمئن می شوند که غذای شما خوشمزه باقی می ماند.

فراموش نکنید که چاشنی هایی مانند سس کچاپ، ،دل، سس مایونز، لذیذ و سس تند تهیه کنید. این م،ومات تقویت کننده طعم غذای کبابی شما را تکمیل می کند و به آن طعم اضافی اضافه می کند.

با استفاده از تابه های یکبار مصرف کباب پز و تمیز ، را آسان کنید. این ماهیتابه های راحت برای پخت غذاهای ظریف مانند ماهی و سبزیجات ایده آل هستند و از ریزش آنها از داخل رنده ها جلوگیری می کنند.

با شمع های سیترونلا از ،ات مزاحم جلوگیری کنید. این شمع ها ضمن دفع پشه ها و سایر ،ات، عطر دلپذیری را ارائه می دهند و به شما و مهمانانتان این امکان را می دهند که از جشن ها بدون بازدیدکنندگان ناخواسته لذت ببرید.

  • مارشمالو و شکلات

مواد ضروری برای s’mores ک،یک را فراموش نکنید! کیسه ای از مارشمالو و تخته های شکلات بردارید تا یک خوراکی نوستالژیک و خوشمزه در اطراف گودال آتش ایجاد کنید.

  • بازی ها و فعالیت های فضای باز

با بازی‌ها و فعالیت‌های خارج از منزل، کمی سرگرمی و سرگرمی به جشن چهارم جولای خود اضافه کنید. مواردی مانند فریزبی، ست بدمینتون، تخته های کورن هول یا تور والیبال را در نظر بگیرید تا همه از آن لذت ببرند.

لیست مواد غذایی برای مهم، 4 جولای

با لیست ،ید چهارم ژوئیه مسئولیت خود را بر عهده بگیرید!

با داشتن این لیست جامع خواربار، می تو،د با اطمینان خاطر به فروشگاه بروید و بد،د که همه چیز لازم برای ایجاد یک جشن جشن و خوش طعم چهارم ژوئیه را دارید. پس کباب را روشن کنید، عزیزانتان را جمع کنید و لذت غذای خوب، شرکت خوب و لذت بزرگداشت این روز خاص را بچشید. چهارم ژوئیه مبارک!

درباره نویسنده

هی، من کوین هستم

نام من کوین است. زندگی من زم، تغییر کرد که متوجه شدم زندگی سالم یک سفر مادام العمر است که عمدتاً با داشتن یک رژیم غذایی متعادل و حفظ یک سبک زندگی فعال به دست می آید.

با آزمایش در آشپزخانه و به اشتراک گذاشتن وعده های غذایی خود در Tumblr، متوجه شدم که تغذیه سالم خسته کننده نیست! با انجام چند تغییر در غذاهای مورد علاقه‌ام، می‌توانم رژیمی طراحی کنم که می‌تواند به من در رسیدن به اه، سلامتی‌ام کمک کند و در عین حال میل من به غذای BANGIN را برآورده کند! 😅 اکنون سعی می‌کنم به مردم در سراسر جهان کمک کنم تا بدون در نظر گرفتن بودجه، به همان میزان آزادی در غذا خوردن پی ببرند. خوش آمدید، بیایید با هم سلامتی را #دموکراتیزه کنیم!


منبع: https://fitmencook.com/blog/fourth-of-july-s،pping-list/