غذای ساده عشق و لیمو را از قبل سفارش دهید!



کتاب آشپزی جدید ما را از قبل سفارش دهید، عشق و لیمو غذای ساده احساس خوب، قبل از پایان ژانویه برای دریافت یک برنامه غذایی پاداش ویژه!





خیلی ممنون از اشتیاق شما در مورد اعلامیه کتاب آشپزی ما در چند هفته پیش! ما بسیار هیجان زده هستیم که این کتاب جدید را با شما به اشتراک می گذاریم. عشق و لیمو غذای ساده احساس خوب در 25 آوریل منتشر می شود، اما اکنون برای پیش ،ید در دسترس است.

و یک جایزه ویژه: اگر فقط در ماه ژانویه پیش‌سفارش دهید، یک کتاب الکترونیکی برنامه غذایی رایگان برای شما ارسال می‌کنیم. شما فقط دارید 3 روز دیگر برای گرفتن این هدیه سپاسگزاری عالی!

می‌دانم که ۲۵ آوریل ممکن است راه زیادی به نظر برسد، بنابراین می‌خواستم پست امروز را برای توضیح برخی از دلایل پیش‌،ید کتاب در حال حاضر توضیح دهم.





چرا پیش سفارش؟

  1. اگر فقط در ماه ژانویه پیش‌سفارش دهید، کتاب الکترونیکی جایزه Feel Good Meal Plan را دریافت خواهید کرد! ما آن را برای شما ارسال می کنیم بلافاصله تا زم، که منتظر کتاب خود هستید، چیزهای زیادی برای آشپزی داشته باشید. این شامل برخی از بهترین دستور العمل های ما است که در یک برنامه غذایی تازه و 5 روزه با راهنمای آماده سازی گام به گام برای ساده و ساده ، آشپزی شما سازماندهی شده است. شما فقط دارید 3 روز مونده برای گرفتن این کتاب الکترونیکی! در زیر در مورد آن بیشتر بخو،د.
  2. شما به محض اینکه کتاب آشپزی منتشر شد، نسخه ای تضمین شده دارید. نیازی به نگر، در مورد مشکلات زنجیره تامین یا تمام شدن موجودی کتاب نیست! پیش‌سفارش اکنون به این م،ی است که در روز انتشار ما یک نسخه دریافت خواهید کرد. در واقع، ما پیش‌سفارش‌ها را خیلی زود امسال اعلام کردیم، زیرا به ناشر کمک می‌کند تا تصمیم بگیرد چند نسخه از کتاب را چاپ کند. ما می خواهیم مطمئن شویم که تعداد کافی برای گردش وجود دارد!
  3. این بهترین راه برای حمایت از کتاب آشپزی ما است. پیش‌سفارش‌ها تأثیر زیادی در موفقیت یک کتاب آشپزی دارد. آنها به تعیین تعداد نسخه از ،ده فروشان کتاب برای عرضه اولیه کمک می کنند. هر چه تعداد نسخه های بیشتری سفارش دهند، بیشتر کتاب را برای مشتریان خود تبلیغ می کنند که به ما کمک زیادی می کند. بنابراین، با پیش‌سفارش، به ما کمک می‌کنید تا اطلاعات کتاب را منتشر کنیم!


صفحاتی از طرح غذای عشق و لیمو احساس خوبی که روی سنگ مرمر پخش شده است


درباره کتاب الکترونیکی Feel Good Meal Plan به من بگویید!

اگر به غذاهای تازه، مفرح و مخصوص گیاهان علاقه دارید، این برنامه را دوست خواهید داشت! برخی از دستور العمل های مورد علاقه طرفداران ما را در یک برنامه غذایی 5 روزه ساده سازماندهی می کند.

  • این یک راهنمای آماده سازی گام به گام برای یکشنبه دارد که شما را برای پخت سریع و آسان در طول هفته آماده می کند.
  • اجزای باقیمانده از شام اغلب در ناهار جاری می شوند، بنابراین می تو،د ،ید و آماده سازی موثری داشته باشید.
  • ما آن را مستقیماً به صورت pdf به ایمیل شما ارسال می کنیم، بنابراین شما آن را فورا دریافت خواهید کرد!


کتاب آشپزی برای خواندن صفحه باز است، "راهنمای ساده لایه های لاز،ا" با شبکه ای از سس، سبزیجات، پنیر، و گزینه های سبزی در سمت راست


صبر کنید، اما در کتاب آشپزی چه چیزی وجود دارد؟

عشق و لیمو غذای ساده احساس خوب برای دو نوع آشپز است: ،، که دوست دارند دستور العمل های آسان درست کنند و ،، که دوست دارند از قبل برنامه ریزی کنند. (اگر شما کمی از هر دوی آنها هستید، این نیز عالی است!)

  • آن را با بسته بندی شده است 125 دستور پخت گیاهی (100+ گیاهخوار هستند!) برای صبحانه، ناهار، شام و دسر،
  • تن از نمودار دستور العمل های زیبا،
  • و یک بخش کامل از 3 روزه شام وعده غذایی برنامه ها. این طرح ها حول یک سبزی منفرد (مانند یک کلم کلم) یا یک غذای اصلی (مانند یک قابلمه برنج) متمرکز می شوند. دستور العمل ها یک لیست مواد غذایی را به اشتراک می گذارند، و اجزای یک روز به روز دیگر سرازیر می شوند تا آشپزی شما را ساده کنند!

من همه دستور العمل ها را دوست دارم، اما اگر مجبور باشم چند مورد دلخواه را انتخاب کنم، آن را انتخاب می کنم Burritos فریزر عدس کاری شده (بهترین صبحانه آماده غذا!)، سوپ نخود تاهینی خامه ای (روشن، خامه ای و بسیار آسان است!)، و میله های کیک هویج فریزر (طعم آن ها شبیه کیک هویج معمولی است، اما با مواد غذایی کامل مانند گردو و ،ما درست می شوند!).

جزئیات بیشتری می خواهید؟ آنها را در این پست پیدا کنید!

متش، خیلی زیاد برای حمایت شما! xo، جینین

با همکاری نوشته شده است فیبی مور
عکاسی کتاب آشپزی توسط اوا کولنکو
سبک غذا توسط ماریان کوپر کنز


منبع: https://www.loveandlemons.com/pre-order-love-lemons-simple-feel-good-food/