سوپ پای مرغ سالم (بدون لبنیات!)



به دوستداران پای قابلمه مرغ گوش دهید، این سوپ برای شما ساخته شده است!

من برای اولین بار این دستور غذا را حدود 4 سال پیش به ،وان یکی از آن سوپ های شبانه هفته درست کردم و به قدری مضحک خوشمزه بود که عملاً کاسه را تمیز می کردم. از آنجایی که شوهرم تونی دستور غذای سبک شده پای قابلمه مرغ من را دوست دارد، تصمیم گرفتم آن را دوباره بسازم اما به شکل سوپ و البته با چند تغییر سالم.

این سوپ پای قابلمه مرغ سالم دل،ب، خوش طعم و فوق العاده خامه ای بدون استفاده از خامه یا لبنیات است. به طور جدی آن طعم واقعی پای قابلمه مرغ را دارد و با کراکر یا بیسکویت کاملاً خوشمزه سرو می شود. غذای راحت در بهترین حالتش! این را به لیست شام شب هفته خود اضافه کنید و برای یک وعده غذایی باورن،ی آماده شوید که درست ، آن فقط 30 دقیقه طول می کشد.

به دنبال دستور العمل های سوپ خوشمزه تر هستید؟

برای دریافت ایمیل خود را وارد کنید 10 بهترین دستور پخت سوپ مستقیم به صندوق ورودی خود به صورت رایگان!

سوپ پای قابلمه مرغ در قابلمه با چوبی قاشق

چه چیزی در این سوپ پای مرغ سالم وجود دارد؟

این سوپ پای مرغ یکی از آن دستور العمل هایی است که می تو،د فقط در 30 دقیقه با هم بریزید. همه چیز در یک قابلمه پخته می‌شود، از جمله مرغ، که باعث می‌شود یک شام شب‌هفته برای تهیه غذا، برای خانواده‌تان یا به سادگی تمام قابلمه را خودتان بپزید. این غذا با مقدار زیادی سبزیجات و بدون خامه درست شده است، و برای تقریباً همه افراد من، است که از آن لذت ببرند – به خصوص زم، که سرما خورده اید، یا اگر فقط هوس یک کاسه سوپ دلپذیر را دارید. در اینجا مواد مورد نیاز شما وجود دارد:

  • جوجه: شما به حدود یک و نیم پوند سینه مرغ بدون پوست بدون استخوان، به علاوه مقداری روغن زیتون برای پختن آن نیاز دارید.
  • سبزیجات: این سوپ پای مرغ با هویج، گل کلم، پیاز و نخود فرنگی است.
  • سیب زمینیها: ماده مخفی برای درست ، این سوپ خامه ای و دل،ب! من عاشق استفاده از سیب زمینی طلای یوکان برای بافت کره ای و خامه ای هستم.
  • گیاهان و ادویه جات: شما به مقداری نیاز خواهید داشت خشک شده یا آویشن تازه و نمک و فلفل فراوان برای طعم دادن به سوپ.
  • شیر: با خیال راحت از هر شیری که دوست دارید استفاده کنید. من شیر بادام شیرین نشده یا شیر بادام هندی را ترجیح می دهم تا لبنیات سوپ را آزاد نگه دارم، اما در صورت تمایل می تو،د از شیر لبنیات استفاده کنید! از شیر کامل برای یک سوپ غنی تر استفاده کنید.
  • ابگوشت: شما همچنین به مقداری سدیم کم نیاز دارید سوپ مرغ تا همه چیز را با هم بپزیم

کلید سوپ پای قابلمه مرغ فوق العاده خامه ای

همانطور که اشاره کردم، این سوپ پای مرغ سالم دل،ب و خامه ای است، با این حال هیچ لبنیات یا خامه ای در کار نیست! راز این کار این است که هم گل کلم و هم سیب زمینی را به سوپ اضافه کنید و سپس مقداری از آن را با هم مخلوط کنید تا آبگوشتی دوست‌داشتنی و غلیظ‌تر ایجاد کنید. از زم، که سوپ چدار کلم بروکلی سبک شده خود را درست کردم، وسواس زیادی به پوره ، گل کلم در سوپ داشتم تا یک پایه خامه ای ایجاد کنم که سبزیجات بیشتری به آن اضافه کند.

دو کاسه سوپ پای مرغ با قاشق و کراکر کنارش

آیا می توانم آن را گیاهی کنم؟

بله، به سادگی از نخود به جای مرغ استفاده کنید و حتما از شیر بدون لبنیات و آبگوشت گیاهی استفاده کنید. این باعث می شود سوپ هم گیاهی و هم گیاهی باشد.

مقداری سبزیجات اضافی اضافه کنید

اگر می‌خواهید سبزیجات بیشتری در این سوپ داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم 8 اونس قارچ بیبی بلا اضافه کنید که می‌تو،د با پیاز، هویج و سیب‌زمینی تفت دهید. ذرت شیرین تازه یا منجمد نیز گزینه عالی دیگری است که می توان آن را با نخود فرنگی هم زد. یام

سوپ پای مرغ سالم در یک کاسه

آیا می توانم آن را در آرام پز خودم درست کنم؟

آره! این سوپ پای مرغ سالم را می توان در یک آرام پز یا گلدان با چند تنظیمات:

  1. ابتدا آب مرغ را حدود 1 فنجان کم کنید. من پیشنهاد می کنم از شیر نارگیل یا شیر معمولی استفاده کنید (فقط برای نسخه کروک پات). همچنین توصیه می کنم مرغ را کامل نگه دارید و برای شروع آن را مکعب نکنید.
  2. همه مواد (منهای نخودفرنگی) را به آرام پز خود اضافه کنید، سپس 3-4 ساعت با حرارت زیاد یا 6-7 ساعت کم بپزید.
  3. پس از پخت، سینه های مرغ را جدا کرده، رنده کرده و کنار بگذارید.
  4. در مرحله بعد، 2 فنجان سوپ را خارج کرده و در مخلوط کن پوره کنید، سپس به آرام پز خود اضافه کنید.
  5. در آ، مرغ ،د شده را دوباره به آرام پز اضافه کنید، نخود فرنگی را هم بزنید و 10 دقیقه دیگر تفت دهید و سپس سرو کنید.

با سوپ پای قابلمه مرغ چه چیزی سرو کنیم

ما معمولاً سوپ خود را با کراکرهای کره ای یا نمک های ک،یک سرو می کنیم، اما می تو،د آن را با:

سوپ پای مرغ سالم در دو کاسه با کراکر کنار

نکات نگهداری و انجماد

  • برای ذخیره سازی: این سوپ پای مرغ سالم برای حدود 5 روز در یخچال شما خوب می ماند. پس از خنک شدن کامل سوپ، آن را در یک ظرف قرار دهید ظرف بدون هوا (یا چندتایی، اگر می‌خواهید آن را آماده کنید) بدون مواد اضافی و در یخچال قرار دهید. برای گرم ، مجدد آن، به سادگی این کار را در مایکروویو با یک کاسه مخصوص مایکروویو انجام دهید، یا با خیال راحت آن را روی اجاق گاز گرم کنید. پس از آماده شدن برای سرو، تاپینگ های خود را اضافه کنید!
  • یخ زدن: بله، می تو،د این سوپ را فریز کنید! دستورالعمل های بالا را دنبال کنید، اما به جای اینکه سوپ را در یخچال قرار دهید، فقط آن را تا 3 ماه در فریزر خود قرار دهید. برای گرم ، مجدد، به سادگی سوپ را یک شبه آب کنید و زم، که برای خوردن آماده شدید روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید.

دستور العمل های بیشتر سوپ خوشمزه

همه دستور العمل های سوپ من را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم از این سوپ پای قابلمه مرغ لذت ببرید. اگر آن را درست می کنید، لطفاً نظر خود را در زیر بگذارید و به دستور غذا امتیاز دهید – من واقعاً از آن قدرد، می کنم! xo

سوپ پای مرغ سالم

سوپ پای مرغ سالم در دو کاسه با کراکر در سایت

سوپ پای مرغ دنج و سالم که به طرز خامه‌ای خوشمزه و بدون لبنیات درست شده است! در عوض، گل کلم و سیب زمینی را در آبگوشت پوره می کنند تا ضخامتی غنی و خامه ای بدست آید. این سوپ پای دیگ مرغ سرخپوشان و بدون گلوتن سرشار از سبزیجات است و بهترین غذای سبک‌تر برای ماه‌های سردتر است!

،اصر

  • 1
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون
  • 1 1/2
    پوند
    سینه مرغ بدون پوست بدون استخوان نپخته، مکعبی ،د شده
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده
  • 1/2
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون
  • 1
    پیاز سفید، ،د شده
  • 2
    هویج بزرگ، ورقه شده
  • 3
    فنجان ها
    سیب زمینی طلای یوکان ،د شده
  • 3
    فنجان ها
    گل کلم ریز ،د شده
  • 1
    قاشق چایخوری
    آویشن خشک (یا 1 قاشق غذاخوری آویشن تازه)
  • 2
    فنجان ها
    شیر بادام شیرین نشده، شیر بادام هندی، شیر بدون چربی، 2 درصد (اگر سوپ غنی تری می خواهید، می تو،د از شیر کامل استفاده کنید)
  • 3
    فنجان ها
    آب مرغ کم سدیم
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    نمک، به علاوه بیشتر برای طعم دادن
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 1
    فنجان
    نخود فرنگی منجمد

دستورالعمل ها

  1. یک فر یا قابلمه بزرگ هلندی را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. به روغن زیتون اضافه کنید. بعد از اینکه روغن داغ شد، سینه مرغ ،د شده را به آن اضافه کنید و نمک و فلفل بزنید. مرغ را به مدت 4-6 دقیقه یا تا زم، که کاملا پخته شود و دیگر صورتی نشود بپزید. مرغ را از قابلمه خارج کرده و به یک کاسه بزرگ منتقل کنید. برای بعد کنار بگذارید

  2. در همان قابلمه، 1/2 قاشق غذاخوری روغن زیتون، پیاز ،د شده، هویج خلال شده، سیب زمینی طلایی ،د شده، گل کلم ،د شده و آویشن را به آن اضافه کنید. چند دقیقه تفت دهید تا پیاز نرم شود، سپس شیر، آب مرغ و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. اجازه دهید مخلوط به مدت 10 دقیقه بدون درب بجوشد یا تا زم، که سیب زمینی ها نرم شوند.

  3. سپس 3 فنجان از مخلوط را از قابلمه خارج کرده و به مخلوط کن اضافه کنید. مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود (در حین انجام این کار مراقب باشید!)، سپس پوره را به قابلمه برگرد،د. مرغ پخته شده و نخود فرنگی یخ زده را هم بزنید. اجازه دهید مخلوط به مدت 5-10 دقیقه دیگر بجوشد تا کمی غلیظ شود. بچشید و در صورت ،وم نمک و فلفل بیشتری اضافه کنید. در صورت تمایل با فلفل سیاه اضافی و آویشن تازه تزئین کنید. اگر بخواهید با بیسکویت یا کراکر عالی است.

یادداشت های دستور غذا

برای تهیه این دستور غذای گیاهی: اگر می خواهید این دستور را گیاهی یا گیاهی درست کنید، می تو،د به جای مرغ از نخود استفاده کنید و همچنین حتما از آبگوشت گیاهی و شیر بدون لبنیات استفاده کنید.

اختیاری: به راحتی می تو،د ¾ فنجان ذرت را اضافه کنید، اگر 30 کامل نیست. اگر می خواهید سبزیجات بیشتری در این سوپ داشته باشید، پیشنهاد می کنم 8 اونس قارچ بچه بلا اضافه کنید، که می تو،د آن را با پیاز، هویج و سیب زمینی تفت دهید.

تغذیه

خدمات: 4 وعده

اندازه سرو: 1 وعده (بر اساس 4)

کا،ی: 369 کیلو کا،ی

چربی: 10.9 گرم

چربی های اشباع شده: 1.6 گرم

کربوهیدرات ها: 30.5 گرم

فیبر: 7.3 گرم

قند: 7.1 گرم

پروتئین: 41.9 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // Ambicious Kitchen | عکاسی توسط بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 22 سپتامبر 2019 منتشر شد، در 14 فوریه 2022 بازنشر شد و در 15 ژانویه 2023 بازنشر شد.


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/healthy-chicken-،-pie-soup/