لیست بهترین رستوران های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد


شعبه ساعی به‌مرور توسعه پیدا می‌کند و در حال حاضر چهار سالن مجزا دارد و ظرفیت آماده پذیرایی آن به حدود 500 نفر می‌رسد. برخی از خدمات متمایز کننده آن مثل کارت هدیه نایب، ارائه منوی افطار در ماه رمضان و…، هستند. انواع سالادهای سبز مانند سالاد کینوا، سالاد مدیترانه‌ای و سالاد اسفناج در این رستوران عرضه می‌شوند.

  • باقالی پلو با ماهیچه و کباب‌های شرف‌الاسلامی به گونه‌ای است که اگر یکبار آن را امتحان کنید، از مشتری وفادار آن می‌مانید.
  • در صورت برگزاری مهمانی‌های خانوادگی، دورهمی و یا مهمانی‌های اداری، سرداب این خانه جایی مناسب و دنج است .
  • رستوران لابار که بسیاری از مشتریان آن را به نام رستوران شیان می‌شناسند، یکی از بهترین رستوران های تهران برای شاممحسوب می‌شود.
  • همانطور که حدس زدید شلوغ است و پر از آدم‌های جورواجور و به درد قرار ملاقات نمی‌خورد.

منوی رستوران بامبو اکسپرس شامل انواع سوپ های آسیایی، برنج سرخ شده، نودل و غذاهای اصلی و همچنین غذاهای دریایی است. واسابی انواع غذاهای آسیایی از جمله انواع مختلف سوشی را سرو می کند. این رستوران غذاهای دریایی متنوع، انواع نودل و پیش غذاهای جذابی نیز دارد که ممکن است در هر جای تهران پیدا نکنید. نکتۀ مهم در مورد این مجموعه آن است که منوی بسیار متنوعی دارد. بنابراین افراد می توانند با سلایق مختلف غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

روف لانژ؛ یکی از بهترین رستوران ‌های تهرانپارس

طبق نظرسنجی از مشتریان، یکی از دلایل اعتماد به این رستوران و کیفیت غذای آن، دید کاملی است که می‌توانند به آشپزخانه دوزلی داشته باشند. دلیل این امر این است که در کبابخانه دوزلی، از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند و با رعایت اصول بهداشتی آن‌ها را طبخ می‌نمایند. سالاد سزار سنسو از غذاهایی است که مشتریان را از دیگر مناطق تهران به تهرانپارس می‌کشاند تا بتوانند بار دیگر طعم بی‌نظیر آن را تجربه کنند. رفتار حرفه‌ای پرسنل، دیزاین لوکس و مبلمان زیبا و راحت در سالن، به همراه کیفیت بالای غذا در سنسومی، آن را به گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای مشتریان تبدیل کرده است که گاها برای سفارش غذا در صف می‌ایستند. هات داگ مسعود به ساندویچ های هات داگ به سبک آمریکایی معروف است، یکی از شعبات خود را در فلکه سوم تهرانپارس افتتاح کرده است. از آنجا که در این فست فود فضایی برای نشستن وجود ندارد، سفارشات را بسیار سریع آماده می‌کنند و به مشتریان تحویل می‌دهند.

فست فود سعید

مناطق شمالی ایران به خاطر طبخ غذاهای اصیل ایرانی و سنتی خاص خود شهرت زیادی داره.استان گیلان هم به لطف بانوان هنرمندش از این نظر جایگاه ویژه‌ای داره. خاور خانم یک بانوی خوش ذوق گیلانی هس که با تاسیس رستورانی نسبتا کوچک با غذاهای بسیار خوشمزه شهرت زیادی کسب کرده. مدیریت این رستوران کیفیت بالا در ارائه سرویس به مشتری را مد نظر قرار می دهد و در کنار آن نیز هزینه ای منصفانه دریافت می کند و همین عامل باعث زیاد شدن مشتری های ثابت شده و آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران کرده است. همچنین دارای کافی شاپ می باشد که می توانید از منوی آن به صورت جداگانه سفارش دهید. در این مکان انواع غذاهای سنتی ، دسرها و پیش غذا های ایرانی نیز سرو می شود.

فست فودهای ارزان در تهران

مثلاً پاستا و ماکارونی و پیتزای ایرانی اصلاً شبیه نسخه ایتالیایی‌شان نیستند. یکی از بهترین رستوران های تهران نزدیکی سام سنتر در فرشته است. اگر می‌خواهید با آدم مهم زندگی‌تان بیرون بروید و تصمیم‌های مهم در مورد آینده‌تان بگیرید یا قرار اول با کسی بیرون بروید یا مهمانی تولد بگیرید اینجا یکی از ایده‌آل‌ترین جاهاست. رستوران‌ روحی یکی از آن رستوران‌های سنتی است که تعهد خودش را به «سنتی» حسابی حفظ کرده است و بجز غذاهای مامان‌پز و انواع ترشی‌ها و پیش‌غذاهای خوشمزه، ظرف‌های چدنی سنتی هم دارد و محیطش هم آدم را یاد تهران قدیم می‌اندازد. بهترین کبابی تهران در محدوده نیاوران و تجریش، رستوران کباب شمرون است. کباب لقمه گوسفندی، جوجه کباب، ششلیک، جوجه با استخوان، کباب بره، میکس کباب خانواده و چلو کره‌ای همه کیفیت خیلی خوبی دارند.