غذاهای خارجی،غذاهای خارجی با مرغ،طرز تهیه غذای خارجی،غذاهای بین المللی فرانسوی


دراین قسمت از شکم گردی ها، بعد از وقفه اي چند هفته اي امروز با خوشمزه ترین غذا هاي جهان و همچنین خوشمزه ترین ها و عجیب ترین ها در اینستاگرام بازگشته ایم. اگر دوست دارید غذایی شبیه به پیتزا اما بدون فر درست کنید بهترین پیشنهاد برای شما پای گوشت تابه ای است که در عین راحت بودن طرز تهیه آن بسیار خوشمزه نیز است. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به کره‌ی جنوبی، این غذای خوشمزه را امتحان کنید. بولگوگی به‌زبان کره‌ای به‌معنای «گوشت آتش» است و طعم شیرین خود را از سس ماریناد شکر و سویا می‌گیرد.

  • این غذا معمولا در ایسلند محبوب است؛ آن‌ها معتقدند گوشت کوسه‌ی گرما دیده‌ی تخمیر شده معمولا دارای طعمی اکتسابی است.
  • یه غذای خیلی خاص و کاملا گیاهیه که برای درست کردنش باید قارچ رو با نمک و ادویه تفت بدید و سپس بادمجان رو با گوجه سرخ کرده و همه مواد رو با هم مخلوط کنید و بزارید که جا بیوفته.
  • مرغ مومبا در بین 50 غذای برتر جهان رتبه 10 را به خودش اختصاص داده است که نشان دهنده طعم لذیذ و خوب آن است .
  • این دسر شهرت جهانی داشته و بنا به ذائقه های مختلف با انواع پنیرها تهیه می شود.
  • بوریتو گیاهی نیز حاوی سبزیجاتی چون سیب‌زمینی، کاهو، گوجه، پنیر و سس‌های تند و خوش‌طعم است.
  • یکی از عجیب ترین غذا هاي اینستاگرام کـه بـه شدت محبوب شد کیک قطره آب بود.

غذاهای ایرلندی ریشه در تاریخ و سنت‌های دیرینه این کشور دارد که تلفیقی از آشپزی انگلیسی و اسکاتلندی است. دوبلین کادل، یک خوراک آرام‌پز و متشکل از سوسیس، کالباس بیکن و سیب‌زمینی است. ترکیب این مواد اولیه ساده در قابلمه، در نهایت به خوراکی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد منجر خواهند شد. یک کاسه خوراک کادل، مانند یک آغوش گرم است، وقتی در عصری سرد، خیس از باران به خانه باز می‌شد.

غذای معروف و پرطرفدار ایتالیایی

همچنین دراین روش نیمرو بسیار سریعتر آماده میشود ودر زمان هم صرفه جویی میشود کـه همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر آن شد. پیراشکی گوشت غذایی ساده و درعین حال مناسب برای مهمانی است و با این دستور پخت میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تهیه کرده و از طعم عالی پیراشکی لذت ببرید. سمک صیادیه یکی از غذاهای عربی است که با ماهی درست می شود و طعم بسیار لذیذی دارد که ما برای شما طرز تهیه این غذا را آماده کرده ایم.

لهستان و برترین غذا (Pierogi)

اما هر جا غذایی به اسم غذای چینی به شما دادند حتما غذای چینی اصل نیست و ممکن است جعلی باشد. اگر گذرتان به چین یا کشور دیگری افتاد که غذای چینی سرو می‌کرد حتما رستورانی را انتخاب کنید که چینی‌ها آن‌جا مشغول غذا خوردن باشند نه گردشگران. پاستیلا نوعی پای شیرین و محبوب مراکشی است که در اصل با کبوتر درست می‌شود.

طرز تهیه سالاد سبزیجات کبابی رژیمی و مجلسی با سیب زمینی و مرغ

از ماهی ، فلفل دلمه ، نعناع ، لیمو ترش ، پیاز و … تهیه می شود. اگر از طرفداران غذای ترش هستید پناگ آسم که از انواع ماهی ها تهیه می شود را حتی اگر شده است یکبار ، باید آنرا امتحان کنید. گوشت گاو را به آرامی با شیر نارگیل مخلوط و سپس بر روی آن مقداری لیمو ترش ، سیر ، رزدچوبه ، زنجیبل و فلفل می ریزند .