لیست بهترین کترینگ و تهیه غذا های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد-غذای هرمزگان


شما تصور کنید که این همه موارد فقط برای پیش غذا بود و در بخش غذا های اصلی، برنج سرخ شده، کلی سوشی، نودل های خاص، ماکی رول، ماهی سالمون و کلی غذای دیگر هم هست که فقط باید امتحانشان کنید تا ببینید چقدر خوشمزه هستند. در ضمن اگر هم با خانواده یا دوستان میخواهید به رستوران کنزو مراجعه کنید و همگی از طرفداران سوشی هستید، سینی های سوشی کنزو را از دست ندهید که 18 یا 35 تکه سوشی دارند و به صرفه تر هستند. غذا های ژاپنی اصولاً از غذا های گران قیمت محسوب می شود برای همین، رستوران کنزو جزء رستوران های گران تهران به شمار میرود اما ارزشش را دارد تجربه غذای ژاپنی بخصوص سوشی را در بهترین رستوران سوشی تهران یعنی کنزو داشته باشید. همیشه میگفتیم زمانی که وارد رستوران می شوید محی دکوراسیون زیبا و دلنشین رستوران می شوید اما در رستوران مرشد اول از همه، بوی نان داغ، کباب داغ و کره محلی حسابی شما را مست می کند و بعد از آن توجه شما به محیط سنتی رستوران جلب می شود.

  • رستوران شکوفه واقع در یادگار شمال به جنوب، ۱۰۰ متر پایین تر از خیابان فرحزاد با مبلمان راحتی، وجود گیاهان زیبا و دکوراسیونی روح نواز دارای مشخصاتی است که این رستوران را برای دورهمی‌های محبت آمیز و گپ و گفت‌های صمیمانه مناسب کرده است.
  • رستوران موبی دیک برای کسانی که اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی هستند، پیشنهاد مناسبی خواهد بود.
  • اگر از طریق خیابان ملاصدرا می خواهید وارد خیابان شیخ بهائی جنوبی شوید، زمانی که به خروجی اتوبان همت می رسید وارد یک کنار گذر می شوید و همانجا در سمت راست رستوران تاج محل را مشاهده خواهید کرد.
  • علاوه بر منوی غذا، انوع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و انواع کیک برای پذیرایی در مراسم‌های شما مهیا است.
  • این رستوران با منو و طراحی دکوراسیون کاملاً ایرانی، غذاهای خود را در ظروف مسی سرو می‌کند.
  • دیگری، کسب اطلاعات مستقیم و مطمئن از کیفیت خدمات رستوران‌ های تهران و سنجش تناسب آن با قیمت است.

همچنین باید بدانید که این رستوران، یک بخش دیگر هم دارد که مربوط به کافه است و می‌توانید از منوی جداگانه‌اش استفاده کنید. اگر به این رستوران رفتید، نگران جای پارک نباشید، چون مشتریان این رستوران، می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ آن پارک کنند. غذاهای دیگر رستوران شاندیز جردن، همگی در سطح بالا و با کیفیتی مطلوب و عالی طبخ می‌شوند.

کباب‌ها از محبوبیت غیرقابل انکاری در بین انواع مختلف غذاها برخوردارند. یکی از دلایلی که موجب می‌شود بسیاری ار افراد ترجیح دهند برای سفارش یک غذای خوشمزه به بهترین رستوران بازار بزرگ تهران بروند بهره‌مندی از طعم و مزه عالی کباب‌های پرطرفداری است که در چلوکبابی شمشیری طبخ می‌شود. این رستوران در منطقه نیاوران است و سبک معماری آن به شیوه معماری دوران صفوی است.

رستوران دمپختک

این رستوران نیز در لیست رستوران‌ های محبوب غذا دوستان به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران جای دارد. شعب جدیدتر رستوران نایب بسیار لوکس و مجلل هستند و برای قرارهای رسمی گزینه‌ی مناسبی‌اند. قدمت نام رستوران مرشد به سال 1391 برمیگردد زمانی که رستوران مرشد در کوچه ذغالی ها که کوچه ای دوست داشتنی در منطقه قدیمی تجریش محسوب می شود به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران افتتاح شد. در آن زمان، رستوران مرشد یک آشپزخانه بود و فقط به صورت بیرون بر غذا سرو می کرد و بازار داغش هم ایام محرم و ماه رمضان بود چراکه در آن زمان، رستوران مرشد برای بسیاری از مناطق غذا ارسال می کرد.

تهیه غذای چیا

با این حال غذاهای متنوع با ذائقه ملل مختلف نیز در منوی آن موجود است. آوازه رستوران نایب حتی به خارج از ایران نیز رسیده و در برخی کشورهای خارجی نیز شعبه دارد و اصلاً نیازی نیست که درباره بهترین‌ بودن رستوران نایب صحبت کنیم. اپلیکیشن و وبسایت فودیسم هم بزرگترین شبکه اجتماعی رستورانگردی، کافه گردی و سفارش غذا در ایران است.

بلامونیکا در تمام ساعات روز در دسترس است؛ به این معنا که صبح‌ها می توانید برای صبحانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰، برای ناهار از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر و برای صرف شام از ساعت ۴ تا ۱۲ شب به این رستوران پرطرفدار مراجعه کنید. غذا در این رستوران هم‌معنی نامش تعریف‌شده و همه‌چیز به اصل خود نزدیک است و هرچند که مثل هر محل پرطرفدار دیگر عموما شلوغ است اما ارزش این را دارد که کمی صبر کنید تا میزی برای شما و همراهانتان خالی شود. ضمن اینکه در تالارهای مختلف این مجموعه امکان برگزاری مراسم و مهمانی‌ها نیز وجود دارد و برخی از این تالارها امکان ارائه‌ی سرویس چای و قلیان را هم دارند. در عوض محیط رستوران کاملاً دنج است و شما را با طراحی زیبا به حال و هوای گذشته و خانه‌های قدیمی می‌برد.

می تونی انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیت بالا و مزه های فراموش نشدنی تو این رستوران نوش جان کنی. یکی از رستوران‌های قدیمی شهر آبادان،”رستوران پاکستان” و اصلیت مدیریت این رستوران هم پاکستانی هس. توی این رستوران انواع غذاهای هندی، پاکستانی و ایرانی سرو میشه و می‌تونی غذاهای اصیل جنوبی مثل قلیه ماهی‌ رو هم توی این رستوران نوش جان کنی. یکی از رستورانای خوب شهر یزد که هم غذاهای ایرانی سرو می کنه، هم غذای فرنگی و فست فودی، رستوران سیمرغ است که میتونی یه روز خوشی رو در این محیط برای خودت رقم بزنی. این رستوران به نسبت تازه تاسیس، به حق جزو بهترین رستوران های شیشه ای تهران است. منظره تهران از پشت دیوارهای بزرگ شیشه‌ای این رستوران که قابی بی‌انتها از شهر را جلوی چشمان شما می‌گذارند، غذا خوردن و قرار ملاقات گذاشتن در آن را بسیار جذاب‌تر می‌کند.

افرادی که به دنبال رستورانی خاص و منحصربه‌فرد و تجربه شبی به یادماندنی هستند، مراسم خود را در این رستوران برگزار می‌کنند. درباره منوی غذایی آن هم باید گفت که بسیار خاص است و مراسم شما را به یک اتفاق خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. در نزدیکی پل طبیعت رستورانی با نام کافه رستوران ملل قرار دارد و به همین خاطر بسیاری از مشتریان صبحانه آن کسانی هستند که این منطقه را برای پیاده‌روی صبح جمعه خود انتخاب کرده‌اند. کافه رستوران ملل یکی از رستوران‌های معروف و لوکس تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک قرار دارد. این رستوران صبح روزهای جمعه را به منوی صبحانه اختصاص می‌دهد و صبحانه‌ای جانانه را برای مشتریان خود تدارک می‌بیند؛ پس با بهترین رستوران تهران برای صرف صبحانه‌های بی‌نظیر و خوشمزه آشنا شدیم.