لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون-غذای هرمزگان


اگر در مورد رعایت ایمنی در رستوران‌های مورد این گزارش هم اشاره شود خیلی برای مشتریان مهم و پر ارزش خواهد بود. همانطور که کاربری در مورد رستوران مسلم اشاره کردند راههای خروج اضطراری در رستوران باید مورد توجه باشد و باید علاج واقعه قبل از اتفاق کرد . پرداختن به چنین مسئله مهمی در گزارش شما باعث ارتقا موضوع ایمنی در اماکن عمومی می‌شود . سرخ شده به مشتری نمیده چونکه جوجه و کباب را از قبل سرخ کرده و در یک دیگ گذاشته و و دیگ را در داخل اب جوش گذاشته تا جوجه و کباب همیشه داغ بمونه البتّه آبجوش باید روی گاز باشه و بجوشه تا کباب و جوجه های سرخ شده و اماده سرد نشه . به نظر شما رستورانی که حدودأ روزی بین ۱/۵ تا دومیلیون غذا که البتّه بعضی مواقع به سه میلیون هم میرسه بفروشه کیفیتش میتونه بالا باشه مطمنأ نه . از خواندن مقاله زیبایتان در خصوص معرفی رستوران های لوکس و لاکچری تهران لذت بردم.

  • در این منطقه رستوران‌ها و فست‌فودهای بسیاری در سبک‌های مختلف و در فاصله اندکی از هم افتتاح شده‌اند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.
  • بخش متحرک این رستوران هر ۲ ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد البته این گردش به گونه‌ای نیست که احساس بدی در شما ایجاد شود یا نتوانید غذایتان را با خیالی آسوده میل کنید.
  • توجه داشته باشید که برای سرو وعده شام، حتما باید از پیش میز خود را رزرو نمایید.
  • ” قاشق نقره ای” یکی از بهترین رستوران های اصفهان با دکوراسیون متفاوت و فوق العاده شیکه.

می‌توانید هر یک از شعبه‌هایی که به شما نزدیک‌تر است را انتخاب و یک روز به یادماندنی را در آنجا تجربه کنید. شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، باملند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار قرار دارد. بهترین میوه فروشی های رشت کدامند؟ آیا میوه فروش شبانه روزی در رشت … شما می‌توانید اطلاعات کامل شعب این رستوران را در مقاله معرفی رستوران قصاب بخوانید. شما می‌توانید اطلاعات کامل این رستوران را در مقاله معرفی رستوران مستوران بخوانید. در ضمن این رستوران یک مکان آرام و خصوصی برای برگزاری جسات کاریتون هم دارد.

جاده چالوس، داستان ۱۰۰ ساله جاده‌ای با جاذبه‌های دیدنی و خوردنی!

رستوران گردان برج میلاد در سه وعده صبحانه، نهار و شام به مشتریان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. منوی این رستوران کلاً سلف سرویس است و با پرداخت مبلغ ورودی، می‌توانید از تمامی غذاهای متنوع آن استفاده کنید. رستوران ۱۳۳ تهرانپارسرستوران ۱۳۳ نامی بسیار عجیب در بین رستوران‌های تهران دارد و در منطقه شرق پایتخت و محدوده تهرانپارس واقع شده است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود و دارای فضایی بسیار لوکس، زیبا و لاکچری است.

رستوران سنتی ترمه

اگر در میان بهترین رستوران های تهران رستوران سنتی شهربانو را انتخاب کرده اید، برای دسترسی به رستوران باید به شهرک غرب و بلوار دادمان مراجعه کنید. رستوران‌های مختلفی در پایتخت وجود دارند که هر کدام دارای امکانات ویژه‌ای جهت جذب مشتریان هستند. در این میان رستوران رفتاری بام لند مکانی است که می‌توانید طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی را در آن تجربه کنید.

۳۷. رستوران لوکس دنیز تهران از مجهزترین و بهترین رستوران های ایران

شعبه دوم مرکز شهر تهران رستوران روحی هم در نزدیکی خیابان خیابان ابن سینا قرار دارد و کافیست به ضلع شمالی باغ موزه نگارستان مراجعه کنید تا به رستوران برسید. افراد ممکن است برای وارد شدن به رستوران شرف‌الاسلامی به دلیل شلوغی معطل شوند. صف‌های طولانی دوستداران غذاهای شرف‌الاسلامی یک چشم‌نواز معمولی در تهران است. این رستوران از سه‌ نیم‌طبقه با میزهای ساده و مستطیل شکل تشکیل می‌گردد که ظاهری بسیار لاکچری دارد. پرسنل آن دائما در حال کار بوده و هر زمان که به آن‌ها نیاز باشد، در کنار مشتریان حاضر خواهند شد.

عمارت والا بنایی 60ساله است که رستوران قیمه دات کام را درون خود جای داده است. عمارت والا که در منطقه باغ فردوس تهران قرار دارد، هر دو فضای روباز و بسته را برای میهمانان خود تدارک دیده است. فضای باز رستوران قیمه با تخت‌های چوبی در زیر آلاچیق‌های رنگارنگ، قیمه مخصوص خود را سرو می‌کند. خبر خوش اینکه این رستوران در خیابان ولیعصر تهران ساخته شده است؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و طعم خوش قیمه آن را در وعده ناهار بچشید. رستوران اقدسیه با بیش از 40 سال سابقه کاری به نحوی اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است که در اکثر اوقات صندلی‌های آن را خالی نمی‌بینید. این رستوران که دارای دو طبقه مجزا از یکدیگر است همه‌روزه برای بسیاری از خانواده‌های تهرانی تدارکات برنامه ناهار و شام را تهیه می‌کند.

دیزی یکی از غذاهای سنتی و لذیذ ایرانی است که هنوز هم در بین ایرانیان و حتی گردشگران خارجی مورد توجه بسیاری است. رستوران دیزی سرا در تهران واقع در خیابان ایرانشهر، طرفداران زیادی دارد و به دیزی لذیذش معروف است. چیدمان اینجا سنتی با ذوق داستان‌های حماسی ایرانی است و می‌توانید نقاشی‌های دیواری مینیاتوری را ببینید که با افتخار روی دیوارها ایستاده‌اند.