رستوران های سنتی تهران رستوران هایی با دیزاین خاص سپنجا-غذای هرمزگان


کترینگ‌ها در انواع و اقسام شکل‌ها و قیمت‌های متفاوت وجود دارند و شما می‌توانید با استفاده از وبسایت بلد هم به بهترین کترینگ‌های تهران و همچنین به نزدیک‌ترین کترینگ موجود دسترسی پیدا بکنید. در مقاله ای دیگر به بهترین رستوران شمال تهران و همچنین کافه های سنتی تهران پرداختیم. بهترین چلوکبابی های شهر تهران خانه کباب شمرون، رستوران شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مرویو کبابی منصور هستند. این مجموعه رستوران، به چلوکباب هایی که طبخ می کند معرف شده البته به این معنی نیست که فقط کباب می پزند بلکه انواع خوراک ها و سایر غذاهای ایرانی نیز در این رستوران موجود است.

  • خاقان یک رستوران بین المللی است چون در آن انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، آمریکایی، هندی، مکزیکی و سایر نقاط جهان با بهترین شکل طبخ می‌شوند.
  • جوجه کباب و چلوکباب تنها بخشی از منوی غذایی رستوران هستند و غذاهای خانگی از جمله دمپختک، عدس پلو، قیمه، کوفته، چلوکباب تاوا، قیمه نثار و غیره هم در منوی رستوران مشاهده می شود.
  • یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که در تهران می‌توانید انجام دهید، رفتن به کافه و کافی شاپ است.
  • منظور از قیمت مناسب برای ما تناسب بین قیمت، کیفیت و خدماتی است که یک رستوران ارائه می‌دهد.

با ورود به این رستوران، سالنی مستطیلی و بزرگ خواهید دید که در کنار یکی از طول‌های مستطیل میزی بلند قرار داده شده است. تنوع منوی سالاد و دسر این رستوران نیز کم از منوی غذایی اصلی آن ندارد. اگر برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی خود به رستوران ایرانی ملی مراجعه می‌کنید، پرسنل رستوران با نهایت احترام شما را به سالن VIP این رستوران راهنمایی می‌کنند.

آدرس شعبات تهران رستوران ارکیده

یکی از جذاب‌ترین نکات رستوران ارکیده این است که بخش جداگانه کافه نیز دارد و می‌توانید منوی آن را درخواست کنید و انواع چای و قهوه و نوشیدنی را سفارش دهید. در این رستوران می‌توانید از میزهای دو تا دوازده نفره را پیدا کنید و با خیال راحت هر تعدادی که هستید در کنار هم بنشینید. منوی رستوران با تنوعی از غذاها و همراه با قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید غذایتان را همراه با مخلفاتی مانند سالاد، زیتون، سیرترشی و … انتخاب کنید. محیط شیک و لوکس رستوران همراه با تزیینات دیدنی و زیبا و رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل آن، رستوران شاندیز جردن را به مکانی خاص برای مهمانی‌ و دورهمی‌های مهم تبدیل کرده است. رستوران مرشد نیاورانغذاهای رستوران مرشد نیاوران درون مجمعه (سینی‌های بزرگ) سرو می‌شود و تزیین زیبا و هنرمندانه غذاها در آن، اشتهایتان را برای نوش جان کردن آن چند برابر می‌کند.

آدرس رستوران مس توران

های اطرافمان مطلع شویم؟ نت برگ در این صفحه بهترین پیشنهادهای رستوران‌های تهران را در کنار هم قرار داده تا شما به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. مراجعه کنید.یا اگر در تهرانپارس زندگی می کنید می توانید به صفحهرستوران های شرق تهرانمراجعه کنید. مهلت استفاده از تخفیف، آدرس، ساعات و روزهای سرویس‌دهی در صفحه‌ هر کدام از رستوران های تهران قابل مشاهده است. همچنین در تمام طول روز انواع دسرهای خوشمزه را به مشتریان خود ارائه می دهد. عالی قاپو رستوران سنتی که کافی است یکبار بروید تا مشتری دائم آن شوید با عمارتی مجلل که یادآور ایران عهد قدیم است.

بهترین رستوران های شرق تهران

رستوران درویش یکی دیگر از بهترین رستوران‌های سنتی تهران به حساب می‌آید که ظاهری لوکس و دلنشین دارد. طراحی دکوراسیون این رستوران به دقت انجام شده است و در آن از اشیای قدیمی همانند چرخ خیاطی سنتی و تلویزیون‌های کابینت‌دار استفاده کرده‌اند. نکته جالب توجه درباره رستوران درویش این است که در فضای بیرونی آن، از حیوانات اهلی همانند مرغابی و قو نگهداری می‌شود.