لیست بهترین کترینگ و تهیه غذا های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد-غذای هرمزگان


کیفیت خوب غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود از جمله ته چین های عالی آن باعث استقبال مشتریان از عرضه این غذاها شده و مشتریان زیادی را برای صرف غذا به این مکان می‌کشاند. اگر از خوردن غذاهای دریایی و تند لذت می‌برید این رستوران را از دست ندهید، سوشی های این رستوران بسیار خوشمزه و پرطرفدار است و از رستوران های لاکچری تهران محسوب میشود. اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب هستید در منطقه شرق رستوران دمپختک بهترین انتخاب است. غذاهای طبخ شده در این رستوران شامل کباب های ایرانی، خوراک ها، انواع پلوها، ته چین ها و غیره است.

  • محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی.
  • زیرا این شهر مانند بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر این روزها رستوران‌های زیادی برای هر سلیقه ای دارد که انتخاب از بین آنها کار آسانی نیست.
  • همچنین نقاشی های قهوه خانه ای موجود در آنجا جذابیت خاصی به دیزی سرا داده است.
  • اگر به غذاهای ژاپنی و آسیای شرقی علاقه‌مندید، به احتمال زیاد رستوران ژاپنی کنزو را می‌شناسید.

فضای داخلی رستوران به شکل سنتی طراحی شده و داخل آن نهر آب با کاشی‌های لاجوردی دل‌نوازی می‌کند. در رستوران سنتی ترمه، هر شب گروه موسیقی زنده برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا می‌کنند تا غم و غصه‌های خود را به آسانی فراموش کنید. رستوران مانسون لانژ را قطعاً باید در زمره بهترین رستوران های تهران قرار دهیم که خدماتی بسیار درخور و لوکس را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

توی این رستوران موسیقی زنده هم اجرا میشه و شیوه دکوراسیون سنتی اش لحظات رو خاطره انگیز تر می کنه. در قسمتی از این باغ نمایشگاه هایی از آثار هنری شیراز برگزار میشه که می تونی از اون ها هم دیدن کنی. بام لند دیگر نیازی به تعریف ندارد، تعدد رستوران‌های این مجموعه به قدری بالاست و کیفیت غذاهای آن نیز آن‌قدر خوب است که شما چندین گزینه برای انتخاب دارید. اکثر رستوران‌های بام لند، زاویه‌ای روبه‌روی دریاچه چیتگر دارند که میل کردن غذا در این منظره بسیار دلپذیرتر می‌شود؛ زیبایی این منظره شب‌ها چند برابر می‌شود. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم که در لیست رستوران های شیشه ای تهران مجموعه رستوران‌های بام لند را نیز قرار دهیم.

برگر زغالی، خوشمزه اما متوسط

چرا که با دیدن معماری این رستوران متوجه می‌شوید که به یکی از خانه‌های قاجاری زیبای تهران قدم گذاشته‌اید. در ایوان بزرگ این خانه، گروه موسیقی زنده را خواهید دید که دل‌نوازترین ترانه‌های سنتی ایرانی را برایتان آماده‌ کرده‌اند. دورتادور رستوران فخرالملوک را هم حجره‌های کوچک و بزرگ در آغوش گرفته‌اند. حوض آبی‌رنگی که در مرکز رستوران قرار گرفته است نیز باعث شده تا مجموعه این زیبایی‌ها بیشتر به چشم بیاید. رستوران قجری با چیدمانی سنتی و غذاهای ایرانی خوشمزه، یکی از رستوران‌هایی است که در کنار مرغوبیت غذا، قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه هم دارند. حال و هوای این رستوران و سرو غذا در ظرف‌های مسی، یادآور دوران قاجار است.

لذیذ ترین کباب در رستوران نائب تهران

فضای رستوران بسیار شیک و مدرن بوده و به علاقه‌مندان به معماری امروزی به شدت توصیه می‌شود. مراکز خرید تهران – اغلب مراکز خرید و پاساژهای موجود در تهران، در بخش شمال و شمال غرب شهر واقع شده اند برای آشنایی کلیک کنید. و لبنانی هم وجود دارد؛ حمص، سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله، پلوی افغانی، اسکندر افندی و موسی کای بادمجان برخی از این غذاها هستند. بعضی از محله‌های تهران نظیر فرحزاد، درکه و دربند به تراکم رستوران‌های سنتی و سفره‌خانه‌های خوب معروف‌ هستند. اما علاوه بر این‌ها، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی دیگری نیز در تهران وجود دارند که با وجود کیفیت خوب، مردم کمتر آن‌ها را می‌شناسند. پاسترامی‌های این مجموعه، جزو پرطرفدارترین غذاهای شیک شک به‌حساب می‌آید.

در رستوران گردان برج میلاد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی به همراه نوشیدنی و سالادهای متنوع سرو می‌شوند. مبلمان زیبا و راحت در کنار نقش برجسته‌هایی از شاهنامه بر روی دیوارها، طعم دلپذیری را در یکی از بهترین رستوران های غرب تهران برای شما به ارمغان می آورد. رستوران سنتی عالی قاپو یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب می‌شود.

بهترین رستوران های فرشته را بشناسیم!

قسمت روباز رستوران فقط یک باغ نیست بلکه به لطف کلی تزئینات، نورپردازی ها، گل ها رنگارنگ و گیاهان مختلف فضایی بسیار زیبا و خاص را به وجود آورده. محیط داخلی رستوران هم به لطف لوسترها بزرگ، میز و صندلی های شیک و رنگارنگ و دکوراسیونی لوکس، به خوبی حس مجلل بودن را ارائه می دهد البته از کارکنان شیک پوش و خوش برخورد رستوران هم غافل نشویم که تاثیر بالایی در خوب بودن رستوران دارند. بعد از شعبه سعادت آباد، رستوران رفتاری به سمت شرق تهران رفت در خیابان دولت که یکی از شلوغ ترین و معروف ترین خیابان های شرق تهران به شمار میرود، سومین شعبه خود را افتتاح کرد. لازم به ذکر است شعبه دولت از نظر منوی غذایی تفاوت هایی با سایر شعبات رستوران رفتاری دارد و انواع ساندویچ های کبابی و کته های قالبی هم به منوی غذایی این شعبه اضافه شده است.