شیرینی های شکری خمیر کیک فونفتی {Swig-Style}



این کلوچه‌های شکری به سبک کیک با خمیر کیک، شیرین و خوشمزه هستند! خمیر به جای برش فشار داده می شود که ساخت آنها را بسیار آسان می کند.

خال خال با آبپاش های رنگارنگ داخل خمیر کلوچه، این شیرینی های شکری مات شده برای هر من،تی جذاب هستند.

کوکی شکری با پاشیدن در خمیر و مات شده با مات صورتی روی کاغذ روغنی با پاشیدن بیشتر.

کلوچه های قندی سوئیگ سال ها پیش در یک فروشگاه کوچک نوشابه/کوکی در یوتا به وجود آمدند. شکل کوکی فشرده با لبه‌های خشن و ژولیده محبوبیت پیدا کرد و تعداد زیادی از کلوچه‌ها و دستور العمل‌های کوکی‌ها را تولید کرد.

اصطلاح «کوکی سوئیگ» اغلب به این شکل شیرینی‌های شکری را توصیف می‌کند که به‌جای چرخاندن فشار داده می‌شوند و با کاتر کوکی‌ها بریده می‌شوند (مثلاً وقتی در مورد هر نوع دستمالی صحبت می‌کنیم «کلی‌ن،» می‌گوییم).

برخی استدلال می‌کنند که کوکی‌های Swig اصلی به خوبی سابق نیستند یا اینکه Swig اولین جایی نبود که این کوکی‌ها را تولید کرد یا اینکه فلان کوکی‌های قندی بهتری دارد. موضوع الهام بخش وفاداری های شدید و نظرات آتشین است، بنابراین مراقب باشید که چه زم، و چگونه و با چه ،ی موضوع را مطرح می کنید. 😉

برای من، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که درست ، شیرینی قندی به سبک سوئیگ در خانه واقعاً آسان است. و آنها حتی از هر چیزی که در یک مغازه کلوچه فروشی می گیرید خوشمزه تر هستند.

کاسه شیشه ای با کره، پودر قند، شکر گرانول، خامه ترش و و،ل.

شیرینی های شکری خمیر کیک

من این دستور پخت شیرینی شیرین ک،یک Swig را گرفتم و آن را به یک نسخه کیک خمیر کیک تبدیل کردم، زیرا الف) بسیار زیبا و ب) بسیار خوشمزه است.

برای به دست آوردن حال و هوای خمیر کیک و طعم، ما:

  1. اضافه ، پاشیدن رنگین کمان به خمیر کوکی
  2. و،ل را در خمیر کوکی افزایش دهید، ترجیحا از و،ل مکزیکی برای طعم قوی تر استفاده کنید

زیرا و،ل مکزیکی قوی تر است، این به تقویت طعم خمیر کیک کمک می کند. اگر و،ل مکزیکی ندارید، عصاره و،ل خالص کار می کند – حتما از قاشق غذاخوری کامل استفاده کنید. من صحبت کرده ام این امولسیون و،ل-کره برای پخت، و در این دستور العمل برای طعم خوشمزه کیک بسیار عالی است. اگر آن را دارید، یک یا دو قاشق چای خوری را علاوه بر عصاره و،ل اضافه کنید.

رنگین کمان روی خمیر شیرینی شکری در کاسه شیشه ای می پاشد.

بهترین اسپرینک، برای شیرینی های شکری Funfetti

بهترین آبپاش برای این شیرینی های شکری به سبک جیمی است رنگین کمان می پاشد. آنها شکل و رنگ خود را بهتر از استفاده از آبپاش های ریز غیر پریل حفظ می کنند.

وقتی چند رگه خشک از خمیر کوکی باقی مانده بود، آبپاش ها را اضافه کنید و سپس به آرامی با دست مخلوط کنید تا پاشش ها به طور یکنواخت در سراسر خمیر ،یب شوند.

خمیر شیرینی شکری با پاشیدن در کاسه شیشه ای.

بدون نورد یا برش

این شیرینی‌های شکری خمیر کیک، سریع و ساده هستند، زیرا خمیر نیازی به رول ، و برش دادن با کاتر کوکی ندارد.

در عوض، خمیر را به شکل توپ درآورید و از یک لیوان ته صاف آغشته به شکر استفاده کنید تا گلوله‌های خمیر کوکی را به صورت دایره‌های ضخیم به ضخامت ۱/۴ تا ۱/۲ اینچ فشار دهید.

کوکی ها در حین پخت کمی بیشتر پهن می شوند و صاف می شوند، پس خمیر کوکی را خیلی نازک فشار ندهید.

خمیر کوکی شکر را با شیشه آغشته به شکر به شکل دایره ضخیم فشار دهید.

زیر پخت فقط کمی

پختن بیش از حد این شیرینی های شکری، حتی برای یک یا دو دقیقه، مضحک است که به سختی می توانم آن را بیان کنم. آنها فقط کمی به زیر پخته شدن متکی هستند، در غیر این صورت خشک و شکننده هستند.

زم، که لبه‌های آن به‌تازگی بسته شد و وسط‌ها به نظر می‌رسند که هنوز نیمه کاره نیستند، آن‌ها را از فر بیرون بیاورید. وقتی سرد می شوند سفت می شوند و در نتیجه شیرینی نرم، خامه ای و کمی غلیظ به دست می آید که فوق العاده خوشمزه است.

قبل از افزودن فراستینگ اجازه دهید کاملا خنک شوند. فراستینگ را در مرکز کوکی ها پخش کنید و حاشیه نازکی در اطراف آن بگذارید.

از آنجایی که اسپرینکل ها در خمیر کوکی ها به چشم می خورند، من آبپاش اضافی روی آن اضافه نمی کنم. ولی تو می تو،. فقط شما و قلبتان متوجه خواهید شد که آیا پاشش های بیشتری لازم است یا خیر. 💗

پخش فراست صورتی روی یک شیرینی شکری پر شده با کاردک افست.

چگونه شیرینی های شکری مات شده را فریز کنیم

بهترین راز نگهداری شده برای این شیرینی های شکری مات شده (و دیگر) این است که به طرز شگفت انگیزی منجمد می شوند و پس از آب شدن طعم تازه و خوشمزه ای دارند.

در اینجا نحوه انجام من این است:

  1. کوکی های شکری خنک شده با یخ زدگی (و در صورت استفاده، پاشیدن را اضافه کنید)
  2. آن را در یک لایه در یک ظرف ورقه ای فریز کنید یا در یخچال بگذارید تا مایه سفت شود.
  3. کوکی های شکری را در کیسه های نگهداری فریزر یا ظروف دیگر قرار دهید و لایه ها را با کاغذ روغنی یا مومی جدا کنید. در حالت ایده آل، بیش از دو تا سه لایه در هر ظرف تجاوز نکنید.
  4. شیرینی های شکری منجمد را از کیسه ها/ظروف خارج کرده و در یک لایه روی سینی های سرو یا تابه های ورقه ای قرار دهید تا آب شوند (حدود یک ساعت در دمای اتاق طول می کشد).

من صدها کوکی شکری مات شده را در طول سال ها درست کرده و منجمد کرده ام و می توانم تأیید کنم که به خوبی کار می کند. هیچ ، حتی نمی تواند بگوید که کوکی ها زودتر از موعد ساخته شده اند.

نمای بالا به پایین کوکی شکری فشرده با پاشیدن و ماست صورتی.

خانواده من صمیمانه موافق هستند که این شیرینی‌های شکری با خمیر کیک به همان اندازه خوشمزه هستند که مورد علاقه ک،یک ماست.

اسپرینکل ها و و،ل اضافی چیز خاصی را به شیرینی های شکری روزانه اضافه می کنند و هر بار که آنها را سرو می کنم یا هر جایی می برم، فوق العاده هستند.

ناز، خوشمزه، و خیلی راحت.

من ترجیح می دهم آنها را سرد سرو کنم (و بخورم). اما آنها در دمای اتاق نیز خوب عمل می کنند.

امیدوارم بتو،د دلیلی برای درست ، کلوچه های شکر پاشیده پیدا کنید. 😊

شیرینی شکری روی شیرینی شکر مات به نصف ش،ته شد.

یک سال پیش: مرغ کبابی Teriyaki {سس Teriyaki خانگی}
دو سال پیش: بهترین لوبیا پخته شده {فر یا آرام پز}
سه سال پیش: میله های کیک پنیر ،چه د لچه
چهار سال پیش: برگر ،یه ای Teriyaki با آناناس کبابی
پنج سال پیش: کوکی‌های شکلاتی S’Mores
شش سال پیش: کوکی های جویدنی گرانولا
هفت سال قبل: کاپ کیک براونی فاج شکلاتی
هشت سال پیش: کیک اسنک با سس سیب شکلاتی
نه سال پیش: لوبیا سبز ساده ماهیتابه {بهترین لوبیا سبز تازه زندگی شما}
ده سال قبل: لاز،ا کدو سبز

شیرینی شکری فشرده با اسپرینک، و فراستینگ صورتی.

کیک خمیر کیک Funfetti Swig به سبک شیرینی شکر

بازده: 30 بیسکویت ها

زمان آماده سازی: 1 ساعت 15 دقایق

زمان پخت: 8 دقایق

زمان کل: 1 ساعت 23 دقایق

بیسکویت ها:

  • 1 فنجان (227 g) کره شور، نرم شده تا دمای اتاق
  • ¾ فنجان (164 g) روغن با طعم خنثی، مانند کانولا، سبزیجات یا دانه انگور
  • 1 ¼ فنجان ها (265 g) شکر دانه ریز
  • ¾ فنجان (86 g) شکر پودر شده
  • ½ قاشق چایخوری جوش شیرین
  • ½ قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • 2 قاشق غذاخوری خامه ترش
  • 2 بزرگ تخم مرغ
  • 1 قاشق سوپخوری و،ل مکزیکی یا عصاره و،ل خالص (به یادداشت مراجعه کنید)
  • 5 ½ فنجان ها (781 g) آرد همه منظوره
  • ½ تا ¾ فنجان (35 g) رنگین کمان می پاشد (به یادداشت مراجعه کنید)

فراستینگ:

  • ¾ فنجان (170 g) کره شور، نرم شده تا دمای اتاق
  • 2 قاشق غذاخوری خامه ترش
  • 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل
  • 6 فنجان ها (684 g) شکر پودر شده
  • 1 تا 2 قاشق غذاخوری شیر یا خامه
  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (یا 325 درجه فارنهایت برای پخت همرفت) گرم کنید و چند تابه نیم ورقه ای را با کاغذ روغنی بپوش،د.

  • در کاسه یک همزن پایه مجهز به ضمیمه پارویی یا در یک کاسه با استفاده از همزن برقی دستی، کره، روغن، شکر گرانول و پودر قند را اضافه کنید. جوش شیرین، بیکینگ پودر و نمک را روی شکرها بپاشید و 1 تا 2 دقیقه هم بزنید تا به خوبی ،یب شوند و در صورت نیاز کناره های کاسه را بتراشید.

  • خامه ترش، تخم مرغ و و،ل را اضافه کنید و 1-2 دقیقه هم بزنید تا کاملا با هم ،یب شوند.

  • آرد را اضافه کنید و هم بزنید تا چند رگه خشک باقی بماند. آبپاش ها را اضافه کنید و با دست هم بزنید تا رگه های خشکی باقی نماند و آبپاش ها به طور یکنواخت ،یب شوند.

  • خمیر را به اندازه 2 یا 3 قاشق غذاخوری بریزید (من از قاشق کوکی شماره 20 استفاده می کنم) و به شکل توپ در بیاورید. روی ورقه های پخت آماده شده به فاصله چند اینچ از هم قرار دهید.

  • 1/2 فنجان شکر گرانول را به یک ظرف یا کاسه کم عمق اضافه کنید. کف یک لیوان کف صاف را به آرامی با اسپری آشپزی اسپری کنید. کف لیوان را به شکر آغشته کنید و سپس هر گلوله خمیر کوکی را در یک دایره ضخیم به ضخامت حدود 14 تا 1/2 اینچ فشار دهید. بین هر فشار لیوان را در شکر فرو کنید.

  • کوکی ها را به مدت 7 تا 8 دقیقه بپزید تا زم، که کاملاً سفت شوند – ممکن است مرکزها کمی به نظر نرسند. بهتر است این شیرینی ها را زیر بپزید تا بیش از حد آنها را بپزید، پس مراقب باشید!

  • اجازه دهید کوکی ها برای چند دقیقه روی ورقه های پخت خنک شوند و سپس آنها را در توری خنک کننده قرار دهید تا کاملا خنک شوند.

  • برای فراستینگ، در یک کاسه متوسط ​​با همزن برقی، کره، خامه ترش و و،ل را هم بزنید تا غلیظ و ، رنگ شود، ۱ تا ۲ دقیقه.

  • پودر قند و خامه (یا شیر) را اضافه کنید و 1 تا 2 دقیقه هم بزنید تا خوب ،یب و ، رنگ شود و به میزان لازم کناره های کاسه را بتراشید. رنگ خوراکی (ترجیحاً رنگ خوراکی ژله ای) را در صورت استفاده اضافه کنید و مخلوط کنید تا یکدست شود و ،یب شود. در صورت نیاز، یک قاشق غذاخوری شیر یا خامه اضافی اضافه کنید تا قوام فراستینگ تنظیم شود. باید غلیظ، ،ی و به راحتی پخش شود.

  • کوکی‌های خنک‌شده را یخ زده و لبه‌های آن را باریک می‌کنید.

و،ل: زیرا و،ل مکزیکی قوی تر است، به تقویت طعم خمیر کیک کمک می کند. اگر و،ل مکزیکی ندارید، عصاره و،ل خالص کار می کند – حتما از قاشق غذاخوری کامل استفاده کنید. من صحبت کرده ام این امولسیون و،ل-کره برای پخت، و در این دستور العمل برای طعم خوشمزه کیک بسیار عالی است. اگر آن را دارید، یک یا دو قاشق چای خوری را علاوه بر عصاره و،ل اضافه کنید.
پاشیدن: بهترین آبپاش برای این دستور غذا به سبک جیمی است رنگین کمان می پاشد.
بیش از آرد: مراقب باشید خمیر را زیاد آرد نکنید وگرنه ممکن است کوکی ها بعد از پخت به جای نرم شدن خشک شوند. اگر آرد را وزن نمی کنید، قبل از ریختن در پیمانه و صاف ، آرد، حتماً آرد را در ظرف پر کنید (آرد را داخل فنجان بسته بندی نکنید یا تکان ندهید!).

خدمت: 1 کوکی، کا،ی: 250کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 31g، پروتئین: 3g، چربی: 13g، چربی های اشباع شده: 2g، کلسترول: 13میلی گرم، سدیم: 141میلی گرم، فیبر: 1g، قند: 14g

دنبال ، @MelsKitchenCafe در اینستاگرام و دستور العمل هایی که از وبلاگ من درست می کنید را با استفاده از هشتگ به من نشان دهید #ملسکی کافه. من عاشق دیدن همه خوبی هایی هستم که شما در آشپزخانه های خود دارید!

منبع دستور غذا: از کافه Mel’s Kitchen (اقتباس از این دستور پخت شیرینی مورد علاقه Swig)

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.melskitchencafe.com/cake-batter-funfetti-sugar-cookies/