سئو چیست؟ چرا SEO اهمیت دارد ⭐ 11کاربرد ️ به زبان ساده


سئو چیست؟ چرا SEO اهمیت دارد ⭐ 11کاربرد ️ به زبان ساده

ما مدیروب هستیم و بهترین دوره سئو ایران را 15 دوره حضوری و غیرحضوری برگزار کرده‌ایم و پاسخ ما به همه سوالات بالا “بله“ است!! قبل از پاسخ به این سوال یک سوال دیگر از خود بپرسید؛ چرا ما اقدام به تاسیس سایت می‌کنیم؟ جواب بسیار بدیهی است. اما مهمترین راهکار برای افزایش درآمد سایت و بالارفتن بازدید آن، سئو است.

  • مزیت‌های این روش را می‌توان اینگونه گفت، سایت دست خودتان است و شما دیگر می‌دانید دقیقا روی سایت‌تان چه چیزی اتفاق می‌افتد.
  • ما در موضوع آموزش سئو از پایه میخوایم این سرفصل ها را برای شما آماده کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید نتیجه بهتری درمورد بحث یادگیری سئو سایت داشته باشید.
  • موتورهای جستجو باعث موفقیت وب سایت ها می شوند، بنابراین با استفاده از موتورهای جستجو می توانید عملکرد وب سایت خود را تقویت نماید و در فضای اینترنت کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.
  • جالب است بدانید در حدود 26 درصد از کاربران اینترنت در جهان مخاطب محتواهایی با زبان انگلیسی هستند.
  • و من و شما و سایر مردم، روزانه برای رفع نیازهای مختلف مشغول گشتن در گوگل هستیم.

تولید محتوای خوب و موثر، مهم‌ترین استراتژی در جذب مخاطب و افزایش بازدید موتور‌های جستجو و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد در زمینه کاری خودمان است. محتوایی که تولید می‌کنید، پیام شما را انتقال می‌دهد، خوانندگانتان را راهنمایی کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید محصولات یا خدمات شما می‌کند. در‌حقیقت، تولید محتوای خوب و با‌کیفیت، از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای جذب مشتری و کسب سود در کسب و کار خود، می‌توانید انجام دهید. یک سایت بدون نداشتن سئو هرگز در نتایج موتورهای جستجو رشد نمی‌کند و محکوم به نابودی و شکست نیز خواهد بود. اگر شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید کسب و کار پررونقی از طریق سایت خود داشته باشید حتماً برای سئو سایت خود ارزش زیادی قائل شوید. برای افزایش رتبه در گوگل یک سایت باید از نظر فنی الزاماتی نظیر سرعت بارگذاری بالا و عدم وجود مشکلات سئو تکنیکال را داشته باشد.

لینک سازی (link building) در سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

تگ‌های متا اطلاعاتی را درباره یک صفحه وب در فایل‌های HTML ارائه می‌دهند. این اطلاعات متا دیتا (Metadata) نامیده می‌شوند و فقط برای موتور‌های جستجو و کرالر‌ها قابل مشاهده هستند. موتور‌های جستجو از تگ‌های متا برای رتبه بندی و نحوه نمایش اسنیپت‌ها در صفحات نتایج جستجو استفاده می‌کنند. وقتی سرور یک سایت، برای صفحات استاتیک از مرورگری درخواستی دریافت می‌کند، بدون انجام فرآیند اضافه‌ای، به درخواست پاسخ می‌دهد.

آموزش سئو از پایه را چگونه می توانیم در مسیری درست جلو ببریم؟

حتی توصیه‌هایی برای بهبود سایت شما در نسخه موبایل در این‌جا ارائه می‌شود. در بخش mobile usability وبمستر تولز هم می‌توانید این مورد را بررسی کنید. برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند. نسخه موبایل محتوای شما باید به نحوی باشد که کاربر محتوا را با همان کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در موبایل هم ببیند.

Breadcrumb چیست و چگونه بر سئو اثر می‌گذارد؟

Google Analytics یک ابزار قدرتمند است که داده های مفیدی را ارائه می دهد. این لینک ها شامل عبارات مرتبط با محتوای صفحه لینک شده یا عبارتی مانند «مطالعه بیشتر» است که به صفحات دیگری از وب سایت شما لینک داده می شود. این کار می تواند به گوگل کمک کند تا زمینه سایت شما را بهتر درک کند و برای بازدیدکنندگان شما هم با ارزش تر است.