طرز تهیه 13 نوع غذای لذیذ و خوشمزه با قارچ-غذای هرمزگان


یه غذای سنتیه که شاید یکی از متفاوت‌ترین روش‌های درست کردن برنج تو ایران باشه که طعم خیلی خوب و عطر و بوی وسوسه کننده‌ای داره. برای درست کردن این غذا از باقالی زرد و برنج به همراه انواع ادویه استفاده میشه و به همراه تخم مرغ خورده میشه. آش رشته، یکی از محبوب‌ترین آ‌ش‌های ایرانی است که در لیست بهترین غذای ایران از دید خارجی‌ها قرار می‌گیرد. برای تهیه آش رشته سبزیجات مخصوص آش، پیازداغ، سیرداغ و انواع حبوبات را باهم ترکیب کرده و در انتها رشته را به آن اضافه می‌کنند تا خوب پخته شده و جا بیفتد. آش رشته با کشک، پیاز داغ، سیر داغ و نعناع داغ تزئین شده و سرو می‌شود. ایرانی‌ها این غذا را در ماه‌ رمضان بر روی سفره افطار قرار داده یا به عنوان نذری در مراسم‌های مختلف تهیه می‌کنند.

  • امروزه نیز همبرگر در سرتاسر دنیا یافت می شود و جز محبوب ترین غذاهای بین المللی نیز محسوب می گردد.
  • باقالی پلو با ماهیچه را می‌توان یکی از لوکس‌ترین غذاهای ایران معرفی کرد که معمولا در منوی رستوران‌های سنتی دیده می‌شود و قیمت بالایی نیز دارد.
  • خوشت فسنجان باید با شعله بسیار کم و به مدت طولانی بر روی اجاق بماند تا گردوی آن خوب روغن انداخته و جا بیفتد.
  • جزو معروف‌ترین غذاهای ایرانیه که به همراه برنج خورده میشه.
  • خورش آلو مسما یکی دیگر از غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی است که با گوشت مرغ تهیه می شود.
  • لازانیا از ترکیبات گوشت، سبزیجات خرد شده، انواع سس و از همه مهمتر پنیر درست می‌شود، در کنار آن چاشنی یا سالادی سرو نمی‌شود.

با شناخت معروف ترین غذاهای ایتالیا حتما برای تست این غذاها ترغیب خواهید شد. شکلات تاریخچه ای بسیار طولانی دارد به اندازه که پیدایش آنرا به قوم مایا نیز ربط می دهند . شکلات ها از جمله محبوب ترین و پر طرفدار ترین خوراکی ها محسوب می شود که شهرتی جهانی دارد . حتی در مناسبت هایی مثل ولنتاین ، تولد و عروسی ها به عنوان پایه ثابت مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرد. می توان گفت بدون شک حداقل در سرتاسر جهان همگی یکبار طعم خوش شکلات را چشیده اند.

– مرغ مومبا – گابن

دونات ها نیز به عنوان میان وعده کامل محسوب می شوند که می تواند به خوبی انرژی لازم برای فعالیت مختلف را تامین کند. خوردن غذای محلی در اردن با گوشت بره طبخ شده در ماست به همراه برنج تجربه ای بی نظیر و خوشمزه است. این غذا یک جور مرغ کبابی خوش طعم است که اولین بار در یکی از جزیره های اندونزی به اسم لامبوک درست شد. با خوردن این غذا از طعم متفاوت و بی نظیرش حتما غافلگیر میشی. نیاما چوما به معنی گوشت گریل شده است و از کباب کردن گوشت بز، ماهی یا مرغ به همراه موز کبابی یا اوگالی در کنار آن سرو میشه. یکی از غذاهای معروف آفریقای جنوبی که مناسب برای هز ذائقه است و خیلی هم طعم لذیذی داره.

طرز تهیه موساکا یونانی

بنابراین، از آنجایی که فصل بروکلی پاییز است، خوردن این غذا را در ماه های سرد سال بیشتر توصیه می کنیم. این پیتزا انتخاب مناسبی برای کسانی است که رژیم گیاه خواری دارند و علاقه چندانی به مصرف گوشت ندارند. مواد اصلی پیتزا سبزیجات عبارتند از خمیر پیتزا ، پنیر خامه ای ، فلفل دلمه و انواع سبزی. غذای آمریکایی در قرن گذشته در بین افراد مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همچنین وعده های غذایی و برنامه های مربوط به این ها همراه با اسموتی های صبحانه به شدت رواج دارند.

۲۵ چندش آورترین و عجیب ترین غذای جهان که شاید امتحان کنید!

مواد تشکیل دهنده پاستا موی فرشته شامل کلم بروکلی، روغن زیتون، کره، سیر، فلفل قرمز، ماکارونی لینگوئینی و پنیر پارمزان می باشد. آیا شما هم جز افرادی هستید که عاشق پیتزا هستند و از خوردن این فست فود خوشمزه لذت میبرند؟احساس خوب خوردن پیتزا چیزی فراترازظاهر شماست. این حس در ذهن شما تاثیر می گذارد و حال خوبی به شما می‌دهد.تقریبا در همه فست فود ها پیتزا پرطرفدارترین غذاست. پنکیگ اردک نیز از جمله غذاهای محبوب چینی است که تنها می توان آنرا در کشور چین یافت .