طرز تهیه تخم مرغ سرخ کردنی



آموزش سرخ ، تخم مرغ! این راهنمای گام به گام به شما یاد می دهد که چگونه یک تخم مرغ سرخ شده را با لبه های ترد، سفیده سفت و زرده هر طور که دوست دارید بپزید.


تخم مرغ سرخ شده


پختن یک تخم مرغ سرخ شده کامل آسان است…اما به راحتی هم می شود. یک تخم مرغ سرخ شده ممکن است به ماهیتابه ب،بد، ممکن است سخت تر از این که خیلی راحت باشد بیرون بیاید، یا بدتر از همه- ممکن است وقتی می خواهید آن را برگرد،د، زرده آن بشکند. من تمام این اشتباهات را در طول این سالها مرتکب شده ام. در حالی که آنها در لحظه ناامید کننده بودند، در دراز مدت نتیجه دادند. هر کدام درس ارزشمندی در مورد نحوه سرخ ، تخم مرغ به من آموختند، و با گذشت زمان، یک دستور العمل تخم مرغ سرخ شده را درست کردم که در زیر به اشتراک می گذارم.

آن را دنبال کنید تا یک صبحانه سریع و آسان درست کنید، یا یک تخم مرغ سرخ شده را روی پولنتا سرو کنید، به کاسه دانه اضافه کنید یا روی برنج سرخ شده بچینید. با لبه‌های ترد، سفیده‌ها و زرده‌هایی که دوست دارید، تخم‌مرغ سرخ‌شده راهی ساده و خوشمزه برای افزودن پروتئین به تقریباً هر وعده غذایی است.


نحوه سرخ ، تخم مرغ - تخم مرغ های آفتابی رو به بالا در تابه چدنی


چگونه یک تخم مرغ را سرخ کنیم

در اینجا سه ​​نکته اصلی من برای نحوه سرخ ، کامل تخم مرغ در هر بار آورده شده است:

  1. ماهیتابه من، را انتخاب کنید. توصیه می‌کنم از فولاد ضد زنگ استفاده نکنید و به جای آن یک تابه ن،ب یا تابه چدنی خوش طعم را انتخاب کنید. تخم مرغ های سرخ شده دوست دارند به تابه ب،بند، بنابراین انتخاب ظروف ن،ب شانس موفقیت شما در تخم مرغ سرخ شده را افزایش می دهد.
  2. تخم مرغ را در یک کاسه کوچک یا رامکین بشکنید به جای اینکه آن را مستقیماً در ماهیتابه ،د کنید. به این ترتیب، هیچ تکه‌ای از پوسته در تابه نخواهید داشت و می‌تو،د تخم‌مرغ را با دقت داخل ماهیتابه بکشید و احتمال ش،تن زرده را کاهش دهید یا اجازه دهید سفیده تخم‌مرغ بیش از حد پخش شود.
  3. تابه را بپوش،د بعد از 1 دقیقه درب ظرف بخار را جذب می کند و تخم مرغ را از بالا و پایین می پزد. اگر تخم مرغ سرخ شده ای را دوست دارید که سفیده آن سفت است اما زرده آن هنوز آبدار است، این نکته کلیدی است.

با در نظر گرفتن این نکات، پختن تخم مرغ سرخ شده یک نسیم است!

ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و به ازای هر تخم مرغ 1 قاشق چایخوری کره یا روغن به آن اضافه کنید، به اندازه ای که تخم مرغ ن،بد و با لبه های ترد خوب پخته شود.

حرارت را کم کنید و تخم مرغ را با دقت اضافه کنید. بگذارید 1 دقیقه بپزد. سپس در تابه را ببندید و 2 تا 3 دقیقه دیگر یا تا زم، که سفیده تخم مرغ جا بیفتد بپزید.

با نمک و فلفل مزه دار کنید!

انواع دستور العمل تخم مرغ سرخ شده

تخم مرغ های سرخ شده خود را چگونه دوست دارید؟ سمت آفتابی به بالا، بیش از حد آسان، بیش از حد متوسط، یا بیش از حد سخت؟

شما می تو،د این دستور غذا را برای ایجاد هر یک از این تغییرات تطبیق دهید!

  • برای یک تخم مرغ آفتابیتخم مرغ را بعد از اینکه در تابه را پوشاندید، روی حرارت ملایم به مدت 2 تا 3 دقیقه بپزید تا سفیده ها کاملا سفت شوند.
  • برای یک تخم مرغ خیلی راحت، بعد از 2 دقیقه درب ظرف را باز کنید. با استفاده از کاردک تخم مرغ را با دقت برگرد،د. طرف دوم را مختصراً به مدت 15 ث،ه یا تا زم، که سفیده ها سفت شوند، بپزید. به سرعت تخم مرغ را از ماهیتابه خارج کنید تا زرده اش بماند.
  • برای یک تخم مرغ متوسطتخم مرغ را از طرف دوم به مدت 15 تا 30 ث،ه بیشتر بپزید.
  • و برای تخم مرغ های خیلی سفتتخم‌مرغ‌ها را از طرف دوم تا یک دقیقه بپزید تا زرده سفت شود.

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


برنج سرخ شده گل کلم با تخم مرغ


نحوه سرو تخم مرغ سرخ شده

این ساده ترین راه برای سرو تخم مرغ سرخ شده به تنهایی است. همراه با نان تست، سیب زمینی صبحانه، و/یا میوه تازه، یک صبحانه ک،یک آمریکایی است.

اما گزینه های شما به همین جا ختم نمی شود! برای غنای بیشتر و پروتئین، می‌تو،د تخم‌مرغ سرخ‌شده را روی هر چیزی قرار دهید. در اینجا چند پیشنهاد برای شروع شما وجود دارد:

دوست دارید تخم مرغ سرخ شده را چگونه سرو کنید؟ در نظرات به من اطلاع دهید!


دستور پخت تخم مرغ سرخ شده


بیشتر دستور العمل های تخم مرغ مورد علاقه

اگر دوست داشتید طرز سرخ ، تخم مرغ را یاد بگیرید، یکی از این دستور العمل های اولیه تخم مرغ را امتحان کنید:

نیمرو

زمان آماده سازی: 5 دقیقه

زمان پخت: 5 دقیقه

زمان کل: 10 دقیقه

خدمت 1

یاد بگیرید چگونه یک تخم مرغ را هر بار کاملاً سرخ کنید! این دستور العمل آسان شامل تغییراتی برای سمت آفتابی به بالا و بیش از تخم مرغ آسان است.

  • 1 تخم مرغ بزرگ
  • 1 قاشق چایخوری روغن زیتون فوق بکر یا کره کوچک
  • نمک دریا و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • تخم مرغ را در یک کاسه کوچک یا رامکین بشکنید.

  • روغن زیتون را در یک تابه چدنی ن،ب یا خوش طعم شده روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و بچرخ،د تا کف تابه را بپوشاند. تخم مرغ را با احتیاط داخل آن بریزید و حرارت را کم کنید. بدون درب به مدت 1 دقیقه بپزید، سپس روی آن را بپوش،د و بپزید تا زم، که سفیده ها کاملا سفت شوند، 2 تا 3 دقیقه. برای یک تخم مرغ خیلی راحت، تخم مرغ سرخ شده را به دقت برگرد،د و بپزید تا سفیده ها کاملا سفت شوند، حدود 15 ث،ه، بیشتر برای یک تخم مرغ متوسط ​​یا سفت. به بشقاب بریزید و با نمک و فلفل مزه دار کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/fried-egg/