لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون-غذای هرمزگان


این رستوران لوکس و خاص در غرب تهران قرار گرفته و شباهت زیادی به رستوران های اروپایی داردو یک رستوران لاکچری تهران است. غذاها در رستوران گشت به دو صورت کبابی یا در ظرف های چدنی تهیه می شوند. همچنین، می توانید در رستوران گشت هم غذا سنتی میل کنید و هم انواع فست فود را سفارش دهید. می توان گفت کیفیت عالی غذای البرز آن را به عنوان بهترین رستوران تهران معرفی کرده است.

منطقه یک تهران به خاطر ارتفاع خود نسبت به مناطق پایین تر تهران، سال هاست که بعنوان محله ای خوش آب و هوا شناخته می شود. وجود مراکز تفریحی و تجاری معروف و رفت و آمد در آن ها، باعث باز شدن و تاسیس انواع رستوران در منطقه 1 شده است. به هر صورت افرادی که جهت تفریح و خوش گذرانی به این محله می آیند، با شکم گرسنه به خانه های خود باز نخواهند گشت؛ مخصوصا اگر شما غذایی لذیذ را با سرویسی عالی و در محیطی مطبوع برای ایشان سرو کنید. رستوران ریحان یه رستوران خوب و باکیفیت توی شهر زاهدان است که غذاهای تازه و خوشمزش حسابی معروف شده و طرفدار پیدا کرده.

انگار به آن‌ها اعتبار می‌بخشد و می‌گوید که آن‌قدر با اقبال عمومی رو‌به‌رو بوده‌اند تا طی سال‌ها همچنان به کار خود ادامه بدهند. شاید ۳ شعبه قیامدشت، قیام و اندرزگوی مجموعه رستوران های هانی از باقی معروف‌تر باشند اما تعداد شعب این مجموعه رستوران واقعا زیاد است. نزدیک ۱۵۰ سال از زمانی‌که رستوران نایب ساعی تاسیس شد می‌گذرد و به‌گفته‌ی آن‌ها، خانواده نایب چلوکباب را به شکل امروزی ابداع کرده‌اند و اولین چلوکبابی هم همین نام را بر خود دارد. سایت اجاره آنلاین ویلا و سویت و بومگردی در سراسر ایران در اختیار شما مسافران عزیز می‌باشد من خواستم تجربه ام رو در این خصوص با شما درمیان بزارم واقعا عالی بودن و در این ایام کرونا ویلا تماما ضدعفونی شده بود.

  • رستوران شایسته از آن رستوران هایی است که غذا هایش حرف ندارد اما محیطش مثل یک چلوکبابی می باشد برای همین هم هست بر روی سردر رستوران، چلوکبابی شایسته درج شده.
  • در پایتخت می‌توانید فهرستی بلندبالا از بهترین رستوران‌های بین‌المللی پیدا کنید که هم غذاهای فوق‌العاده‌ای دارند و هم فضای زیبایی آن‌ها حال شما را عوض می‌کنند.
  • در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شوند که طعمی همانند غذاهای مادربزرگ‌ها را دارند.
  • رستوران لوکس زرین برای برگزاری مراسم، رستوران آویشو برای سپری کردن ساعتی با دوستان، کافه‌رستوران عربی همسا و رستوران دنج سه‌گوش گریل را می‌توانید در محدوده شرق و تهران‌پارس پیدا کنید.

سفره خانه سنتی امپراطور دارای فضایی دلنشین و باب طبع ایرانی است که با غذاهای خوش طعمی که در آن سرو می‌شوند، همخوانی عجیبی دارد. در این رستوران غرب تهران موسیقی زنده هم برای میهمانان نواخته می‌شود تا طعم غذاهای با کیفیت بیشتر به چشم آید. باغ رستوران لرد در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتابی، خیابان کوهستان، خیابان صحرا شمالی، صحرا ششم (هامون)، بن بست نرگس، پلاک ۶ واقع شده است. میل غذا در فضای باز و در میان درختان و محیطی روح نواز نعمتی است که در باغ رستوران لرد واقع در غرب تهران در اختیار شما قرار گرفته است.

رستوران کنزو

رستوران دو فضا برای مشتریان خود در نظر گرفته که یکی دز باغی بزرگ و لوکس قرار دارد و دیگری در داخل عمارت که آن هم دست کمی از لوکس بودن ندارد. همانطور که از نامش مشخص است، رستوران گردان برج میلاد در داخل برج میلاد قرار دارد و بهترین راه دسترسی به برج میلاد، اتوبان شیخ فضل الله است. از جنوب میدان صنعت و اتوبان همت وارد اتوبان شیخ فضل الله به سمت جنوب شده و پس از طی کردن مسافتی، مسیر اختصاصی برج میلاد را مشاهده می کنید. اگر با خودروی شخصی میخواهید به برج میلاد مراجعه کنید می توانید از پارکینگ اختصاصی برج میلاد هم برای پارک وسیله نقلیه خود استفاده کنید. طبق گفته مشتریان رستوران روحی، غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجم مناسب هستند اما از نظر قیمتی با اینکه از اکثر رستوران های تهران بیشتر می باشد اما ارزش هزینه کردن را دارد.

۳. بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

اگر طرفدار سرسخت کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه و مجلل هستید، حتماً غذاهای خوشمزه‌ی نایب را امتحان کنید. این رستوران با بیش از پنج شعبه‌ی فعال در تهران حالا به عنوان بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده هم مطرح است. اگر می‌خواهید این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید پیشنهاد ما رستوران نایب شعبه ساعی با منوی ایرانی و دریایی و موسیقی زنده و شعبه سعادت‌آباد با منوی ایرانی و فرنگی، سالاد بار و موسیقی زنده است. اکثر باغ رستوران های لوکس تهران در حومه شهر واقع شده و برای رفتن به آن‌ها، معمولا یک نیم سفر جذاب نیز پیش روی خود خواهید داشت. رستوران ارکیده با بیش از ۶۰ سال تجربه به همراه شش شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندران همواره یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های تهران بوده است. فضای این رستوران در شعب مختلف بر پایه معماری و طراحی مدرن، متناسب با هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای طراحی شده است.

تهیه غذای حقانی

اگر به غذاهای ژاپنی و آسیای شرقی علاقه‌مندید، به احتمال زیاد رستوران ژاپنی کنزو را می‌شناسید. این رستوران در سه طبقه با فضا و محیط روشن و رنگهای شاد استفاده شده در دکوراسیون و لوازم آنتیک، حس حضور در یک خانه‌ی شاد و گرم را به شما القا می‌کند. تیم دیدو در چند مقاله به صورت جداگانه رستوران های خاص در تهران را بررسی کرده است که میتوانید به هرکدام دسترسی داشته باشید. منوی هات داگ مسعود شامل انواع ساندویچ‌های خوشمزه از جمله هات داگ، کراکف، کوکتل پنیری، سیب‌زمینی سوسیس و غیره است.

اگر به دنبال یک رستوران لاکچری ایرانی با غذاهای سنتی هستید، رستوران حس توران همان جایی است که باید به آن سر بزنید. رستوران البرز هم یکی از همین رستوران‌هاست که مکانی برای استراحت و صرف یک وعده غذای خوش‌طعم به‌حساب می‌آید که از سال ۱۳۴۶ مشغول به فعالیت است. ممکن است برای وارد شدن به رستوران کمی معطل شوید، زیرا صف طولانی دوستداران غذاهای شرف‌الاسلامی تقریبا هر روز دیده می‌شود. این رستوران از سه‌ نیم‌طبقه با میزهای ساده و مستطیل شکل تشکیل شده است و اگرچه ظاهر لاکچری ندارد، اما مزه، کیفیت و حجم غذاهای آن بسیار زیاد است.

نزدیک اسکله تفریحی جدید است، منظره رو به دریا داره و پشت بام چوبیش که از اون دریا رو میشه دید، خیلی‌ها رو به سمتش میکشه. توتی فروتی، هم غذاهای ایرانی داره و هم غذاهای فرنگی و مثل بیشتر رستوران‌های جزیره رسم موسیقی زنده در آن برقراره. اگر عاشق غذا خوردن در فضاهای سنتی هستید، سپنجا را همراهی کنید چون امروز قصد دارد بهترین رستوران های سنتی تهران را برای شما به تصویر بکشد.

در حقیقت داخل این رستوران از مجموعه بهترین رستوران های تهران، دیگر لازم نیست که با نگاه‌کردن و رصد‌کردن میزهای دیگر متوجه کیفیت غذا شوید. رستوران سنتی شب‌های سرو با موسیقی زنده و منویی مفصل شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، دسر و نوشیدنی، محل مناسبی برای قرارهای دوستانه یا خانوادگی محسوب می‌شود. تنوع غذاهای این رستوران به نحوی است که هر تعدادی هم که باشید و هرچقدر هم که سلیقه غذایی متفاوتی داشته باشید، حتماً غذای باب میل خود را در این رستوران پیدا خواهید کرد. رستوران موبی دیکاگر اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی باشید، قطعا نام موبی دیک به گوش شما خورده است. موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید بوده که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی ایفای نقش می‌کند و ناخدای یک کشتی، بدون وقفه به دنبال شکار این نهنگ سفید رنگ است. رستوران موبی دیک یکی از رستوران‌های قدیمی و البته جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در محدوده فردوسی و خیابان قرنی واقع شده است.