لوبیا سفید خامه ای گبی | آشپزخانه جاه طلب



دختر من گبی از Gaby Cooking چیست واقعا هرگز از دست نمی دهد. من در حال پختن جدیدترین کتاب آشپزی او هستم، آنچه را که می خواهید بخورید، و با این دستور العمل منحصر به فرد و کاملاً رویایی، سر به پا شد.

اینها لوبیا سفید خامه ای شور، گیاهی، کمی تند و کاملا خوشمزه هستند. آنها ،یبی از دانه های کانلینی مخلوط و کامل برای بافتی فوق العاده دارند، بنابراین علاوه بر اینکه مستقیماً با قاشق به این کاسه جادویی می روید، حتماً مقداری نان ،د شده بردارید تا آ،ین لقمه را بردارید.

این دستور غذا به راحتی کنار هم می آید، اما بسیار منحصر به فرد و عالی به نظر می رسد – غذایی که از اشتراک گذاری آن با دوستان، خانواده، هم اتاقی خود یا صرفاً لذت بردن از خودتان هیجان زده خواهید شد. همین امر در مورد هر دستور غذایی در او صدق می کند کتاب آشپزی، بنابراین مطمئن شوید که یک کپی را در اسرع وقت تهیه کنید.

لوبیا سفید خامه ای در یک کاسه

همه چیزهایی که برای تهیه این لوبیا سفید خامه ای نیاز دارید

این دستور تهیه لوبیا سفید بسیار ساده است و در عین حال مملو از طعم های غنی و جسورانه و بافتی دل،ب و خامه ای است که شما عاشق آن خواهید شد. لوبیاها را با یک روغن گیاهی تند باورن،ی پر می کنید که واقعاً این غذا را به سطح بعدی می برد! در اینجا همه چیزهایی که برای ساختن آنها نیاز دارید آمده است:

  • لوبیا کانلینی خشک: شما در حال پختن خود خواهید بود لوبیا کانلینی در آب با مقداری سبزی تازه، به یاد داشته باشید که از لوبیا خشک استفاده کنید!
  • برای پخت لوبیا: شما به یک پیاز، سیر، رزماری تازه نیاز دارید برگ بو، و الف شیلی کالابریایی.
  • اسفناج: هنگامی که لوبیاها پخته شدند، آنها را با مقداری اسفناج تازه هم بزنید تا سبزیجات را تقویت کنید.
  • برای روغن گیاهی: این روغن گیاهی تند خانگی یک کمال مطلق است. ساخته شده است با روغن زیتون، رزماری تازه، سیر، بیشتر چیلی کالابریایی و دانه رازیانه.

پخت لوبیا سفید در قابلمه با سبزی و پیاز

چیلی های کالابریایی چیست؟

چیلی کالابریایی نوعی فلفل چیلی است که در ج، ایتالیا می روید. آنها طعم تند و دودی منحصر به فردی دارند که آنها را با این لوبیای سفید ،یبی عالی می کند. معمولاً آنها را در خواربارفروشی در شیشه می‌بینید.

پخت لوبیا سفید خامه ای و اسفناج در قابلمه

آیا می توانم از نوع دیگری از لوبیا استفاده کنم؟

مطمئن! بهترین جایگزین برای لوبیا کانلینی در این دستور العمل، لوبیا شمالی، لوبیا دریایی یا لوبیا کره است. به من اطلاع دهید اگر شما هر یک از آن را امتحان کنید!

ساخت روغن گیاهی تند در تابه

بهترین راه برای لذت بردن از این لوبیا سفید

هیچ چیز رضایت بخش تر از خوردن غذا با نان نیست، موافق نیستید؟ نان یا نان باگت دلخواه خود را تهیه کنید و تکه های آن را جدا کنید تا تمام این خوبی های لوبیا خامه ای را بدست آورید!

لوبیا سفید وگان خامه ای در یک کاسه

لوبیا سفید خامه ای در 4 مرحله ساده

  1. لوبیا را بپزید. با آبکشی لوبیاها شروع کنید، سپس آنها را به الف اضافه کنید گلدان بزرگ با آب سرد پیاز، سیر، رزماری، برگ بو و چیلی کالابریایی را به آن اضافه کنید، همه چیز را به جوش آورید، سپس بجوش،د تا لوبیاها بسیار نرم شوند. هر کفی که بالا آمد را دور بریزید و اسفناج + نمک را به آن اضافه کنید.
  2. روغن گیاه را درست کنید. در حالی که لوبیاها در حال پختن هستند، تمام مواد روغنی گیاهی تند را روی حرارت قرار دهید ماهیتابه در حد متوسط ​​تا زم، که گیاهان معطر شوند. این را کنار بگذارید.
  3. لوبیاها را مخلوط کنید. 2 فنجان از مخلوط لوبیا و اسفناج را به یک عدد اضافه کنید مخلوط کن و مخلوط کنید تا یکدست شود. این مخلوط را با بقیه حبوبات دوباره داخل قابلمه بریزید.
  4. جمع آوری و سرو کنید. لوبیا را به الف اضافه کنید کاسهروغن سبزی را روی آن بریزید و آنها را با نان دلمه ای دلخواه سرو کنید!

لوبیا سفید خامه ای با اسفناج و روغن گیاهی در یک کاسه

نکات ذخیره سازی

با خیال راحت هر لوبیای سفید باقیمانده را در یک ظرف ذخیره کنید ظرف بدون هوا در یخچال تا 3-5 روز. به سادگی قبل از لذت بردن، در مایکروویو یا روی اجاق گاز گرم کنید.

غذاهای گیاهی بیشتری را دوست خواهید داشت

همه شام ​​های گیاهی من را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم که عاشق لوبیا سفید خامه ای گابی باشید! اگر آنها را درست کردید، حتماً یک نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آنها را دوست داشتید. سپس به یاد داشته باشید که یک کپی از Gaby Cooking چیست: آنچه را که می خواهید بخورید کتاب آشپزی هم

لوبیا سفید خامه ای گابی

لوبیا سفید خامه ای با اسفناج در یک کاسه

زمان کل 1 ساعت 15 دقایق

لوبیا سفید خامه‌ای خامه‌ای که روی آن روغن گیاهی تند خانگی ریخته شده و با نان ،د شده برای یک ناهار، شام یا غذای جانبی رضایت‌بخش در هر روز از هفته سرو می‌شود! این لوبیاهای سفید خامه‌ای و آسان مملو از فیبر، پروتئین، گیاهان تازه و گرمای خوشمزه‌ای است که دوستش خواهید داشت.

،اصر

  • برای حبوبات:
  • 12
    اونس
    لوبیا کانلینی خشک
  • 1
    پیاز زرد متوسط، به صورت خلالی ،د شده
  • 5
    میخک ها
    سیر، له شده
  • 1
    شاخه رزماری
  • 1
    برگ بو
  • 1
    شیلی کالابریایی
  • 5
    اونس
    اسفناج کوچک
  • نمک دریا
  • برای روغن گیاهی تند:
  • ½
    فنجان
    روغن زیتون اضافی
  • 1
    قاشق سوپخوری
    رزماری تازه، ،د شده
  • 4
    میخک ها
    سیر، نازک ورقه شده
  • 4
    چیلی کالابریایی، برش های نازک (یا ½ قاشق چای خوری فلفل قرمز)
  • 1
    قاشق چایخوری
    دانه رازیانه
  • برای سرو:
  • نان ترد

دستورالعمل ها

  1. برای تهیه لوبیاها: لوبیاها را آبکشی کرده، داخل یک قابلمه بزرگ بریزید و به اندازه 2 اینچ با آب سرد بپوش،د. پیاز، سیر، رزماری، برگ بو و چیلی کالابریایی را اضافه کنید. حبوبات را روی حرارت زیاد بگذارید تا بجوشد، سپس آن را کم کنید تا بجوشد. در طول پخت و پز، کف را از بین ببرید و دور بریزید. 50 تا 60 دقیقه تا زم، که خیلی نرم شود بپزید. اسفناج را هم بزنید و نمک بزنید.

  2. برای تهیه روغن گیاهی تند: در حالی که لوبیاها در حال پختن هستند، روغن را در یک تابه یا قابلمه کوچک روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید. رزماری، سیر، چیلی و دانه های رازیانه را اضافه کنید. بپزید تا سیر کمی طلایی شود و سبزی و رازیانه معطر شود. کنار بگذارید.

  3. برای جمع آوری و سرو: در مخلوط کن، حدود 2 فنجان از مخلوط لوبیا و اسفناج را برای مدت کوتاهی پوره کنید تا یکدست شود. پوره را دوباره داخل لوبیا هم بزنید. لوبیاها را به ظرف سرو منتقل کنید، روی آن روغن گیاهی تند بریزید و با نان ،د شده سرو کنید.

تغذیه

خدمات: 6 وعده

اندازه سرو: 1 وعده (بر اساس 6)

کا،ی: 378 کیلو کا،ی

چربی: 19.2 گرم

چربی های اشباع شده: 2.6 گرم

کربوهیدرات ها: 37.1 گرم

فیبر: 9.9 گرم

قند: 1.7 گرم

پروتئین: 15.1 گرم

دستور پخت توسط: Gaby Cooking چیست | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/creamy-white-beans/