رستوران های سنتی تهران رستوران هایی با دیزاین خاص سپنجا-غذای هرمزگان


لازم است اشاره کنیم که در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای خوشمزه بین‌المللی را نیز خواهید دید. کافه رستوران گیاهی آناندا با منویی شامل انواع غذاهای گیاهی و وگان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که دوست دارند یک وعده سالم، خوشمزه و گیاهی را در رستوران میل کنند. غذاهای این رستوران بسیار باکیفیت بوده و شامل غذاهایی ایرانی و فرنگی نظیر لوبیاپلو، دلمه، کباب گیاهی، لازانیا و پاستاست. دومین چیزم شاید بررسی کردن منوو غذایی رستوران و قیمت هاست، که اکثرا داخل اینترنت بروز نیست، برای همین اگه غذای خاصی مورد نظرتون هست قبلش تماس بگیرید و از کیفیت و قیمتش باخبر بشید. رستوران باجناق ها یکی از بهترین رستوران های یاسوج هست که با کیفیت غذای عالی و منوی متنوع و فضایی شیک و دلنشین در ابتدای جاده آبشار واقع شده.

تنوع منو، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این رستوران، از دیگر نکات مثبت آن برشمرده می‌شود. یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران، این رستوران، یعنی نارنجستان است. به‌دلیل معماری و فضایی که رستوران نارنجستان دارد، می‌توان آن را در لیست رستوران های شیشه ای تهران قرار داد. فضای دایره‌ای شکل رستوران، وجود شیشه دور تا دور رستوران و قرار داشتن آن در یکی از بالاترین طبقات برج، خود می‌تواند بسیاری از مشتریان را جذب کند. طراحی داخلی نیز مانند رستوران‌های لوکس اروپایی بوده و بسیار جذاب است.

  • همچنین در این رستوران می توانید میزهای تا ۱۲ نفر هم پیدا کنید و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
  • این کار بخاطر اینکه آشپزخانه رستوران رفتاری بسیار منظم، مرتب، بهداشتی و شیک بود باعث شد محبوبیت رستوران دوچندان شود.
  • همچنین دسترسی به اینترنت رایگان در فست فود باگت و امکان رفت و آمد ویلچر در آن، باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.
  • رستوران کمالی را می‌توان در دسته رستوران‌های سنتی و البته بسیار لاکچری تهران قرار داد.
  • باقالی پلو با ماهیچه و کباب‌های شرف‌الاسلامی به گونه‌ای است که اگر یکبار آن را امتحان کنید، از مشتری وفادار آن می‌مانید.

مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ، دارای بیش از ۱۰ شعبه در تهران هستند و انواع و اقسام فست فودها را برای مهمانان خود سرو می‌کنند. رستوران موبی دیک تهران آن‌قدر به کیفیت کار خود و وفاداری هوادارانش اعتماد دارد که فقط در وعده ناهار باز است. این رستوران با اینکه در محدوده طرح ترافیک و در مرکز شهر تهران واقع شده است و در اطراف خود جای مناسبی برای پارک خودرو ندارد، باز هم در ساعات منتهی به ناهار بسیار شلوغ است. تا جایی که گاهی اوقات برای پذیرش سفارش خود باید حداقل 30 دقیقه منتظر بمانید. سبک سرو غذای در رستوران موبی دیک به صورت سلف سرویس است؛ بنابراین نگرانی درباره ظاهر و حجم غذایی که سفارش می‌دهید، ندارید.

رستوران قصاب فرشته، یک رستوران محبوب ترکی در تهران

رستوران خوشبین از قدیمی‌ترین رستوران های تهران است که آن را به غذاهای گیلکی خوش‌طعمش می‌شناسند. غذاهای شمالی از جمله ماهی دودی، کباب ترش و باقلاقاتق، دست برتر را در منوی این رستوران دارند. رستوران خوشبین در ساعات ناهار باز است و از ساعت 16 به بعد بسته می‌شود. البته همان طور که گفتیم این رستوران به خاطر قیمت‌های منصفانه و مشتری‌پسندش در بین رستوران های تهران محبوب است. رستوران تاج محل را می توان پاتوق علاقه‌مندان غذاهای لذیذ و تند هندوستان دانست.

فضای داخل رستوران نشان دهنده معماری گیلان است که حس بسیار ارزشمند و فوق العاده ای را در شما ایجاد می کند. مدیریت این رستوران کیفیت بالا در ارائه سرویس به مشتری را مد نظر قرار می دهد و در کنار آن نیز هزینه ای منصفانه دریافت می کند و همین عامل باعث زیاد شدن مشتری های ثابت شده و آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران کرده است. باغ رستوران ها معمولا در مناطق خوش آب و هوا که دارای طبیعت زیبا و چشم نواز است احداث می شوند و جزو بهترین رستوران های تهران برای فرار از شلوغی و آلودگی داخل شهر و پناه آوردن به دامان طبیعت و تغییر آب و هوا می باشد. در مناطق خوش آب و هوای تهران نیز تعداد زیادی از این رستوران ها موجود است که در این قسمت از مقاله قصد داریم چند تا از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم. در این محیطی بسیار لاکچری و دوست داشتنی قرار است بهترین غذا های ژاپنی بخصوص سوشی های متنوع سرو شود. اما بسیاری تصور می کنند غذای ژاپنی فقط به سوشی و نودل ختم می شود لذا میخواهیم ببینیم مشتریان در رستوران کنزو چه غذا هایی که را می توانند سفارش دهند.

رستوران ارکیده اقدسیه

در کافه رستوران رزمیلو یک غذای خاص هست با نام کاتانا کباب که شاید تا به حال همچین اسمی را نشنیده باشید. کاتانا نام یک شمشیر سامورائی است و بله، کباب را با شمشیر کاتانا برای شما سرو می کنند. غذا های ایرانی رستوران رزمیلو مانند باقالی پلو با ماهیچه هم به صورت قجری سرو می شود یعنی برنج به صورت قالبی با ته دیگ کنار ماهیچه درون دیس فلزی قرار داده شده و بر روی آن خمیر نون میگذارند و این غذا به داخل فر می رود. کمی بالاتر از بلوار آرش سمت راست وارد بلوار صبا شوید تا رستوران را مشاهده کنید. شعبه اول در منطقه بهجت آباد واقع شده و در این منطقه اگر به میدان طومانیان مراجعه کنید و در جنوب میدان وارد خیابان شده و وارد اولین کوچه در سمت راست شوید، رستوران را مشاهده خواهید کرد.

یکی از رستوران‌های خوب اهواز رستوران امپراطوره که در طبقه ۸ ساختمان IT قرار داره. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، بین‌المللی، و دریاییه. از دیگر ویژگی‌های این رستوران منظره‌ای زیبایی است که از شهر اهواز به نمایش میذاره.

رستوران تراس پارک

درباره تنوع غذاهای رستوران اردک آبی فقط همین بس که در بوفه نان آن حدود 30 مدل مختلف نان وجود دارد! با وجود اینکه رستوران اردک آبی یک رستوران بین‌المللی است، اما با همین خدمات منحصربه‌فرد، جای پای خود را در میان بهترین رستوران های تهران محکم کرده است. از نام این رستوران کاملاً مشخص است که باید انتظار معماری اروپایی را داشته باشید. با ورود به این رستوران، تصور می‌کنید که از خاک ایران خارج شده و پا به خاک کشور فرانسه گذاشته‌اید. دکوراسیون این رستوران بی‌نظیر است و تصور شما را از خدمات لوکس یک رستوران به‌صورت کلی تغییر می‌دهد.