طرز تهیه انواع غذا با گوشت چرخ کرده برای شام و ناهار + نکات مهم


نسخه گیاهی و لذیذ کاتی رول با سبزیجات مختلف پر شده و با سس‌های خوش‌طعم هندی سرو می‌شود. شما همچنین می‌توانید در تهیه این غذای لذیذ از انواع گوشت، پیاز، فلفل برشته، سس‌های متنوع و ادویه استفاده کنید. «لاکسا» به طیف وسیعی از انواع سوپ رشته تند گفته می‌شود که در کشورهای جنوب شرقی آسیا از جمله مالزی، سنگاپور، اندونزی و تایلند پخته می‌شوند. ساراواک لاکسا نوعی از این سوپ است که در استان ساراواک در مالزی پخته می‌شود و از معروف‌ترین غذاهای مالزی است.

  • یکی از غذاهای شناخته شده و قدیمی ایرانیه که در هر شهر این غذا رو به روش خودشون و با ترکیب مواد اولایه مختلف با گوشت چرخ کرده درست میکنن که خیلی، خوش طعم و مقویه و راحت و سریع درست میشه.
  • ایتالیا جزء کشورهایی است که غذاهایی با طعم و مزه ویژه دارند.
  • کیمچی نوعی چاشنی محبوب در کشور کره و مشابه ترشی است که از ترکیب طعم سبزیجات تخمیر شده مختلف و ادویه‌های متنوع به دست می‌آید.
  • ایرانی ها عاشق طعم ترش و ملس اند، به طوری که زغال اخته و زرشک را در میان مواد اولیه غذاهای ایرانی خواهید دید.

این غذا برای اولین بار در یکی از شهرهای جنوبی ایتالیا به‌نام آسکولی پیکنو تهیه شد و سپس به شهرهای شمالی ایتالیا راه پیدا کرد. زیتون سوخاری انواع مختلفی دارد و می‌توان آن را با پروشوتو یا گوشت گاو سفارش داد. پوتین، یکی از معروف‌ترین غذاهای کانادایی با طرز تهیه‌ای ساده است. این غذای خیابانی& در سال ۱۹۵۰ در کبک متولد شد و در واقع غذایی فرانسوی کانادایی به شمار می‌آید.

طرز تهیه بریانی عربی، یه غذای مجلسی خوشمزه با مرغ

بیگوس، خوراکی دودی و بسیار محبوب است که به‌عنوان غذای ملی لهستان شناخته می‌شود. این خوراک، متشکل از گوشت‌های تکه‌ای مختلف، کلم ترشی (آب‌پزشده با سرکه) و کلم تازه خردشده است. این غذا به‌صورت داغ سرو می‌شود و می‌توان طعم آن را با سبزیجات، ادویه و سرکه قوی‌تر هم کرد. این خوراک آرام‌پز باید حداقل ساعت‌ها بپزد تا ترکیب طعم‌ها در آن به اوج خود برسد.

بهترین فیلم های پلیسی ایرانی – لیست ۱۰تایی

در لیست کشورهای که خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای دنیا را دارند استرالیا را فراموش نکنید. در واقع با این‌که آشپزی استرالیایی پیشینه چندان طولانی ندارد اما آشپزی استرالیایی شما را متعجب خواهد کرد. تایلند هم کشورش دیدنی های زیادی داره و هم غذاهاش شهرت جهانی داره! در این غذای تایلندی، از قارچ، صدف، گوجه فرنگی، برگ لیمو استفاده میشه که معمولا با شیر نارگیل و خامه مخلوط میشه.

طرز تهیه یاپراک سارما (دلمه برگ مو ترکی) 5 نفره

لطفا از لاگین کردن به بالاترین در اینجا اکیدا خودداری بفرمایید. کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است. کاربرد داره و میتونه جایگزینه مناسبی برای گوشت باشه تا باهاش همبرگرهای دلچسب درست کنید. امیدوارم که از این مقاله خوشتون اومده باشه و این نکته رو هم بدونید که این مقاله به مرور زمان با دستور های متنوع کاملتر میشه.

سام تام در واقع نوعی سالاد تایلندی اسـت کـه از سیر، فلفل، لوبیا سبز، گوجه گیلاسی و پاپایای کـه در واقع انبه ي هندی اسـت بـه صورت خام و خردشده درست می‌ شود. در گوشه‌گوشه‌ی این کشور، فروشگاه‌هایی می‌بینید که انواع مختلفی از خوراکی‌های خانگی خوشمزه را عرضه می‌کنند. فو درواقع نوعی سوپ است که با رشته فرنگی و گوشت خام آماده می‌شود. می‌توانید این سوپ را در هر وعده‌ی غذایی، حتی صبحانه هم میل کنید. غذای Pierogi عموما از گوشت، قارچ، کلم ترش، میوه‌های فصل مثل بلوبری، توت فرنگی و گیلاس، گندم سیاه، سیب زمینی پخته، پنیر و پیاز سرخ شده تهیه میشه.

اما معروف ترینش پائِلا دریاییه که از میگو، صدف و ماهی‌های مختلف درست میشه و طعم و عطر بی‌ نظیری دارده. مرغ مومبا یک غذای لذیذی گابنی می باشد که به همراه کره بادام زمینی سرو می شود. مرغ ، فلفل دلمه ، سیر ، گوجه فرنگی ، نمک ، بامیه و کره از جمله محتویات اصلی آن به شمار می رود . مرغ مومبا در بین 50 غذای برتر جهان رتبه 10 را به خودش اختصاص داده است که نشان دهنده طعم لذیذ و خوب آن است .