لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون


رستوران نون و نمک در سه قسمت جدا از نیز با چشم‌انداز زیبا از مشتریان پذیرایی می‌کند. انواع کباب، خورشت و پیش غذاهای ایرانی در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. غذاها در ظروف مسی سرو می‌شوند و در روزهای پایانی هفته برنامه موسیقی زنده اجرا می‌شود. حتماً برای برگزاری مراسمی مهم، به دنبال رستورانی درخور هستید. در این مواقع بهتر است به یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم، یعنی رستوران دیوان، سری بزنید. این رستوران لوکس از تلفیق معماری مدرن و کلاسیک استفاده کرده و فضایی بی‌نظیر را به وجود آورده است.

  • رستوران عالی قاپورستوران عالی قاپو با معماری کاملاً اصیل ایرانی و سنتی در میدان ونک به سمت گاندی واقع شده است.
  • خانه ویلایی مس توران دارای اتاق‌هایی با فضای بسیار دلنشین و سنتی است که اشیا تزئینی خاص و جالبی که در گوشه‌وکنار رستوران به چشم می‌خورند، فضای آن را بسیار جذاب‌تر کرده‌اند.
  • یکی از رستوران‌های قدیمی شهر آبادان،”رستوران پاکستان” و اصلیت مدیریت این رستوران هم پاکستانی هس.
  • رستوران کنزو یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی تهران محسوب می‌شود.
  • اما بین این دو هتل، رستوران هتل اسپیناس شعبه بلوار کشاورز، کیفیت بسیار بهتری دارد.
  • ظروف غذا در این رستوران مسی هستند و نوشیدنی‌ها در شیشه‌های رنگی سرو می‌شوند.

البته به جز این غذاها دیزی سنگی و کباب سلطانی هم پر طرفدار است. این رستوران کاملاً سنتی است و حتی به صورت سنتی از پارچ ‌های استیل برای آب روی میزها استفاده می شود. نمای داخلی آن نیز سنتی است و در آن از کاشی های لعابدار نقاشی شده آبی‌رنگ استفاده شده است. این رستوران در منطقه 12 تهران واقع شده و چون در بازار بزرگ قرار دارد منطقه شلوغ و پر رفت و آمدی است و به دلیل معروفیت آن شلوغ است. راه دسترسی به آن بازار تهران، مسجد شاه داخل حیاط مسجد سمت راست رستوران شرف الاسلامی است. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند.

بهترین رستورانهای تهران

این نکته را در نظر داشته باشید که غالب این رستوران ها در ایام تعطیل رسمی هم باز هستند (غیر از تاسوعا و عاشورا و روزهای خاص)، برای همین بهتر است که پیش از رفتن، با یک تماس به رستوران از باز بودن آن مطمئن شوید. رستوران‌های نایب از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر تهران هستند و شهروندان تهرانی رستوران باز، حتما تجربه غذا خوردن در یکی از شعبه‌های این رستوران را داشته‌اند. این رستوران منویی از غذاهای اصیل ایرانی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و گرچه حجم غذاها بالا است، قیمت بالایی نیز دارد. سالاد بار در این رستوران هر روز دایر است؛ اما اردورهای رستوران نایب معمولی هستند و پیش‌غذا یا سالاد منحصربه‌فردی در سالاد بار ارائه نمی‌شود. رستوران بین‌المللی نارنجستان را بی‌شک می‌توان یکی از رستوران‌های نامی تهران دانست که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد. این رستوران در طبقه بالای یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و منظره‌ای تماشایی از پایتخت را به مشتریان خود هدیه می‌دهد.

بهترین رستوران های خارجی و بین المللی تهران

در منوی رستوران دیبا از انواع کباب‌ها مانند سلطانی، برگ، کوبیده و شیشلیک گرفته تا باقالی پلو و ماهی و انواع اردور و پیش غذاهای ایرانی مانند میرزا قاسمی، آش رشته و سوپ جو به چشم می‌خورند. انواع نوشیدنی‌ها و عرقیجات سنتی مانند شربت‌های خاکشیر، سکنجبین و زعفران نیز در این رستوران سرو می‌شوند. رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های لوکس شمال تهران به شمار می‌آید که غذاهایی بسیار خاص را ارائه می‌دهد. در این رستوران غذاهای پر از ادویه و چرب عربی و ترکی سرو می‌شود.

اگر در ماه‌های سرد و زمستانی هم به این آشپزخانه می‌روید، اولین و بهترین پیشنهاد ما به شما سوپ قارچ گرم و نرم برادران است که خودش به‌تنهایی یک وعده غذا محسوب می‌شود. در آخر به عنوان نوشیدنی هم بهترین گزینه همان آب‌میوه دست‌ساز خود برادران است که می‌توانید خودتان از ویترین دم در بردارید. اگر لوکس ترین رستوران تهران نباشد، قطعاً جزء لوکس ترین رستوران های تهران قرار دارد.

اینجا می تونی استیک با سس قارچ، میگو و کباب برگای فوق العاده ای نوش جان کنی. اما چیزی که بیشتر از همه باعث شهرت این مکان شده غذاهای عربی آن است. همچنین در بین پیش غذاهای آن پنج مزه سرد بسیار محبوب می باشد اما حمص، سالاد، فلافل، پلوی افغانی، سمبوسه نیز چند نوع دیگر از خوشمزه ترین پیش غذای این رستوران می باشد. از آنجایی که این کار بسیار زمان بر است ما کار شما را ساده کرده ایم در این مقاله ما قصد داریم لیست رستوران های تهران را معرفی کنیم تا شما بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین را انتخاب کنید. رفتن به بهترین رستوران های تهران یکی از تفریحات رایج میان مردم است و هر از گاهی رفتن به مکانی که دور از دغدغه های روزانه و گذراندن ساعاتی خوش با خانواده و یا دوستان از ضروریات زندگی های امروزی تلقی می شود.

بهترین چلوکبابی‌های واقع در تهران، شامل خانه کباب شمرون، رستوران مجهز شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مروی و کبابی باشکوه منصور می‌گردد. بدون شک یکی از زیباترین، شیک‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران های سنتی تهران، رستوران مس توران است. در اینجا همه چیز رنگ و لعاب دیگری دارد؛ فضا، غذاها، موسیقی، حتی حس‌وحالی که در این فضا جاری است. خانه ویلایی مس توران دارای اتاق‌هایی با فضای بسیار دلنشین و سنتی است که اشیا تزئینی خاص و جالبی که در گوشه‌وکنار رستوران به چشم می‌خورند، فضای آن را بسیار جذاب‌تر کرده‌اند. در کنار فضای بسیار دوست‌داشتنی رستوران مس توران، موسیقی سنتی آن نیز حال‌و‌هوایی ویژه به این محیط بخشیده است.

سه شعبه از این مجموعه رستوران در تهران واقع شده که یکی از آنها رستوران ارکیده آرژانتین می باشد که در قلب تجاری و مرکز تهران واقع شده شده و یک محیط کلاسیک برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. این رستوران که بر بلندای یک برج واقع شده آماده پذیرایی از محافل شما در لوکس‌ترین حالت ممکن می باشد و به شما امکان تماشای یک چشم انداز بسیار زیبا از تهران را فراهم می کند. شعبه سعادت آباد که هفتمین شعبه ارکیده است یکی از شیک ترین رستوران های تهران است که در دو طبقه ساخته شده و طبقه دوم یک کافه بی نظیر برای نوش جان کردن کامل ترین منوی کافه ای است. رستوران حاج عباسیرستوران برادران حاج عباسی که به هفت کچلون معروف است. شهاب حاج عباسی که از بازمانده های آنها است که بعد از هفتاد سال که از تاسیس این چلو کبابی توسط پدربزرگش مهدی حاج عباسی میگذرد این رستوران را اداره می کند. اولین کباب لقمه توسط یکی از برادرهای حاج عباسی یا هفت کچلون توسط محمود حاج عباسی طراحی و پخته شده است.