لیست بهترین کترینگ و تهیه غذا های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد-غذای هرمزگان


توی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میشه و میتونی از موسیقی زنده هم در کنار غذات لذت ببری. و کافه‌ها با یک قیمت کلی و از پیش تعیین شده می‌توانید غذا یا میان‌وعده مورد علاقه خود را میل کنید. در برخی دیگر از رستوران های تهران، قیمت با توجه به وزن یا تعداد ظروف و صرف غذا در رستوران یا بیرون بر اندازه‌گیری و تعیین می‌شود. همچنین با توجه به این موضوع که انواع نوشیدنی و غذاها در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها قابل تهیه است، بسته به کیفیت مواد غذایی و محیط کافی شاپ یا رستوران، قیمت و هزینه‌ آن هم متغیر است.

  • شما تصور کنید که این همه موارد فقط برای پیش غذا بود و در بخش غذا های اصلی، برنج سرخ شده، کلی سوشی، نودل های خاص، ماکی رول، ماهی سالمون و کلی غذای دیگر هم هست که فقط باید امتحانشان کنید تا ببینید چقدر خوشمزه هستند.
  • برگرلند که در خیابان گلبرگ واقع شده است، به صورت تلفنی نیز سفارش مشتریان را ثبت می‌کند.
  • اگه سفری به مشهد داشتی و بعد از زیارت خواستی که یه غذای خوب نوش جان کنی، اگه از یه مشهدی در موردش بپرسی حتما با لهجه شیرین و خاصش بهت رستوران ارم شاندیز رو پیشنهاد میکنه.
  • رستوران مسلم بازار یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های پایتخت محسوب می‌شود که در خیابان پانزده خرداد و نزدیکی سبزه میدان قرار دارد.
  • این سفره خانه در اتاقی جدا از غذاخوری نیز قلیان دارد و اگر خوش شانس باشید، ممکن است فرصتی برای تجربه شنیدن موسیقی سنتی زنده در آنجا را داشته باشید.

وقتی که به میدان صنعت می رسید، وارد بلوار فرحزادی شوید و نزدیک به مرکز خرید میلاد نور، پاساژ لیدوما را مشاهده خواهید کرد. در خیابان اگر جای پارک پیدا شود می توانید پارک کنید اما از آنجایی که همیشه شلوغ است پیشنهاد می شود به پارکینگ مرکز خرید مراجعه کنید. در این خیابان بعد از پارک شهر به چهارراه ابوسعید و خیابان 15 خرداد می رسید اما می بایست قبل از چهارراه وارد کنار گذر شوید تا چند متر پایین تر در سمت راست، رستوران وحدت را ببینید. کسی که قرار بود رستورانی تاسیس کند، از طرف یک کشاورز به او گل ارکیده هدیه داده شد و از آنجایی که در آن زمان، گل ارکیده یکی از گران ترین، زیباترین و نایاب ترین گل ها بود تصمیم گرفت تا نام رستورانش را ارکیده بگذارد. تمامی شعبات ارکیده مدیریت و نظارت سفت و سختی دارند و تمامی شعبات از دکوراسیون لوکس و جذابی برخوردارند. حتی برای استخدام سرآشپز هم تمامی سرآشپزان هرچقدر هم حرفه ای باشند باید دوره آشپزی ارکیده را سپری کنند تا غذاهای ایرانی را آنطور که باید طبخ شوند، ارائه دهند.

مجموعه کافه و رستوران های ارکیده

در همین مسیر می‌توانید سلیقه، دکوراسیون زیبا و طراحی چشم‌نواز مجموعه را ببینید. نکته مثبت اصلی این رستوران، غذاهای لذیذ و با کیفیتی است که ارائه می‌دهد. جدا از این مورد، برخورد خوب پرسنل، نکته مثبت دیگری است که می‌توانیم درباره این رستوران عنوان کنیم. در مجموع، تمامی این نکات، نارنجستان را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل کرده است.

رستوران مرشد در نیاوران

هدف از رفتن به رستوران می‌تواند خیلی فراتر از این باشد که تنها به صرف یک وعده غذایی ختم شود! بسیاری از ما برای برگزاری جشن‌های مختلفی مثل تولد، سالگرد ازدواج و غیره به رستوران می‌رویم تا شبی متفاوت را برای خود و اطرافیانمان رقم بزنیم. همچنین می‌توان گفت که حضور در رستوران‌ها می‌تواند برای صحبت‌ها و قرارهای کاری نیز باشد. از این رو با توجه به تمامی تفاسیری که گفته شد، بهتر است جایی را انتخاب کرد که غیر از غذای خوب، فضای مناسبی را نیز داشته باشد.

این رستوران‌ها باید آماده باشند کیک را در زمان مناسب برای مهمانان حاضر کرده و موسیقی تولد نیز اجرا یا پخش کنند. بعضی از بهترین رستوران های تهران برای برگزاری تولد را در ادامه معرفی خواهیم کرد. از بهترین رستوران های تهران که در غرب واقع‌ شده‌اند، می‌توان از رستوران‌های ریزوتو (سعادت‌آباد)، رفتاری (بام‌لند)، کاوالی (فرحزاد شمالی) و تانجیا (بلوار عدل شمالی) نام برد. غیر از غذاهای ایتالیایی، شما می‌توانید غذاهای دریایی، رژیمی و گیاهی منوی این رستوران را میل کنید. این در حالی است که قهوه، بستنی و شیک، نوشیدنی‌های مختلف و…، از جمله دیگر مواردی است که در منوی این رستوران وجود دارند.

وجه تمایز این رستوران داشتن غذاهایی مثل موساکای بادمجان، ‌اسکندر افندی و پلوی افغانی است که در صورت علاقه مندی می توانید امتحان کنید. کیفیت غذایی که در رستوران مسلم می‌خورید، نسبت به قیمت آن بسیار عالی است. رستوران نارنجستان در نظر قیمتی در رده رستوران های لوکس تهران قرار دارد و ما هم انتظار غذایی باکیفیت را داریم. اینجا همانند رستوران های خاصی مانند شاندیز جردن، از معدود رستوران های تهران است که تا به حال هیچ مشتری ناراضی نداشته و تمامی مشتریان از خدمات و سرویس دهی گرفته تا محیط و کیفیت غذا راضی بودند. این رستوران چشم انداز بی نظیری از شهر تهران ارائه می دهد اما پیشنهاد می کنیم برای اینکه کنار میز های نزدیک به پنجره بنشینید، از قبل میز را رزرو کنید چراکه همه مشتریان ابتدا میخواهند در کنار پنجره بنشینند تا از ویو تهران لذت ببرند.