لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون-غذای هرمزگان


رستوران شکوفه واقع در یادگار شمال به جنوب، ۱۰۰ متر پایین تر از خیابان فرحزاد با مبلمان راحتی، وجود گیاهان زیبا و دکوراسیونی روح نواز دارای مشخصاتی است که این رستوران را برای دورهمی‌های محبت آمیز و گپ و گفت‌های صمیمانه مناسب کرده است. این رستوران غرب تهران، منوی متنوعی از کباب‌ها و غذاهای ایرانی را فراهم کرده که همراه با نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. محیط دلچسب شکوفه به شکلی است که بیرون رفتن از آن را برای مشتریان خود مشکل کرده‌است.

تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد.

  • در رستوران گردان برج میلاد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی به همراه نوشیدنی و سالادهای متنوع سرو می‌شوند.
  • طعم و بوی دلچسب غذاهای متنوع و یک جمع دوستانه یا خانوادگی پر از مهر و صمیمیت در رستوران های تهران.
  • برخی رستوران‌ها سنتی، برخی دیگر مدرن، یک رستوران لوکس و دیگری اقتصادی است.
  • کافه‌ رستوران‌های این مجموعه آمادگی خدمت‌رسانی در ساعات مختلف طول روز و همچنین تمام هفته را به مهمانان خود دارند.
  • دیزی در اینجا در ظروف سنگی و همراه با پیش غذای معمولی مانند ماست، ترشی، زیتون و … سرو می‌شود، اما کمی گران است.
  • به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم آن را در بین رستوران‌های غذای فوری طبقه‌بندی کنیم.

گردشگری خوراک، تنها خوردن غذا و نوشیدنی نیست، بلکه پاسخی است به اینکه کجا، چطور، چه زمانی و چرا باید خورد یا نوشید. گردشگری خوراک یا Gastronomy Tourism صنعتی بسیار نوپاست که ادبیات آن به سال ۲۰۰۱ برمی‌گردد. گردشگری خوراک یا گردشگری غذایی یکی از انواع گردشگری است که می‌تواند نقش مهمی در جذب توریست داشته باشد؛ هم‌اکنون گردشگری غذا در دنیا بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد دارد. اگر هم دوست داشته باشید تا یک تولد دو نفره‌ی جمع‌وجور برگزار کنید، کافه‌هایی مثل گل رضاییه که در خیابان جمهوری قرار دارد و محل رفت‌وآمد بزرگانی مثل صادق هدایت و فروغ فرخزاد بوده، گزینه‌ی مناسبی است.

رستوران پن

این رستوران در کنار امکانات و رعایت استانداردهای روز دنیا توانسته یکی از پربازدیدترین مکان‌های تهران به حساب آید. تفریحات تهران – بهترین تفریحات تهران که می توانید اوقات فراغت شاد و لذتبخشی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید. آن و همچنین برخورد مناسب پرسنل رستوران، همگی منجر به ایجاد فضایی ایده‌آل برای صرف غذا و آرامش شده است. رستوران مستوران که به مس توران (به معنای سرزمین مس) نیز شهرت دارد در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد. طراحی رستوران به گونه‌ای است که با وارد شدن به فضای آن مهمانان احساس می‌کنند به تاریخ این کشور سفر کرده‌اند. این نوع گردشگری یک پدیده اجتماعی است که به آداب و رسوم و فرهنگ هر منطقه مرتبط می‌شود و برای بازدیدکنندگانی که از سایر نقاط جهان با فرهنگی متفاوت به این مناطق قدم می‌گذارند و آماده تجربه فرهنگ و رسوم و غذاهای آنان هستند، جذابیت دارد.

رستوران البرز، رستورانی به قدمت 6 دهه

چنانچه تمایل دارید در یک رستوران گرانقیمت در تهران ملاقاتی داشته باشید پیشنهاد ما به شما کافه رستوران ارکیده می باشد که بیشتر از نیم قرن از شروع فعالیت آن می گذرد. معروف است اعتمادالسلطنه در دست‌ نویس‌های خود در سال 1292 ه.ق از دکانی سخن گفته که بازار تهران است و همچون فرنگی ها صندلی و میز دارد. جدا از طعم خوب کباب های این رستوران، سخاوت و بخشندگی مرحوم نائب زبانزد مردم بود. از دلایلی که نائب یکی از رستوران های معروف تهران شده، فضای داخلی زیبای آن است.

بخش بزرگ کافه رستوران رزمیلو جایی است که خبری از بوی دخانیات نیست و شما انواع غذا های رستوران را می توانید سفارش دهید. بخش دیگر قسمت کافه است که خودش دارای بخش روباز و سرپوشیده می باشد و مشتریان در قسمت روباز که سقفش گاهی بسته است و گاهی باز، می توانند از ویو و هوای آزاد هم لذت ببرند. همچنین آن هایی که بین رستوران های با موسیقی زنده در تهران به دنبال رستورانی لوکس هستند که جزء رستوران های شیک تهران نیز محسوب شود، روی رستوران 133 می توانند حساب باز کنند. نایب رستورانی لوکس‌ و شیک‌ در تهران بوده که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالایی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

در رستوران لوشاتو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع دمنوش و نوشیدنی سرو می‌شود. همچنین در فضای رستوران صدای نواختن زنده پیانو به گوش می‌رسد تا شما را به آرامش محض برساند و خاطره خوشی از صرف غذا در یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های تهران داشته باشید. چه واژه‌ آشنایی برای کسانی که عاشق خردکردن نان داخل غذاهای آبکی هستند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شوند که طعمی همانند غذاهای مادربزرگ‌ها را دارند.

رستوران بین المللی 133 برای مشتریان خود بهترین غذاهای ایرانی را سرو می کند که از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند. غذاها از قیمت های قابل توجهی برخوردار هستند اما بخاطر کیفیت بالا، سرویس دهی مطلوب و همچنین موسیقی زنده، ارزشش هزینه کردن را دارد. لازم به ذکر است درکنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی شامل انواع استیک و پاستا هم در این رستوران سرو می شوند و امکان سفارش به صورت بیرون بر هم وجود دارد. در صورتیکه میخواهید با تعداد بالا به رستوران مراجعه کنید یا قصد برگزاری مراسم را هم دارید، امکان رزرو در رستوران وجود دارد. رستوران باغ گیلاس یکی دیگر از رستوران‌های فشم است که شهرت بسیار زیادی دارد. این رستوران کمی بالاتر از رستوران باغ بهشت قرار دارد و در کنار رودخانه واقع شده است.