لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون


در منوی رستوران البرز از انواع کباب‌های ایرانی گرفته تا استیک و اردک شکم پر و غذاهای متنوع دریایی به چشم می‌خورند. از نام این رستوران مشخص است که باید آن را در لیست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده قرار دهیم. نام رستوران دف سال‌ها است که در لیست بهترین رستوران‌های پایتخت به چشم می‌خورد. فضای رستوران به خوبی دیزاین شده و شما را به یاد دوران گذشته می‌اندازد. کیفیت غذاهای رستوران دف بی‌نظیر است و مهم‌تر از هر چیز اینکه شما می‌توانید حین میل‌کردن غذای خوشمزه خود، از صدای گوش‌نواز موسیقی سنتی زنده لذت ببرید.

اگر به دنبال یک فضای نوستالژیک همراه با غذاهای اصیل ایرانی هستید، از این رستوران دیدن نمایید. این رستوران در حال حاضر تبدیل به یکی از برند‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید غذاهای نیمه آماده نیز شده است و غذاهای بسته بندی خود را به خارج از کشور صادر می‌کند. بد نیست بدانید که سریال محبوب آشپزباشی نیز بر اساس داستان همین رستوران ساخته شده است! البته لازم به نگرانی نیست، با وجود این حجم از شهرت و کیفیت غذا، قیمت منوی رستوران هانی بسیار عالی و مقرون به صرفه است. رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد.

رستوران در روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ کار می‌کند و صبحانه‌ای لذیذ را به شکل سلف سرویس به معلمان خود ارائه می‌دهد. صبحانه رستوران شامل ۲۰ نوغ غذای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف می‌شود. رستوران ارکیده چند مزیت دارد که همگی آن‌ها با یکدیگر باعث شده‌اند ارکیده به یکی از بهترین رستوران های تهران و همین طور یکی از ده رستوران برتر تهران تبدیل شود. رستوران ارکیده منوی متنوعی از غذاهای ایرانی دارد که آن‌ها را با کیفیت مطلوبی نیز طبخ می‌کند و همین عامل مهمی در جذب مخاطبان فراوانش است. قرار گرفتن رستوران خانه هنرمندان در میان باغی زیبا در خیابان ایرانشهر و با توجه به نزدیکی به سالن‌های تئاتر ایرانشهر، مورد توجه علاقه‌مندان فضاهای هنری قرار می‌گیرد.

  • همچنین وعده صبحانه به صورت سلف سرویس شامل 20 غذای سرد و گرم و نوشیدنی سرو می گردد.
  • طی سال‌های اخیر رستوران گردی در بین افراد افزایش پیدا کرده افراد با همدیگر یا با دوست و همکار خود هفته‌ای چند ساعت وقت‌های خود را در رستوران‌ها می‌گذارند.
  • همچنین آن هایی که بین رستوران های با موسیقی زنده در تهران به دنبال رستورانی لوکس هستند که جزء رستوران های شیک تهران نیز محسوب شود، روی رستوران 133 می توانند حساب باز کنند.
  • مالک این رستوران آقای حسین کریمی است که با شغل قصابی در جنوب شهر شروع کرد و اولین رستوران خود را در سال 1350 افتتاح کرد.

رستوران روحی یکی از بهترین رستوران های تهران است که در شهرک غرب قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در ظروف «رویی» که به نام «روحی» شناخته می‌شود، سرو می‌شوند. این رستوران با معماریِ ترکیبیِ مدرن- سنتی طراحی شده، که محیط جالب و جذابی را به وجود آورده است.

آیا شما می‌توانید به این لیست 8تایی از رستوران های خاص در تهران نام دیگری اضافه کنید؟ به نظر شما خاص ترین رستوران های تهران کدامند؟ شما هم برای ما در بخش نظرات بنویسید. اگر علاقه به فرهنگ هندی و خوردن غذاهای تند هندی و گیلکی دارید، از این رستوران شگفت انگیز غافل نشوید. هنگام ورود به رستوران تاج محل نشانه های زیادی از فرهنگ هندی، صندلی های چوبی با روکش قرمز، مجسمه ها، ظروف تزئینی، تابلوهای زیبا و نورپردازی ملایم قابل مشاهده است. این رستوران دارای منوی متنوعی از انواع نان هندی، سوپ های هندی، کباب ها، برنج و بسیاری از غذاهای خوشمزه هندی در اینجا تهیه می‌شود.

رستوران اسکای لانژ در کدام هتل تهران است؟

رستوران سنتی مرشد، در ابتدا در محله تجریش و در خانه‌ای قدیمی با دو اتاق و به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد. رفته رفته با استقبال بی‌نظیر افراد و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم خوب غذاهای آن، آشپزخانه مرشد، به رستوران مرشد تبدیل شد. پس از مدتی، با افزایش مساحت رستوران، مرشد به مکانی بزرگتر برای پذیرایی از میهمانان بیشتر تغییر کرد و پس از استقبال روزافزون مردم و خصوصا گردشگران، دو شعبه دیگر از این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک افتتاح شد. رستوران محبوب مرشد، غذاهای سنتی ایرانی را به بهترین نحو و بالاترین کیفیت طبخ و به مشتریان عرضه می‌کند. رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد.

خاص ترین رستوران ها برای برگزاری تولد + آدرس و ساعات کاری

بدیم منظور شما زمانی که در انتهای خیابان دربند به میدان سربند می رسید، کمتر از 300 متر جلوتر و سمت راست خود ورودی رستوران کوهپایه و محیط لوکس و جذابش را مشاهده خواهید کرد. بازار بزرگ به عنوان بزرگترین بازار سنتی در تهران شناخته می شود که قدمتی تاریخی دارد. از همان روزهای اول تاسیسش تا به امروز، بازار بزرگ بهترین جای تهران برای خرید به شمار می رود. در این بازار بزرگ از شیر مرغ تا جون آدمی زاد پیدا می شود و از طرفی، بخاطر اینکه تنوع اجناس در این بازار بسیار زیاد است، تقریباً می شود گفت کف قیمت اکثر اجناس را بازار بزرگ دارد. بنده این مقاله رو با هدف یافتن بهترین رستوران ها خوندم اما .قتی به رستو.ران خانه عباسی کاشان رسیدم متعجب شدم و نسبت به کل لیست شک کردم.

البته، باید اشاره کنیم که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است. ولی حجم هر پرس غذا مناسب است و در ضمن کیفیت آن استثنایی است و برای همین در لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفته است. کادر مؤدب و خوش‌برخورد، فضای سنتی و تمیز و سفره‌خانه مانند با دیوارهای کاهگلی و شیشه‌های رنگی و کاملاً سنتی، میزهای مرتب و ظروف سنتی و سرو غذا در سینی‌های بزرگ. همه این‌ها در حیاط خانه‌ای قدیمی و کوجک که امروز البته تغییرات کوچکی در آن ایجاد شده. کیفیت غذاها واقعاً عالیست و رستوران مرشد از این نظر رستوران نمونه‌ای است ولی بعضی از غذاهای این رستوران بسیار گران است.

رستوران کارزین

پیش غذاهای سرد و گرم و انواع دسرها، سالادها و سوپ‌ها نیز در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. بوفه‌های صبحانه و ناهار هتل پارسیان آزادی در این رستوران دایر هستند. با وجود مناظر بکر کوهستانی و زیبای منطقه فشم، اصلاً جای تعجبی نیست که سومین رستورانی که قصد معرفی آن را داریم هم در منطقه شمیرانات قرار داشته باشد. رستوران دهکده فشم دارای فضاسازی بسیار بی‌نظیری است و با فاصله‌گذاری مناسب آلاچیق‌ها، حریم فضای خصوصی را به‌خوبی رعایت می‌کند. در فصل زمستان اگر از سرمای هوا فراری هستید، می‌‌توانید به بخش داخل رستوران مراجعه کنید. هرچند حتی در فصل زمستان هم با سیستم گرمایشی مناسب، امکان استفاده از آلاچیق‌های فضای باز وجود خواهد داشت.