طرز تهیه کباب بختیاری خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی


در برخی از طرز تهیه‌ها لپه حذف می‌شود و به‌جای آن از کشمش و سیب‌زمینی استفاده می‌شود. طبخ اردک شکم‌پر به زمان و حوصله بسیاری نیاز دارد؛ اما مطمئن باشید که به‌محض مزه‌کردن آن، متوجه می‌شوید که این غذا ارزش زمانی که برای آن سپری کرده‌اید را داشته است. اردک شکم‌پر، یک غذای بسیار مجلسی و متفاوت است که با حضورش در سفره مهمانی، رنگ متفاوتی به سفره شما خواهد بخشید و همگان را خوشحال خواهد کرد.

  • با کمک سایت هومسا هم به اقامتگاه‌های لوکس و خاص دسترسی دارید و هم می‌توانید از اقامت در آپارتمان‌ها و سوئیت‌هایی با قیمت‌های به صرفه لذت ببرید.
  • مسیر این آبشار از محل چشمه تا اتصال به رودخانه خراسان است که در فضای سرسبز و بی نظیری از انواع درختان و گیاهان جنگلی قرار گرفته است .
  • طبیعتی سحرانگیز که در این استان کوچک جمع شده و بهشتی زمینی را پدید آورده است.
  • طرز تهیه آو تفتاله به این شرح است که ابتدا برگه های زرد آلو را در ظرفی جداگانه داخل آب گذاشته تا خیس بخورند.
  • یکی دیگر از غذاهای محلی استان چهارمحال و بختیاری که با استفاده از گوشت و لوبیا سفید تهیه می شود گوشت و گندم است.

پس تا پایان این مقاله با بزرگترین مسئول پخش کباب ترکی در کشور همراه باشید. سبزي آش را بعد از شستن و خرد كردن مي‌پزند، سپس برنج و دوغ را به آن اضافه مي‌كنند بعد كه برنج پخته شد كمي آرد را در آب حل كرده و به آن مي‌افزايند‌ تا‌ آب ‌آش به ‌صورت‌ غليظ‌ درآيد ‌و ‌پياز ‌داغ‌ را ‌هم ‌اضافه ‌مي‌كنند. اسفناج خرد شده را در قابلمه ماش بریزید و آن را برای چند دقیقه همراه با ماش بپزید. سپس آرد را در کمی آب سرد حل کنید و به‌همراه لوبیای پخته، سیر داغ، نمک، فلفل و زردچوبه به مخلوط اسفناج و ماش بیفزایید.

مواد لازم برای تهیه کباب بختیاری :

در این رستوران اصلاً نباید نگران کیفیت غذا باشید؛ چراکه از بهترین رستوران‌های شهر است که بین مردم نیز محبوبیت فراوانی دارد. در این شهر از هرکسی که سراغ یک کباب قفقازی خوب را بگیرید،‌ قطعاً به شما رستوران قصر را پیشنهاد خواهد داد. فضای دلنشین رستوران و منویی کامل از غذاهای مختلف ایرانی که قیمتشان هم مناسب است، باعث شده که این رستوران بین مردم محبوب شود. رستوران قصر ۳ سالن مجزا دارد که برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها استفاده می‌شوند.

۱۱. غذاهای محلی استان کرمان

از انتهای جاده آسفالت تا دهانه غار حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی لازم است. شما می‌توانیدتابه یا ظرف کباب سرداشی را به نانوایی سنگکی محله خود ببرید و از آن‌ها بخواهید تا آن را برای یک تا دو ساعت در تنور بگذارند. در تهیه این نسخه از فسنجان به‌جای رب انار از ماست یا کشک استفاده می‌شود و به همین دلیل، طعم این فسنجان با هر فسنجانی که تاکنون امتحان کرده‌اید، متفاوت است.

اقدامی جهادی در خرید ماشین‌آلات خدمات شهری صورت گیرد

كلاه نمدی هم یكی دیگر از اجزای لباس محلی مردان بختیاری است همینطور گیوه ملكی كه برای پوشش پاها مورد استفاده قرار می دهند. سفره‌خانه فردوسی و چلچراغ بهترین سفره‌خانه‌های شهرکرد هستند. ره بال آسمان مشتاق شنیدن تجربه‌ها و نظرات شما درباره شهرکرد و رستوران‌هایش هستیم.