لیست بهترین و مجلل ترین رستوران های منطقه 1 تهران-غذای هرمزگان


رستوران ایتالیایی جنارو در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و دارای چهار شعبه فعال در مرزداران، کوروش، زعفرانیه و پاسداران است. به نوعی می‌توان گفت جنارو یا همان ژوانی سابق از اولین رستوران های ایتالیایی در تهران به‌حساب می‌آید. نکته دیگر این است که در این رستوران منوی مشخصی وجود ندارد که البته اگر به دنبال غذاهای سنتی و ایرانی هستید و از هیجان امتحان کردن غذاهای تازه هم استقبال می‌کنید، این موضوع چندان شما را آزار نخواهد داد. به‌طور کلی می‌توان گفت که اگر به‌دنبال یک فضای شیک و لوکس برای گذراندن یک شب خوب هستید و البته از بابت هزینه‌های گران یک وعده‌ی ناهار یا شام نگرانی ندارید، بهترین انتخاب برای شما می‌تواند رستوران بین المللی نارنجستان باشد. کبابی‌های خوب زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد اما تعداد چلوکبابی های خوب در تهران واقعا زیاد است. در واقع اگر از آن‌دسته افرادی هستید که کباب را به فست‌فود یا غذاهای بین المللی ترجیح می‌دهند، پایتخت همان‌ جایی است که باید مدتی را در آن به گشت‌وگذار بپردازید.

  • در منوی «حس توران» از تمام ایران غذاهایی را پیدا می‌کنید که احتمالا تا به حال نامشان را هم نشنیده‌اید.
  • پس از مدتی، با افزایش مساحت رستوران، مرشد به مکانی بزرگتر برای پذیرایی از میهمانان بیشتر تغییر کرد و پس از استقبال روزافزون مردم و خصوصا گردشگران، دو شعبه دیگر از این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک افتتاح شد.
  • همان طور که گفتیم اغلب اوقات این رستوران شلوغ است؛ بنابراین اگر بیشتر از 5 نفر هستید و می‌خواهید به رستوران اقدسیه بروید، بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید.
  • یه مجموعه کامل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و حتی فست فود و کافی شاپ، برای هر نوع ذائقه و سلیقه پیدا است.

این رستوران دارای سالنی بزرگ است که بیشتر برای مراسم‌های مختلف استفاده می‌شود، در این رستوران غذاهایی با کیفیت بالا و خوش طعم سرو می‌شود. غذاهای ایرانی و دریایی فراوانی در منوی این رستوران غرب تهران وجود دارند. در این مقاله لیست بهترین رستوران‌ های غرب تهران تهران از شهرهای بزرگ و شلوغ است که مناطق مختلف آن از هم فاصله زیادی دارد. پس در هر منطقه تهران که باشیم بهتر است بدانیم چه مراکزی در آن قرار دارند و امکان دسترسی به آن‌ها چگونه است و بهترین‌های هر منطقه شامل کدام مراکز است. در این مطلب قصد داریم بهترین رستوران‌های غرب تهران را به شما معرفی کنیم. در همین راستا رستوران‌هایی که از طریق شاپ مارکت امکان سفارش دارند و در غرب تهران واقع شده‌اند را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین و معروف ترین سواحل چابهار پر از رنگ و درخشش!

غذا های رستوران هندی تاج محل تنوع بالایی دارند و هر دسته بندی در منو 4 الی 5 مدل غذا را در خود جای داده. بطور کلی، انواع غذا های برپایه کاری مرغ، غذا های تندروی، خورش ها، غذا های دریایی، کاری گوشت گوسفند، کباب ها، گمج ها و کلی پیش غذای متنوع و خاص در اینجا سرو می شود. اما تمامی غذا های رستوران را یکطرف بگذاریم و نان های مخصوصی که اینجا پخت می شوند هم جای دیگر.

#13 رستوران شاندیز جردن

دکوراسیون زیبای این فست فود، آن را به محیطی دنج و آرام برای غذا خوردن تبدیل کرده است. سالاد سزار سنسو از غذاهایی است که مشتریان را از دیگر مناطق تهران به تهرانپارس می‌کشاند تا بتوانند بار دیگر طعم بی‌نظیر آن را تجربه کنند. رفتار حرفه‌ای پرسنل، دیزاین لوکس و مبلمان زیبا و راحت در سالن، به همراه کیفیت بالای غذا در سنسومی، آن را به گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای مشتریان تبدیل کرده است که گاها برای سفارش غذا در صف می‌ایستند.

برای همین موارد است که شما می‌توانید از سرویسی که کترینگ‌ها ارائه می‌دهند استفاده کنید. شما می‌توانید همراه با غذای اصلیتان معمولا به سفارش نوشیدنی و پیش غذاهایی مثل سوپ و سالاد هم بپردازید. کترینگ‌ها بسته به محله‌ای که در آنها قرار دارند ممکن است کاربردشان متفاوت باشد. بیشتر تخصصشان در آماده کردن حجم زیادی از غذا برای شرکت‌ها و اداراتی است که آن محله‌ها قرار دارند.

نایب غلامحسین، موسس اولین رستوران چلوکبابی نایب را مبدع ترکیب برنج با کره و کباب (یا همان چلو کباب ایرانی) می‌دانند. این رستوران با چند شعبه در تهران و داشتن استانداردهای کیفی برای غذاهایش، از محبوب‌ترین رستوران‌های غذای ایرانی در تهران محسوب می‌شود. شما برای پیدا کردن یکی از شعب رستوران‌های نایب مشکل چندانی نخواهید داشت، چرا که این رستوران لوکس با کیفیت در تهران چند شعبه داره که دسترسی به آنها بسیار راحت است.