لیست بهترین رستوران های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد


دیزاین زیبای این رستوران‌ها به همراه غذای مرغوب، آن‌ها را به ۱۰ رستوران خوب تهرانپارس تبدیل کرده است. رستوران بین الملیی ۱۳۳ یکی از بهترین رستوران های تهرانپارس است. در این منو این رستوران تنوع غذایی بسیار بالا است و شامل سبک غذایی ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود می‌شود. کافه رستوران همسا یکی از رستوران های عربی بوده که در شهر تهران قرار دارد. این رستوران یک بخش مخصوص به کافه نیز دارد که انواع نوشیدنی در آن سرو می شود. لازم به ذکر است که تنوع دسر، پیش غذاها و غذای اصلی این مجموعه بسیار بالاست.

  • رستوران شرف السلامی بخاطر اینکه در سال 1317 تاسیس شده، جزء قدیمی ترین رستوران های تهران به حساب می آید.
  • تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید.
  • مدیر این رستوران آقای محمد رشیدی طرقی است و به خاطر علاقه فراوانش به قدمت ایران و فرهنگ و هنر ایرانی چیدمان سنتی و اصیل ایرانی را برای رستوران انتخاب کرده است.
  • مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده با بیش از ۶۴ سال سابقه، دارای هفت شعبه در استان تهران، البرز و مازندران است.
  • در این محیطی بسیار لاکچری و دوست داشتنی قرار است بهترین غذا های ژاپنی بخصوص سوشی های متنوع سرو شود.

رستوران تاج محل غذاهای هندی پر ادویه و تند به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این منطقه رستوران های خوب و شیک زیاد است اما از بهترین آن‌ها می‌توان به رستوران شاندیز جردن، رستوران هندی تاج‌محل در خیابان شیخ بهایی، رستوران درسا در محلۀ قلهک و رستوران فرانسوی لوشاتو اشاره کرد. بیشتر رستوران‌هایی که می‌توانید در آن‌ها تولد برگزار کنید، کافه رستوران‌ هستند و از جمله بهترین آن‌ها، کافه رستوران دنگ در محدوده ونک، شعبه‌های سام‌ کافه و شعبه‌های کافه‌ شمرون است. اگر در غرب تهران به دنبال یک رستوران عالی هستید، کاوالی و پینار به‌عنوان از جمله بهترین‌ رستوران‌های ایتالیایی در محدوده شما به‌حساب می‌آیند. ساعت کار این رستوران همه‌روزه از ۱۲ تا ۲۴ است و می‌توانید در شعب مختلف آن هماهنگی و زیبایی را که یادآور کشور محبوب ایتالیاست، مشاهده کنید.

رستوران سنتی شهربانو

ارائه انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا در وعده شام صورت می‌گیرد. روزهای سه‌شنبه ورود آقایان به این رستوران ممنوع است و تنها بانوان می‌توانند از این رستوران استفاده کنند. سه‌شنبه‌ها تمام کادر داخل رستوران گردان را نیز بانوان تشکیل می‌دهند. در رستوران مس توران می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دهید. از کلم پلوی شیرازی گرفته تا آلبالو پلو و خورشت فسنجان و انواع کباب‌های ایرانی در این رستوران سرو می‌شوند؛ اما حجم غذاهای این رستوران زیاد نیست و قیمت‌های آن نیز بالا است. اگر در روزهای خلوت میان هفته به این رستوران بروید یا از قبل میز در تراس میز رزرو کنید، می‌توانید از چشم‌انداز زیبای این رستوران در فضای باز لذت بیشتری ببرید.

بدون شک انتخاب بهترین رستوران تهران می‌تواند بر اساس نظر هر کس متفاوت باشد و به‌صورت کلی، امکان تهیه لیستی از بهترین رستوران های تهران که همه در آن توافق نظر داشته باشند، تقریباً کاری غیرممکن است. رستوران سنتی حوض خونه در دو سالن بزرگ و مجزا انتخابی مناسب برای برگزاری جشن‌ها و مراسم خانوادگی به شمار می‌رود. بیش از ۴۰ سال از فعالیت این رستوران می‌گذرد و در طول این سال‌ها این رستوران توانسته است بسیاری از مشتریان خود را حفظ کند.

باغ رستوران نعل اشکنه همدان یکی از بهترین رستوران های ایران

مگر کسی وجود دارد که عاشق دیزی، این غذای سنتی ایرانی نباشد؟ این غذای خوشمزه، چرب و لذیذ به صورت تیلیت سرو می‌شود و البته که بیشتر در وعده نهار آن را میل می‌کنند. به همین خاطر دیزی سرای ایرانشهر یکی از بهترین رستوران های تهران برای ناهار محسوب می‌شود. این رستوران در مرکز شهر تهران قرار دارد و به‌صورت کاملاً خلاقانه‌ای دیزاین شده است. پس اگر دلتان هوس دیزی چرب و خوشمزه کرده، بهتر است دیزی سرای ایرانشهر را برای نهار خود انتخاب کنید. ترشی‌های رستوران گردان برج میلاددر این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید.

البته اگر گذرتان به سمت بازار افتاد و خواستید در کوچه پس کوچه بازار بزرگ تهران بگردید، سری به راهنمای گردش و خرید در بازار بزرگ تهران بزنید. این رستوران در قلب بازار تهران که یک محل مهم و تاریخی به‌شمار می‌آید، قرار گرفته است. انگار به آن‌ها اعتبار می‌بخشد و می‌گوید که آن‌قدر با اقبال عمومی رو‌به‌رو بوده‌اند تا طی سال‌ها همچنان به کار خود ادامه بدهند. البته قیمت‌ها در این مجموعه رستوران کمی گران است اما نسبت به کیفیتی که دریافت می‌کنید، به‌صرفه به‌نظر می‌رسد.

معرفی لیست 50 تا از بهترین رستوران های ایران

درباره تنوع غذاهای رستوران اردک آبی فقط همین بس که در بوفه نان آن حدود 30 مدل مختلف نان وجود دارد! با وجود اینکه رستوران اردک آبی یک رستوران بین‌المللی است، اما با همین خدمات منحصربه‌فرد، جای پای خود را در میان بهترین رستوران های تهران محکم کرده است. چه واژه‌ آشنایی برای کسانی که عاشق خردکردن نان داخل غذاهای آبکی هستند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شوند که طعمی همانند غذاهای مادربزرگ‌ها را دارند. ظاهر رستوران بسیار خودمانی طراحی شده است و داخل آن احساس راحتی می‌کنید. البته درباره فضای داخلی رستوران باید گفت که این رستوران کمی کوچک است و شاید در ساعات شلوغی مثل زمان نهار، چند دقیقه‌ای باید منتظر بمانید تا میز خالی پیدا کنید.

می‌گن وقتی به کیش می‌آیی سر کیسه را باید شل کنی و چندان به قیمت فکر نکنی. اما رستوران‌‌هایی هم این قاعده رو بهم زدن، مثل توتی فروتی که قیمت غذاها چندان هم بالا نیست. مسافران همیشگی کیش معتقدن که رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران های کیش است و خودش یک جاذبه توریستی محسوب میشه. نزدیک اسکله تفریحی جدید است، منظره رو به دریا داره و پشت بام چوبیش که از اون دریا رو میشه دید، خیلی‌ها رو به سمتش میکشه. توتی فروتی، هم غذاهای ایرانی داره و هم غذاهای فرنگی و مثل بیشتر رستوران‌های جزیره رسم موسیقی زنده در آن برقراره.