طرز تهیه و دستور پخت انواع غذاهای خارجی مامی فود-غذای هرمزگان


نان تست فرانسوی را در هنگ کنگ به همراه شربت سرو می کنند که می توان غذایی کامل برای صبحانه ها به شمار برود . غذایی سرشار از کلسترول و بسیار لذیذ که میتوان به خوبی از طعم آن لذت برد. به گونه ای که می توان انرا در دسته عجیب ترین غذاهای روی زمین با بوی خاص به شمار آورد . توفو بد بو از جمله غذاهای آسیای جنوب شرقی به حساب می آید که طعم خوش آن ارزش امتحان دارد . Arepas از میان وعده‌های غذایی در ونزوئلا است که از آرد ذرت تفت داده، تهیه میشه.

  • این غذا رو اغلب با کره، پنیر، تخم‌مرغ، شیر غلیظ یا hogao (سسی که با پیاز درست میشه) سرو میکن.
  • این دسر به سرعت آماده می شود و یک وعده غذای خانگی است که از سال ۱۹۹۰ وجود داشته است اما این روزها کمتر دیده می شود.
  • شاید ظاهری دلنشین و لذیذ نداشته باشد اما طعم خوش آن موجب شده است که به عنوان پادشاه غذا ها و جز برترین غذا در میان 50 غذای برتر جهان معرفی شود .
  • یک نوع محبوب آن فوکوچیا با رزماری است که اغلب به عنوان نان پیش غذا سرو می شود.
  • بسیار خوش طعم که در هر زمان از روز می توانید آنرا کامل میل کنید .

مغز سرخ شده، قلب طوطی دریایی، و میگوی مَست چه ویژگی‌های مشترکی با هم دارند؟ همه‌ی این غذاهای عجیب و غریب در یک جایی از جهان به عنوان غذای بسیار لذیذی شناخته می‌شوند. یک پاستای بسیار معروف در جهان که در عین حال یکی از قدیمی ترین دستور پخت ها را نیز دارا می باشد. غذای سنتی از بولونیا که با ریختن گوشت و سس و پنیر بین لایه های متناوب پاستا حاصل می شود. نوعی دیگر از لازانیای ناپلیایی وجود دارد که از سوسیس، پنیر ریکوتا و گوشت قلقلی تشکیل شده واز پنیر موزارلا به جای سس استفاده می شود. این غذا به بهترین شکل در شهر ناپل پخت می‌شود و طعمی شگفت انگیز دارد.

دستور تهیه 5 مدل ترشی کیوی خوشمزه ؛ چاشنی غذاهای شما

اگه اهل شیرینی جات هستی، باید بدونی که دونات های معروف آمریکایی با هیچ شیرینی دیگری قابل قیاس نیستن! راستی از هرکدوم از این غذاها خوشت اومد میتونی یاد بگیری و برای خودت درستش کنی. البته خوردن این غذاها توی کشور خودش مطمانا طعمش متفاوت تره!

دستور تهیه شیرینی تاتار چورک؛شیرینی سنتی و خوشمزه ترکمن ها

راویولی یکی از قدیمی ترین غذاهای ایتالیایی است و قدمت پخت آن به دوران امپراتوری رومی ها و زمان بازگشت مارکوپولو از چین باز می گردد. این غذا، پاستایی به شکل بالشتک های کوچک است که داخل آن ها را با مواد مختلف پر می کنند. راویولی اسفناج پرطرفدارترین نوع آن است و به گیاهخواران توصیه می شود. آمارها نشان می دهند که اروپاییان با خوردن دو یا سه تا راویولی سیر می شوند. از دکه های معمولی گرفته تا رستوران درجه بالا، مکان های زیادی برا سرو اسپاگتی کاربونارا وجود که بهترین آنها رستوران های داوینچی، روسکیولی، واسچلو و … هستند.

روی ظرف را با خمیر نان بپوشانید و تخم مرغ هم زده رویش بمالید و در فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم شده بگذارید تا رویش طلایی شود. یک عدد تخم مرغ هم زده ، یک قاشق غذاخوری آرد سوخاری را با هم مخلوط کنید. تابه را از روی حرارت برداشته تخم مرغ ها را به آن اضافه کرده مخلوط نمایید و دوباره روی حرارت بگذارید تا ببندد و سپس رویش جعفری خرد شده بپاشید.

کوفته مرغ سوئدی ( سوئد )

سازمان فائو یا سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد، ۱۶ اکتبر (برابر با ۲۴ مهرماه) را روز جهانی غذا نامگذاری کرده است. غذا، تنها یکی از نیازهای اولیه انسانی نیست؛ بلکه علاوه‌بر نقش مهم در سلامتی جسمی و حتی روحی، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین تفریح‌ها به‌شمار می‌رود. جرج برنارد شاو می‌گوید عشقی خالصانه‌تر از عشق به غذا وجود ندارد. برای اکثر ما، غذا خوردن یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریح‌ها محسوب می‌شود.