لیست بهترین رستوران های تهران در شرق با قیمت مناسب و باغ رستوران های خاص و شیک و سنتی


طبق نظرسنجی از مشتریان، یکی از دلایل اعتماد به این رستوران و کیفیت غذای آن، دید کاملی است که می‌توانند به آشپزخانه دوزلی داشته باشند. دلیل این امر این است که در کبابخانه دوزلی، از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند و با رعایت اصول بهداشتی آن‌ها را طبخ می‌نمایند. سالاد سزار سنسو از غذاهایی است که مشتریان را از دیگر مناطق تهران به تهرانپارس می‌کشاند تا بتوانند بار دیگر طعم بی‌نظیر آن را تجربه کنند. رفتار حرفه‌ای پرسنل، دیزاین لوکس و مبلمان زیبا و راحت در سالن، به همراه کیفیت بالای غذا در سنسومی، آن را به گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای مشتریان تبدیل کرده است که گاها برای سفارش غذا در صف می‌ایستند. هات داگ مسعود به ساندویچ های هات داگ به سبک آمریکایی معروف است، یکی از شعبات خود را در فلکه سوم تهرانپارس افتتاح کرده است. از آنجا که در این فست فود فضایی برای نشستن وجود ندارد، سفارشات را بسیار سریع آماده می‌کنند و به مشتریان تحویل می‌دهند.

  • شعبه بام لند رستوران رفتاری هم که در انتهای اتوبان همت، بلوار خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج و سپس، مرکز خرید بام لند قرار دارد.
  • رستوران لوکس طلایی یکی دیگر از رستوران های قدیمی و به نام تهران است.
  • اگر به دنبال جایی برای میل‌کردن صبحانه‌ای سلف سرویس و خوشمزه در صبح روز جمعه هستید، حتماً سری به این هتل بزنید.
  • این رستوران که تقریبا در مرکز شهر تهران قرار دارد، گزینه ی خیلی خوبی برای یک ناهار مفصل با قیمت مناسب است.
  • این شعبه هم کمی بالاتر از شهرک آتی ساز واقع در هتل پارسیان آزادی قرار دارد.

شعبه ساعی به‌مرور توسعه پیدا می‌کند و در حال حاضر چهار سالن مجزا دارد و ظرفیت آماده پذیرایی آن به حدود 500 نفر می‌رسد. برخی از خدمات متمایز کننده آن مثل کارت هدیه نایب، ارائه منوی افطار در ماه رمضان و…، هستند. انواع سالادهای سبز مانند سالاد کینوا، سالاد مدیترانه‌ای و سالاد اسفناج در این رستوران عرضه می‌شوند.

نور ملایم داخل رستوران فضا را برای قرارهای رمانتیک مناسب می‌کند. منوی رستوران شامل غذاهای آسیایی است و شاید بتوان سوشی را پر طرفدارترین غذای رستوران مانسون لانژ دانست. رستوران کوبابا از دیگر رستوران‌های پرطرفدار تهران در محدوده خیابان جردن است که منویی متنوع با غذاهای ایرانی، عربی و ترکی ارائه می‌دهد. گرچه منوی مدیترانه‌ای این رستوران غذاهای متفاوتی دارد، غذاهای عربی کوبابا دلیل اصلی شهرت این رستوران هستند. در این رستوران می‌توانید انواع کباب‌ها، نوشیدنی‌ها، دسرها، سالاد و پیش غذاهای بین‌المللی را میل کنید. هتل اسپیناس پالاس از لوکس‌ترین هتل‌های شهر تهران است که با معماری زیبا و مدرن در شمال پایتخت، روی تپه‌های سعادت آباد قرار دارد.

مناطق شمالی ایران به خاطر طبخ غذاهای اصیل ایرانی و سنتی خاص خود شهرت زیادی داره.استان گیلان هم به لطف بانوان هنرمندش از این نظر جایگاه ویژه‌ای داره. خاور خانم یک بانوی خوش ذوق گیلانی هس که با تاسیس رستورانی نسبتا کوچک با غذاهای بسیار خوشمزه شهرت زیادی کسب کرده. مدیریت این رستوران کیفیت بالا در ارائه سرویس به مشتری را مد نظر قرار می دهد و در کنار آن نیز هزینه ای منصفانه دریافت می کند و همین عامل باعث زیاد شدن مشتری های ثابت شده و آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران کرده است. همچنین دارای کافی شاپ می باشد که می توانید از منوی آن به صورت جداگانه سفارش دهید. در این مکان انواع غذاهای سنتی ، دسرها و پیش غذا های ایرانی نیز سرو می شود.

ولی تنوع غذایی‌اش به همینجا ختم نمی‌شود و انواع غذاهای بین‌المللی را هم می‌توانید اینجا امتحان کنید. اگر به دنبال فضایی کاملاً سنتی با غذایی منحصر به فرد هستید رستوران مرشد تجریش بهترین گزینه است. این رستوران در فضای سر پوشیده با دیوارهای کاه‌گلی، شیشه‌های رنگی قدیمی فضایی کاملاً سنتی رو تداعی می‌کند. چای در این رستوران با سماورهای قدیمی بزرگ دم می‌شود و با این که فضای داخلی رستوران بسیار کوچک است اما حال و هوای خاص و خودمانی دارد. غذاها در رستوران سنتی باربد از مواد اولیه درجه یک و توسط سرآشپز حرفه‌ای تهیه شده است.

آدرس رستوران باغ فردوس

منوی رستوران بامبو اکسپرس شامل انواع سوپ های آسیایی، برنج سرخ شده، نودل و غذاهای اصلی و همچنین غذاهای دریایی است. واسابی انواع غذاهای آسیایی از جمله انواع مختلف سوشی را سرو می کند. این رستوران غذاهای دریایی متنوع، انواع نودل و پیش غذاهای جذابی نیز دارد که ممکن است در هر جای تهران پیدا نکنید. نکتۀ مهم در مورد این مجموعه آن است که منوی بسیار متنوعی دارد. بنابراین افراد می توانند با سلایق مختلف غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

گلچینی از بهترین رستوران‌های تهران

مثلاً پاستا و ماکارونی و پیتزای ایرانی اصلاً شبیه نسخه ایتالیایی‌شان نیستند. یکی از بهترین رستوران های تهران نزدیکی سام سنتر در فرشته است. اگر می‌خواهید با آدم مهم زندگی‌تان بیرون بروید و تصمیم‌های مهم در مورد آینده‌تان بگیرید یا قرار اول با کسی بیرون بروید یا مهمانی تولد بگیرید اینجا یکی از ایده‌آل‌ترین جاهاست. رستوران‌ روحی یکی از آن رستوران‌های سنتی است که تعهد خودش را به «سنتی» حسابی حفظ کرده است و بجز غذاهای مامان‌پز و انواع ترشی‌ها و پیش‌غذاهای خوشمزه، ظرف‌های چدنی سنتی هم دارد و محیطش هم آدم را یاد تهران قدیم می‌اندازد. بهترین کبابی تهران در محدوده نیاوران و تجریش، رستوران کباب شمرون است. کباب لقمه گوسفندی، جوجه کباب، ششلیک، جوجه با استخوان، کباب بره، میکس کباب خانواده و چلو کره‌ای همه کیفیت خیلی خوبی دارند.

یادتان باشد پیش‌غذا و نوشیدنی و سالاد و ماست و سبزی را همان موقع ورود به رستوران باید تهیه کنید. رستوران مرشد از آن رستوران‌های سنتی ایرانی است که مردم برایش همه‌روزه صف می‌کشند و شاید تا وارد رستوران شوید یک ساعتی هم دم در و توی راه‌پله منتظر بمانید. به خصوص در روزهای تعطیل ممکن است این انتظار طولانی‌تر هم شود. رستوران دنج است و با وجود این که فقط فضای داخلی دارد و تراس رستوران هم کمی شلوغ است اما دکراسیون جالبی دارد. رفتار کادر رستوران بسیار حرفه‌ای و مودبانه است و در کمک کردن به مشتری‌ها دریغ نمی‌کنند. در ضمن داخل رستوران فروشگاهی هست که می‌توانید از آن مواد غذایی مورد استفاده رستوران را مستقیماً مشاده کنید و بخرید.

در نظر داشته باشید رستوران البرز دارای پارکینگ اختصاصی برای میزهای رزرو شده وی آی پی دارد و از طرفی، جای پارک به راحتی در اطراف رستوران پیدا می شود. رستوران مسلم بازار بزرگ تهران کجاست و چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ رستوران مسلم بخاطر دسترسی آسان و قرارگیری در یکی از شلوغ ترین بخش های بازار بزرگ، همیشه شلوغ است. رستوران در خیابان 15 خرداد قرار دارد و از سمت خیابان بعد از اینکه وارد خیابان 15 خرداد و اول بازار بزرگ می شوید، بعد از خیابان منوچهر خانی به محوطه ای بزرگ می رسید که رستوران در نبش آن قرار دارد. رستوران مسلم درواقع برای رقابت با رستوران شرف الاسلام تاسیس شده و کسی که آن را تاسیس کرده، پیش از آن در همین رستوران شرف الاسلام مشغول به کار بوده اما به دلایلی، از رستوران رفته و رستوران خودش را با نام مسلم در بازار افتتاح می کند. رستوران مسلم شاید به اندازه شرف الاسلام به قدمت یک قرنی اش شلوغ نباشد اما همچنان باید زمان زیادی را در صف منتظر بمانید تا بتوانید بر روی یکی از صندلی های رستوران نشسته و غذاهای جذابش را میل کنید.