لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون


این عکسها رو ورق بزنید تا با رستوران خوب ریچال بیشتر آشنا بشید. از نظر فضا و سرویس دهی و کیفیت غذاها توی رده رستوران های درجه یک قرار میگیره اما قیمت هاشون معقول و (به نسبت سایر رقبای هم سطح) مناسب هست. فضای بخش VIP کاملا مجزا از رستورانه و برای مهمانی های کاری، تولد ها، و مهمانی های مهم خانوادگی بسیاااار مناسبه. باشد یا رستوران های شرق تهران، طعم اصیل غذاها در تمام رستوران های قدیمی تهران احساس می‌شود. بنابراین، اگر هوس یک پرس غذای خوشمزه و خوش طعم را کرده‌اید، تردید نکنید و یکی از رستوران‌های بالا یا هر رستوران قدیمی که در نزدیکی‌تان است را برای وعده ناهار یا شام در کنار خانواده انتخاب کنید.

  • در منوی این رستوران طیف متنوعی از غذاهای عربی و مدیترانه‌ای وجود دارد که اتفاقا قیمت منوی غذای این رستوران هم در نسبت با کیفیت و تنوعش مناسب محسوب می‌شود.
  • در ورودی این رستوران که در طبقه زیرین هتل تاج محل قرار دارد، نشانه‌هایی از فرهنگ مردم هند به چشم می‌خورد.
  • رستوران ارکیده دارای پارکینگ اختصاصی، کارکنان خوش اخلاق و حرفه‌ای، دارای لیست کاملی از غذاهای بیرون بر و قابلیت ارسال غذاهای نیمه پخته برای مشتریان است.
  • هتل پارسیان استقلال را به عنوان رستوران ترکیه ای می شناسند شما می توانید معروفترین غذاهای ترکیه ای را با کیفیت عالی در این رستوران تناول کنید.

تو این رستوران هم می تونی از میز و صندلی برای صرف غذا استفاده کنی هم اینکه از اتاقک هایی که خیلی سنتی هستن و باید روی زمین بشینی که این اتاقک ها باعث میشن لذت غذا خوردن چند برابر بشه. تو منوی این رستوران هم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی کنار دلمه مخصوص کردی ها که به نوعی غذای محلیشون محسوب می شه جا داده شده. رستورانی که غذاهای خود را تنها در ظرف‌های روی سرو می‌کند و از آنجایی که این ظرف‌ها در اصطلاح عامیانه ظرف روحی خوانده می‌شوند، این نام را برای رستوران انتخاب کرده‌اند. رستوران روحی فضایی زیبا و سنتی دارد، غذاهای خوشمزه و باکیفیت خود را با شکلی ساده و دوست‌داشتنی در همان ظرف‌هایی سرو می‌کند که برای بسیاری از ما خاطره‌انگیز است و در نهایت، از همه می‌خواهد که غذایشان را «با عشق» بخورند.

رستوران گردان برج ميلاد

بطور کلی، رستوران گرد ها زمانی که به گشت و گذار میان بهترین رستوران های تهران میپردازند یا زیبا بودن محیط اولویتشان می باشد یا بیشتر به غذا اهمیت می دهند. رستوران شایسته از آن رستوران هایی است که غذا هایش حرف ندارد اما محیطش مثل یک چلوکبابی می باشد برای همین هم هست بر روی سردر رستوران، چلوکبابی شایسته درج شده. رستوران رفتاری در تهران چیزی همانند رستوران پسران کریم در مشهد است و بخاطر محبوبیت بالایی که دارد، در نقاط مختلف تهران شعبات مختلفی را افتتاح کرده تا به راحتی پذیرای مردم باشد.

پربحث ترین مطالب

در قسمتی از این باغ نمایشگاه هایی از آثار هنری شیراز برگزار میشه که می تونی از اون ها هم دیدن کنی. همونطوری که از اسمش معلومه این رستوران باغ فوق العاده توی شیراز است. باغ راز از چند قسمت تشکیل شده فضای داخلی، فضای باز توی باغ و پشت بام که منظره ای بی نظیر رو بهت نشون میده. یادت باشه که منوی قسمت داخلیه این باغ با منوی فضای باز فرق میکنه.

رستوران های سنتی یکی از لذت بخش ترین لحظات و تفریحات اکثر افراد می باشد. افراد ممکن است برای وارد شدن به رستوران شرف‌الاسلامی به دلیل شلوغی معطل شوند. صف‌های طولانی دوستداران غذاهای شرف‌الاسلامی یک چشم‌نواز معمولی در تهران است. این رستوران از سه‌ نیم‌طبقه با میزهای ساده و مستطیل شکل تشکیل می‌گردد که ظاهری بسیار لاکچری دارد. پرسنل آن دائما در حال کار بوده و هر زمان که به آن‌ها نیاز باشد، در کنار مشتریان حاضر خواهند شد. باقالی پلو با ماهیچه و کباب‌های شرف‌الاسلامی به گونه‌ای است که اگر یکبار آن را امتحان کنید، از مشتری وفادار آن می‌مانید.

پنجره‌های رستوران واقعاً آدم را یاد خانه می‌اندازند و همانطور که گفتیم آنقدر فضا صمیمی است که دلتان را می‌برد. هرچند شعبه شهرک غرب زیباست ولی شعبه تجریش را هم بد نیست امتحان کنید. رفتار خدمه بسیار مودبانه و حرفه‌ای است و در ضمن فضا برای مراسم‌هایی مثل تولد یا هر مراسمی که به رزرو قبلی نیاز داشته باشد مناسب است. همانطور که حدس زدید شلوغ است و پر از آدم‌های جورواجور و به درد قرار ملاقات نمی‌خورد. ولی اگر جای کمی خصوصی‌تری می‌خواهید می‌توانید روی میز سرتاسری کنار پنجره بنشینید.