فرارو بهترین رستوران های خارجی و بین المللی تهران


این رستوران آنقدر شلوغ است که باید در صفی که صدها نفر داخل آن هستند، منتظر بمانید. البته این رستوران به قدر کافی پرسنل دارد و در کمتر از 30 دقیقه وارد محوطه رستوران خواهید شد. غذای شما نیز به سرعت سرو می‌شود؛ اما باید همانند عقاب تیز‌بین باشید و به محض آنکه مشتریان میز را ترک کردند، روی آن بنشینید. کیفیت غذای رستوران مسلم بسیار مناسب است و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه و معقولی نیز دارد.

  • همچنین از دیگر وسایلی که در دکوراسیون قدیمی ایرانی به وفور به چشم می خورد مانند سماورهای بزرگ، شیشه های رنگی و پنجره های چوبی نیز استفاده شده است.
  • با وجود آنکه رستوران شاندیز بسیار گران‌قیمت و لوکس است؛ اما در اکثر مواقع تمامی میزها از قبل رزرو شده‌اند؛ پس حتماً پیش از مراجعه، به‌صورت تلفنی وقت بگیرید.
  • البته، منوی این رستوران تنوع بسیاری ندارد و تعداد غذاهای قابل سرو آن بسیار کمتر از رستوران‌های نایب، مسلم و شرف الاسلامی است.
  • فضای داخلی رستوران مستوران، سبک معماری دوران صفوی را نشان می‌دهد.
  • اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب هستید در منطقه شرق رستوران دمپختک بهترین انتخاب است.

اگر در سفر به تهران دغدغه انتخاب بهترین هتل در نزدیکی رستورانهای خوب تهران را دارید، می توانید رزرو هتل مورد نظر خود را در سایت هتلیار انجام دهید. کیفیت غذایی که در رستوران مسلم می‌خورید، نسبت به قیمت آن بسیار عالی است. نایب رستورانی لوکس‌ و شیک‌ در تهران بوده که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالایی به مشتریان خود عرضه می‌کند. بخشِ اصلی منوی رستوران نایب از کباب‌های خوشمزه و متنوع کشور تشکیل گردید. چنان‌چه علاقه‌مند به صرف یک وعده کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه هستید، رستوران نایب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

رستوران زیبای سنتی کوهستان در اراک

رستوران نارنجستان در طبقه بالای برجی در میدان شهرداری سعادت آباد قرار دارد و گزینه‌ای مناسب برای برگزاری جشن‌ها‌ و قرارهای دو نفره به شمار می‌رود؛ اما به خاطر داشته باشید که این رستوران از گران‌ترین رستوران‌ها در شهر تهران است. رستوران نارنجستان غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی را در منوی خود گنجانده است و در دو سالن مجزا غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را به مشتریان عرضه می‌کند. رستوران تراس پارک در محدوده سعادت آباد و در یکی از محله‌های دنج آن واقع شده است.

سفره خانه سنتی شب‌های سرو

در رستوران سنتی ترمه، هر شب گروه موسیقی زنده برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا می‌کنند تا غم و غصه‌های خود را به آسانی فراموش کنید. رستوران ۱۳۳ تهرانپارسرستوران ۱۳۳ نامی بسیار عجیب در بین رستوران‌های تهران دارد و در منطقه شرق پایتخت و محدوده تهرانپارس واقع شده است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود و دارای فضایی بسیار لوکس، زیبا و لاکچری است. موسیقی زنده، فضایی دلباز و امکان انتخاب غذا به صورت گرم و در لحظه، از مهم‌ترین مشخصه‌های این رستوران به شمار می‌آیند. در رستوران ۱۳۳، شما می‌توانید در یک لاین قرار بگیرید و حین عبور از جلوی غذاهای هوس انگیز و خوشمزه، آنها را انتخاب نمایید و از کارمندان رستوران بخواهید تا یک پرس از غذای مورد نظر شما را برایتان سرو کنند. این رستوران ظاهری بسیار شیک دارد و برای مناسبت‌های مختلف و جلسات اداری، فضایی مناسب خواهد بود.

همه چیز در این رستوران دنج و دوست داشتنی لوکس به نظر می‌رسند. فضای داخلی رستوران بسیار اصیل و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی گردید. فرقی نمیکند مهمانان دارای چه رژیم غذایی و سلیقه‌ای باشند زیرا در این رستوران‌ها برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌ شده است. امکانات رفاهی گوناگونی از قبیل سالن‌هایVIP ، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی اختصاصی کودکان، موسیقی زنده، همراهی برای سالمندان و افراد کم‌ توان و … برای راحتی بیشتر مهمانان، در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.