فرارو بهترین رستوران های خارجی و بین المللی تهران


اگر طرفدار غذاهای سالم در یک محیط کاملا صمیمی هستید این رستوران رو اکیدا پیشنهاد می کنیم. یکی از غذاهای خاص این رستوران مجبوس الحم هست و تاکید میکنم که این مجبوس الحم قطعا از غذاهای مورد علاقه من در تمام دوران خواهد بود. این رستوران البته غذاهای ایتالیایی هم داره که من هنوز امتحانش نکردم و درآینده اگه بشه حتما یکسر میرم و اونا رو هم تیست میکنم. قلیون هم دارن که بصورت عربی هست و اگه اهل قلیون باشید قلیوناشون هم خوب و اثرگذاره.

البته این موضوع نیز یک مسئله کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد؛ چرا که ساعت کار رستوران مسلم با ساعت کار بازار تهران هماهنگ است و به همین دلیل بعد از اینکه بازار تعطیل می‌شود معمولاً رفت‌وآمدها به این منطقه کاهش پیدا می‌کند. بپردازید و هم از زیبایی های مناطقی مثل کردان، طالقان و سایر شهر های اطراف تهران لذت ببرید و هم از کیفیت بسیار عالی بهترین رستوران های تهران. در رستوران رفتاری می‌توانید هر نوع غذای سنتی را که دوست دارید همراه با انواع سالاد و مخلفات سفارش دهید. کباب‌های رستوران رفتاری حرف ندارند و پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را امتحان کنید. رفتار کارکنان در این رستوران بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ای و حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. اگر دوست دارید برای تجربه یک شب خاطره‌انگیز در یکی از بهترین رستوران های تهران غذا بخورید، حتما ارکیده را انتخاب کنید.

در میان بهترین رستوران های تهران، قطعاً باید یادی از رستوران شاندیز جردن کنیم. در این رستوران حتماً باید طعم شیشلیک‌های خوشمزه و آبدار و ماهیچه‌های مخصوص را بچشید. در بدو ورود احساس می‌کنید که وارد یک عمارت بسیار مجلل شده‌اید.

  • ژوانی یکی دیگر از رستوران ها خوب ایتالیایی در تهران است و در گروه بهترین رستوران های تهران قرار دارد.
  • روف لانژ؛ یکی از بهترین رستوران های تهرانپارس با چشم انداز عالیاز آنجا که مشتریان در این رستوران به فضای آشپزخانه دید دارند، خاطر آن‌ها از کیفیت و رعایت بهداشت در طبخ غذاها آسوده است.
  • از آنجا که تهرانپارس به عنوان یکی از محله‌های محبوب شرق تهران به شمار می‌رود، بسیاری از صاحبان رستوران ‌ها را مجاب کرده که بهترین رستوران‌ های تهرانپارس را در این محله افتتاح نمایند.
  • غذا های فرنگی بیشتر استیک های مرغ و گوشت و استراگانف های مرغ و گوشت هستند اما در کنار آن ها، فیله، میگو پفکی، شنیسل مرغ، جوجه چینی و غیره هم مشاهده می شود.
  • ویژگی دیگر این رستوران گران قیمت این است که قبل از غذا و بعد از آن گارسون ها با چای و شیرینی و میوه از شما پذیرایی می کنند.

، خورشت قوره بادمجان و حتی موساکای یونانی تا غذاهای عربی چون سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص چند گزینه را انتخاب کنند. منوی باز صبحانه رستوران کوبابا نیز طرفداران پروپاقرص خود را دارد. امکانات متنوع این رستوران موجب شده تا جزئی از رستوران‌های لوکس و لاکچری تهران به حساب ‌آید. غذاهای رستوران مرشد نیاوران درون سینی‌های بزرگی که به آن مجموعه می‌گویند، سرو می‌شود.

گفتنی است که مواد اولیه این رستوران همیشه تازه و به‌روز هستند و از این بابت هم باید خیالتان راحت باشد. این رستوران بیشتر به‌خاطر صبحانه‌های بسیار خوبی که دارد سر زبان‌ها افتاد. گفتنی است که علاوه بر ته‌چین، باقی غذاهای رستوران مسلم هم طعم و کیفیت خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت غذا سفارش دهید. فراموش نکنید که معمولاً پرس‌های مسلم حجمشان زیاد است و حتی می‌توانند دو نفر را هم سیر کنند، اما این کاملاً بستگی به سبک غذا خوردن شما دارد. لوکس‌ترین رستوران هتل اسپیناس پالاس رستوران اسکای لانژ در طبقه ۲۱ این ساختمان است که یکی از لاکچری‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود. در منوی این رستوران می‌توانید نام انواع مختلفی از دیزی را ببینید که ممکن است نام آ‌ن‌ها را قبلا نشنیده باشید.

از قدمت این رستوران در حدود ۲۰ سال می‌گذرد و مشتریان آن در طول این سال‌ها به آن وفادار مانده‌اند. اگرچه این رستوران گیاهی است، در طبخ بعضی غذاها از فرآورده‌های حیوانی استفاده می‌شود و بیشتر از وگان‌ها مورد توجه وجترین‌ها است. رستوران مس توران یکی از رستوران‌های مجموعه توران است که در فضایی دلپذیر از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران دو طبقه مجزا دارد و برای تزیین داخل آن از نشانه‌های سنتی استفاده کرده‌اند.

البته منوی پاستای کافه رستوران پرانیکِ دلربا، هم جالبه و هم برای طرفداران غذاهای ایتالیایی پیشنهاد عالی این روزهاست. قیمت منوی فست فود باگت نسبتا گران اما کاملا متناسب با کیفیت پخت و دیزاین غذاها و سفارش‌هایش است. منوی رستوران سه گوش گریل به لحاظ قیمتی مناسب و در سطح متوسط بوده و امکاناتی چون پارکینگ اختصاصی، رزرو تلفنی و حتی اجرای موسیقی مدرن زنده از مزیت‌های آن است. رستوران سوته دلان تهرانرستوران سنتی سوته دلان که درواقع یکی از بهترین سفره خانه‌های تهران هم هست، سمت شرق تهران تأسیس شده است. بیشتر این پیش غذا ها نام های عجیب و غریبی دارند مثلاً کوکتل میگو که معروف ترین پیش غذای کنزو محسوب می شود، شامل 6 عدد میگو پخته شده به همراه سس کوکتل و سبزیجات است. کیم چی، همان کاهو، ترب، پیاز و هویج است که رویش سس کیم چی قرار داده شده یا یاکی توری، شامل فیله مرغ طعم داره شده به همراه کنجد، پیازچه و سس تریاکی می باشد.

دیزی سرای ایرانشهر، رستورانی با معماری سنتی

رستوران کندیک هرروزه و مخصوصا در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است و اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید باید فکر جای پارک ماشینتان را در محدودۀ اطراف در نظر داشته باشید. لازم است اشاره کنیم که این رستوران تنها دو شعبه دارد که شعبۀ دیگر آن در کلاردشت مازندران مشغول به فعالیت است. ما در مطالب‌مون تبلیغ ندارم و تمامی اطلاعات از منابع معتبر و افراد حرفه‌ای که رفتن به این رستوران‌ها جمع شدن. رستوران های میخوش، فایر کلاب، کافه رستوران بیشه و بلک لانژ بام لند.

کدام هتل های تهران بهترین رستوران را…

فضای دنج و نوستالژیک باماهاس در خیابان گلبرگ، آن را در زمره بهترین رستوران های تهرانپارس قرار داده است. ژامبون‌های این فست فود، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ژامبون‌ها هستند که عطر و طعمی متفاوت دارند. دوزلی که شعبات متعددی در تهران دارد، به عنوان یکی از تخصصی‌ترین و بهترین رستوران های تهرانپارس شناخته می‌شود.

اگر هم دوست دارید تا ساعاتی را در یک محیط آرام با غذایی خوش‌طعم کنار عزیزانتان بگذرانید، رستوران دُره پیشنهاد ما به شماست. این رستوران با قرار گرفتن در یکی از بهترین محله‌های تهران، غذای فوق‌العاده و حس و حال سنتی‌اش به شما این اجازه را می‌دهد تا طوری با اصالت ایرانی و تهرانی آشنا شوید که پیش از آن هرگز تجربه نکرده‌اید. خلاصه اینکه اگر به پارک آب‌وآتش سر زده‌اید، بهتر است کمی وقت بگذارید و با بیرون آمدن از پارک برای امتحان کردن طعم جدید اما وفادار به غذاهای اصیل ایرانی، سری به رستوران خونه بزنید. همه چیز در ارکیده کامل است و می‌توانید بهترین لحظات را در آنجا تجربه کنید. کارکنان حرفه‌ای، خوش‌اخلاق و سرویس‌دهی عالی از ویژگی‌های رستوران ارکیده است.