سئو چیست ؟ آموزش سئو برای افراد مبتدی نوین


سئو چیست ؟ آموزش سئو برای افراد مبتدی نوین

Duplicate Content یا محتوا‌ی تکراری، محتوا‌یی است که بیش از دو جا در اینترنت وجود داشته باشد. به بیان دیگر، محتوا‌ی تکراری به هر محتوا‌یی که شبیه یا دقیقا یکسان با محتوا‌ی دیگری در وبسایتی دیگر و یا در صفحه‌ای دیگر از یک وبسایت مشترک باشد، گفته می‌شود. Meta Keyword یا کلمه کلیدی متا نوع خاصی از تگ‌های متا است که به موتور‌های جستجو در فهمیدن موضوع صفحه کمک می‌کند. کلمات کلیدی متا از کلمات کلیدی معمولی متمایز هستند؛ چرا‌که در پشت صحنه (در فایل کد‌های صفحه) ظاهر می‌شوند و نه در صفحه قابل مشاهده برای کاربران. تگ‌های متا اطلاعاتی را درباره یک صفحه وب در فایل‌های HTML ارائه می‌دهند.

  • تعیین بهترین نتیجه براساس دستورالعمل الگوریتم‌ها، فرآیندی است به عهده سئو می‌باشد.
  • سئو یک مفهوم چند بعدی است و معنی آن تلاش برای افزایش رتبه صفحات وب شما در موتور جستجوگر است.
  • در گذشته، تولید کنندگان محتوا فقط برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، اقدام به انجام فرایند “جستجوی کلمات کلیدی” میکردند.
  • تکنیک‌های زیادی وجود دارند که می‌تواند به شما در دریافت بک لینک کمک کند و در عین حال برای کاربران نیز با ارزش باشد.
  • در این فصل، یاد میگیرید که چگونه موضوعات مورد نظر خود را یافته و چگونه کلمات کلیدی سودآوری را که می توانید برای آنها رتبه کسب کنید، پیدا کنید.

استفاده از سئو در دنیای مدرن برای رسیدن به جایگاه بالاتر در سایت‌ها و مرورگرهای مختلف اهمیت بسیاری دارد. چنانچه مشغول به تجارت الکترونیک هستید و به کسب و کار اینترنتی می‌پردازید باید بدانید که سنگ بنای تجارت مدرن… طراحی سایت با رعایت اصول سئو یعنی آغاز روند سئو از لحظه ی تولد سایت که این کار باعث می­شود…

در حوزه‌هایی که با سلامت جسمی و روانی جامعه، اقتصاد، سرمایه‌گذاری، حقوق و قضاوت، قوانین مدنی و به طور کلی سرنوشت یک انسان (Your Money Your Life) سروکار دارند؛ کیفیت محتوا و سئو تکنیکال کافی نیست. اینجا فاکتور دیگری به اسم اعتبار، تخصص و اعتماد (E-A-T) اهمیت خواهد داشت. در واقع اینکه محتوا را چه کسی منتشر کرده است حتی از اینکه با چه کیفیتی ارائه شده مهم‌تر است. سلام دوست عزیز
خوشحالیم که این صفحه مورد توجه شما قرار گرفته است. نظرات این دوستان را در قالب یک کتاب الکترونیکی نیز جمع آوری کرده ایم که در بخش کتاب های سئو به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد. اینکه شما تونستید با خوندن این مقاله به نیازهای خودتون پاسخ بدید بهترین خبر برای ماست.

الگوریتم فرشنس (Freshness) گوگل (

به زبان ساده تر سئو کردن سایت فرآیند بهبود کیفیت و کمیت صفحات وب سایت، با هدف ارتقای رتبه و جایگاه در نتایج جستجوی کاربران است. از آن جایی که گوگل شرکتی است که بر اساس الگوریتم های هوشمند خود، یک رتبه و جایگاه برای سایت ها در نظر میگیرد، این کاملاً طبیعی است که توصیه های گوگل را مبنای کار خود قرار دهید. به عبارت دیگر، علاوه بر اطلاعات گوگل، باید خودتان وارد عمل شوید و طی آنالیز و بررسی بازخورد هایی که از بهینه سازی های داخلی و خارجی سایت خود میگیرید، روند بهبود جایگاه خود را هر روز بیشتر و قوی تر کنید.

سئو یا SEO چیست؟

در تبلیغات گوگل با متوقف شدن پرداخت مبلغ به گوگل، سایت شما از صفحه نتایج جستجوی گوگل محو می‌شود در صورتیکه در سئو اگر سرمایه گذاری روی سئو را متوقف کنید، نمایش سایت شما در گوگل متوقف نمی‌شود. بطور کلی ترافیک ورودی به سایت ناشی از سئو پایدارتر است و تغییرات رتبه به آرامی صورت می پذیرد. از طرفی کسب رتبه برتر در گوگل بیانگر اعتبار بیشتر برای کسب و کار است و طبق امار بسیاری از افراد روی تبلیغات کلیک نمی‌کنند.

Link Bait یا طعمه لینک چیست و چه کاربردی دارد؟

جمله ای که به نظر بنده همیشه یک سئو کار باید در نظر داشته باشد این است که “تحلیل، نظم و استمرار در اجرای فرآیند سئو برگ برنده ای است که نتیجه آن باصبر نمایان خواهد شد .” بنابراین انجام تحقیق و آنالیز بصورت مستمر برای ارائه بهترین محتوا اهمیت فراوانی دارد. تا بستر مناسب نداشته باشی و نتونی به لحاظ سرعت، پایداری و خوانایی محتوا قدرت بگیری، بهتره که وارد جنگ خارجی نشی چون برات گرون تموم میشه و در نهایت ممکنه با کلی هزینه پایان خوشی نداشته باشه. موفقیت در سئو نیازمند زمان و تلاش بسیار است ولی دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا مدت ها به یکی از مهمترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. برای رسیدن به این نقطه باید استانداردهای سئو را به درستی بشناسیم، در ادامه مهمترین فعالیت هایی که برای موفقیت در سئو باید انجام دهیم را با هم مرور خواهیم کرد. بک لینک به لینک هایی اطلاق می شود که از دامینی دیگر به دامین شما داده شده اند.