لیست انواع غذای خوشمزه با برنج به روش ایرانی و خارجی برای ناهار و شام-غذای هرمزگان


مرغ شکم پر یکی از پر طرفدارترین غذاهایی است که با گوشت مرغ تهیه می شود و به خاطر محبوبیت زیادی که دارد تقریبا در سراسر جهان شناخته شده می باشد. علاقه مندان به غذاهای تند بهتره که حتما این غذا رو امتحان کنن. جولوف یه غذای آفریقاییه که طعم خیلی خاص و جذابی داره که باعث شده تو کشورهای نیجریه و غنا فروش خیلی زیادی داشته باشه. برای درست کردن این غذا که با آبگوشت با گوجه، پیاز و فلفل قرمز درست میشه، و برنج رو همراه آبگوشت میپزن و طعم خیلی تندی داره. پائیا یه غذای خیلی خوشمزه‌اس که با برنج تهیه میشه و طعم جذاب خودش رو به خاطر استفاده از انواع موادهای اولیه مختلف مثل لوبیا سبز، کنگر، گوجه، هویج، کلم به دست میاره. این غذای خوشمزه خواسگاهش به اسپانیا و شهر والنسیا برمیگرده و یه جورایی به عنوان غذای ملی اسپانیا هم شناخته میشه.

هاموس از جمله غذاهای محبوب در خاورمیانه به شمار می رود که با نخود ، سیر ، آب لیمو و تاهینی تهیه می شود . هاموس را می توان بر روی برنج ، سبزیجات و حتی شیرینی جات ریخته و از طعم خوش آن لذت ببرید . این غذا یکی از معروف‌ ترین غذاهای هلندی است و در کنار شاه ماهی تازه که ماده اصلی این غذا است با تکه‌های پیاز خام و خیارشور سرو میشه. نیو هرینگ شیوه پخت مخصوص به خودش رو داره و حتما باید براساس سنت هلندی تهیه بشه. بال مرغ عسلی از غذاهای خوشمزه بین المللی است که معمولا به عنوان پیش غذا سرو می شود، البته می توانیم این غذای خوشمزه را به عنوان غذای اصلی نیز سرو کنیم. گراتن مرغ یکی از غذاهای خوشمزه فست فودی است که شباهت زیادی به پیتزا دارد و می توانیم از آن به عنوان به غذای اصلی یا پیش غذا استفاده کنیم.

  • این بشقاب پاستا معمولاً در جشن های شکر گزاری به دلیل وجود گوشت بوقلمون بیش از بقیه غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد .
  • ترکیه همسایه ایران است و برای ایرانی‌ها یکی از پرطرفدارترین مقصدهای سفر محسوب می‌شود.
  • روی ظرف را با خمیر نان بپوشانید و تخم مرغ هم زده رویش بمالید و در فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم شده بگذارید تا رویش طلایی شود.

سپس آن‌ها را به مدت سه ساعت در معده‌ی گوسفند می‌پزید؛ البته، نمک را هم فراموش نکنید. ایرانی‌های هم غذای مشابهی دارند که به آن چغور پغور می‌گویند. این غذا شباهت زیادی به ساناکجی دارد؛ با این تفاوت که در ناکجی، ‌هشت‌پا به طور کامل خورده می‌شود. البته این غذا درست مانند برخی دیگر از غذاهای این فهرست، خالی از خطر نیست.

– خرچنگ – غذای جهانی

مهم ترین نکته برای پخت قارچ این است که حتما باید آبش به خوبی هنگام پخت گرفته شود وگرنه ایجاد نفخ می کند به خصوص برای افرادی که روده و معده حساسی دارند. در ادامه 12 نوع طرز تهیه غذا با قارچ را با شما در میان میگذاریم. خورشت قیمه از جمله محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که از ترکیب پیاز، لپه، گوشت قرمز تکه شده و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود. در برخی موارد قیمه به همراه سیب‌زمینی سرخ شده و گاهی اوقات نیز با بادمجان سرخ‌شده سرو می‌شود که مورد اول را قیمه سیب‌زمینی و مورد دوم را قیمه بادمجان می‌نامند. خورشت قیمه مانند دیگر خورشت‌های ایرانی به همراه برنج سفید خورده می‌شود.

آموزش انواع غذا با قارچ

لیموترش را کنار بشقاب ماکارونی سرو نمایید و در صورت تمایل روی غذا بریزید. در صورت تمایل به پر مزه تر شدن ماکارونی میتوانید همزمان با گوجه، رب گوجه فرنگی هم به سس اضافه کنید. اگر به دنبال تهیه غذا با قارچ و سیب زمینی هستید مسلما کوکو قارچ یک انتخاب خوشمزه و غذای گیاهی کامل و سالم برای یک وعده غذای بدون گوشت است. یه غذای متفاوت از کشور مالزی که همچنین به عنوان یه غذای نمادین تو این کشور ازش یاد میشه که طعم خیلی خاص و متفاوتی داره. برای درست کردن این غذای معروف، برنج دانه بلند رو با استفاده از شیر نارگیل، برگ درخت پاندان که عطر شبیه به نارگیل داره و همچنین آب انواع ادویه میزارن که بپزه.

شنیسل وینی، غذای محبوب مردم اتریش

تمامی حقوق مادی و معنوی این تارنما متعلق به شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ای افق کوروش می‌باشد. غذای فوفو یه غذای گیاهی و موقوی در غنا است که میتونی لذت یه غذای دلپسب رو تجربه کنی. نقشه را حرکت داده تا آدرس محل تحویل غذا زیر نشانگر قرمز رنگ وسط نقشه قرار گیرد.