طرز تهیه مرکبات خشک



من یک آموزش کاملاً جدید برای شما دارم که بسیار آسان و تضمینی است که می تواند اطرافیان شما را تحت تأثیر قرار دهد. آیا تا به حال یک کوکتل یا حتی یک دسر تزئین شده با این گردهای زیبای مرکبات خشک سفارش داده اید؟ من فکر می کنم آنها بسیار زیبا هستند و معلوم است که ساخت آنها فوق العاده آسان است!

در اینجا یک آموزش گام به گام برای یادگیری نحوه ساخت دریافت خواهید کرد مرکبات خشک درست در خانه بدون هیچ گونه تج،ات فانتزی. شما فقط به یک ورقه پخت، یک چاقوی تیز و یک فر نیاز دارید! آبگیری مرکبات چند ساعت طول می کشد اما فقط به چند مرحله ساده نیاز دارد.

شما می تو،د از مرکبات کم آب نیز به طرق مختلف استفاده کنید. برای بررسی آموزش، نکات، ترفندها، و راه های سرگرم کننده برای استفاده از آن، یک اسکرول بگیرید. سپس مطمئن شوید که اوا، این هفته برای یک دستور العمل کاملاً جدید با استفاده از مرکبات به اینجا بازگردید!

مرکبات خشک شده در بشقاب

مرکبات کم آب چیست؟

برش های مرکبات زیبا و شیرین روی دسرها یا کوکتل های فانتزی کاملاً خشک شده اند! این فرآیند دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – حذف تمام رطوبت از برش های میوه به طوری که آنها خشک شده و می توانند حفظ شوند. راه‌های زیادی برای استفاده از مرکبات کم‌آب وجود دارد و می‌تو،د آن را درست در فر خود انجام دهید. نیازی به آب‌گیری نیست!

مرکبات روی تخته برش

میوه خود را انتخاب کنید

این روش آسان برای خشک ، مرکبات را می توان برای برش های گریپ فروت، لیمو، لیموترش و پرتقال استفاده کرد. بنابراین چند مورد از موارد مورد علاقه خود را انتخاب کنید و برای چند روش شگفت انگیز برای استفاده از آنها آماده شوید.

برش های مرکبات را قبل از آبگیری روی یک ورقه پخت

مرکبات خشک شده زیبا در 3 مرحله ساده

همانطور که اشاره کردم، نیازی به آبگیر نیست، فقط یک ورقه پخت و یک فر وجود دارد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. میوه خود را قاچ کنید. با برش دادن مرکبات خود به دور 1/4 اینچی شروع کنید. آ مان،ین یک ابزار عالی برای یکنواخت ، گردها است، اما اگر آن را ندارید به سادگی از یک چاقوی تیز استفاده کنید.
  2. مرکبات را بپزید. برش های مرکبات را به صورت یک لایه روی یک قرار دهید سینی شیرینی پزی اندود شده با کاغذ پوستی و آنها را در دمای 170 درجه فارنهایت (بله، بسیار کم) بپزید تا کاملاً خشک شوند.
  3. خنک و لذت ببرید. بگذارید گردهای مرکبات روی توری سیمی خنک شوند، سپس آنها را روی دسرها، کوکتل ها و ماکت ها یا حتی به ،وان تزیین استفاده کنید!

مرکبات خشک روی یک ورقه پخت

خشک شدن مرکبات چقدر طول می کشد؟

برخی از مرکبات که آبدارتر هستند، مانند لیموترش، احتمالا زمان کمتری برای خشک شدن خواهند داشت (نزدیک به 4 ساعت). مرکبات آبدارتر مانند گریپ فروت و پرتقال نزدیک به 6 ساعت طول می کشد. اگر یک دستمال کاغذی را به آرامی روی آن فشار دهید، متوجه خواهید شد که میوه کاملاً خشک شده است که بافت شکننده ای داشته باشد و رطوبت از بین نرود.

مرکبات کم آب روی بشقاب ها

روش های جالب استفاده از مرکبات خشک

  • کوکتل ها یا ماکتل های مورد علاقه خود را مانند این مارگاریتا نارنجی خون تند تزئین کنید
  • کیک های زیبا را مانند این کیک کدو سبز نارنجی تزئین کنید
  • برش ها را در شکلات تلخ ذوب شده آغشته کنید تا یک خوراکی دلپذیر داشته باشید
  • برای اضافه ، رنگ، یک میز یا تخته غذا را تزئین کنید یا یک گلدسته مرکباتی زیبا درست کنید.
  • برای افزایش طعم مرکبات، یکی را به فنجان چای خود اضافه کنید

مرکبات خشک شده در یک پشته روی بشقاب

نکات ذخیره سازی

مرکبات خشک خود را در یک ظرف بدون هوا در جای خشک و خنک مرکبات تا زم، که به درستی ذخیره شوند و میوه کاملاً خشک شده باشد تا یک سال دوام خواهند داشت. اگر رطوبتی در میوه باقی بماند، ممکن است کپک بزند، پس فراموش نکنید که آن را کاملا خشک کنید!

دو مارگاریتا با مرکبات خشک شده

راهنماهای مفیدتر

تمام راهنماهای من را در اینجا بررسی کنید!

امیدوارم این راهنمای تهیه مرکبات خشک را دوست داشته باشید! اگر آن را امتحان کردید، حتماً نظر و امتیازی را در زیر بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

مرکبات خشک شده در بشقاب

زمان کل 6 ساعت ها 5 دقایق

آموزش درست ، مرکبات خشک در فر با استفاده از مرکبات مورد علاقه خود! این چرخ‌های زیبای مرکبات خشک‌شده، تزیینات عالی برای کوکتل، ماکت‌ها و دسرهای مورد علاقه‌تان است. یا، به سادگی آنها را در شکلات آغشته کنید تا شیرینی کاملی داشته باشید!

،اصر

  • 1-2
    مرکبات انتخابی (گریپ فروت، لیمو، لیموترش و پرتقال همگی موثر خواهند بود*)

دستورالعمل ها

  1. مرکبات را به گردهای ¼ اینچی (یا نازک تر) برش دهید و روی یک ورقه پخت با پوشش روغنی قرار دهید.

  2. در دمای 170 درجه فارنهایت به مدت 4 تا 6 ساعت بپزید و هر 2 ساعت یکبار برش ها را برگرد،د یا تا زم، که کاملا خشک شوند. از مرکبات کم آب برای تزئین نوشیدنی های مورد علاقه خود استفاده کنید.

یادداشت های دستور غذا

* برخی از مرکبات که آبدارتر هستند، مانند لیموترش، احتمالا زمان کمتری برای خشک شدن خواهند داشت (نزدیک به 4 ساعت). مرکبات آبدارتر مانند گریپ فروت و پرتقال نزدیک به 6 ساعت طول می کشد.

دستور تهیه توسط: Monique Volz // Ambicious Kitchen | عکاسی توسط بخور عشق می خورد


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/dried-citrus/