رستوران های سنتی تهران رستوران هایی با دیزاین خاص سپنجا-غذای هرمزگان


از ویژگی های آن می توان به طبقاتی بودن این باغ رستوران اشاره کرد که در ۶ طبقه و در حدود ۴۰۰۰ متر زیر بنا احداث شده است. آلاچیق های شیشه ای که در طبقات مختلف این رستوران به چشم می خورد، اجازه می دهد از تماشای منظره اطراف لذت ببرید. رستوران ستارگان شاندیز در چهار راه فرمانیه، کنار برج آسمان قرار دارد. تا پیش از احداث شعبات دیگر، افراد بسیار از نقاط مختلف تهران مسیرهایی طولانی و پرترافیک را طی میکردند تا به رستوران میخوش واقع در بلوار فردوس تهران برسند. بخاطر شلوغی کم نظیر رستوران، میخوش تصمیم گرفت تا در نقاط مختلف شهر شعبات مختلفی را افتتاح کند. وب سایت لحظه آخر با هدف ایجاد بانکی جامع در تمامی زمینه های گردشگری در سال 1391 شروع به کار و پس از حدود 10 سال سرویس دهی به مسافرین با بیش از یک میلیون کاربر عضو یکی از پربازدید ترین استارتاپ های گردشگری می باشد.

ارشد مهندسی برق خوندم و در کنار رشته‌م، عاشق هنر، فلسفه، کتاب خوندن و سفر کردن هستم. بودن و زندگی ‌کردن در این سیاره‌ی زیبا، یه فرصت تکرار نشدنی و بی‌نظیره و من اینجا هستم تا تجربه کنم، یاد بگیرم، ماجراجویی کنم و لذت ببرم… بازسازی‌ها و اضافه کردن تراس و محیط‌های جدید به فضای رستوران باعث شده تا جوان‌ترها نیز به سمت آن جذب شوند. پیشنهاد می کنیم برای اقامت در تهران گزینه اجاره روزانه خانه در تهران را انتخاب کنید تا با خیالی آسوده سفر کنید. اگر به شهر زیبای گرگان سفر کرده‌اید و یا اینکه ساکن این شهرید و به … با توجه به اینکه حرم امام رضا در استان خراسان شهر مشهد واقع شده اس …

  • کیفیت غذاهای این رستوران نیز زبانزد خاص و عام است و در مقایسه با کیفیت، قیمت معقولی نیز دارند.
  • چه حسی بهتر از اینکه در ارتفاع 276متری و با منظره‌ای خیره‌کننده از پایتخت، غذای خود را میل کنید؟ رستوران گردان برج میلاد نیز جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود.
  • دکوراسیون زیبای این فست فود، آن را به محیطی دنج و آرام برای غذا خوردن تبدیل کرده است.
  • اگه میخوای بهترین جوجه و مرغ ترش رو توی شهر گرگان تجربه کنی، بهت پیشنهاد میکنم به رستوران اکبر جوجه حتما یه سر بزنی.

ساختمان این رستوران که یادگاری از عصر قاجار است، حوضی بزرگ دارد و اتاق‌هایی دور تا دور آن چیده شده‌اند. در فضای این رستوران‌ها موسیقی کلاسیک ایرانی اغلب در حین صرف غذا پخش می‌شود. علی قاپو، شرف‌الاسلامی، گیلار، سروستان و… از محبوب‌ترین رستوران‌های سنتی ایران در تهران هستند. فست فود برگرلند دارای شعبات زیادی است و به عنوان رستوران زنجیره‌ای از آن یاد می‌شود. سپس به دلیل کیفیت بالای غذاهای آن، در بین مشتریان محبوبیت زیادی پیدا کرد.

رستوران اس پی یو

لازم به ذکر است که در منوی این رستوران می‌توان انواع غذای فرنگی، ایرانی، سنتی، دریایی و غیره را دید. این رستوران که در دسته بهترین رستوران های سنتی تهران قرار دارد، در یک فضای کاملاً سنتی و جالب از مهمانان خود با انواع غذا‌های با کیفیت پذیرایی می‌کند و جالب است بدانید که بنای آن بیش از ۳۰۰ سال قدمت دارد. نام رستوران خیام در فهرست جاذبه‌های گردشگری تهران قرار دارد و بیشتر وقت‌ها میزبان توریست‌های خارجی است. فضای سنتی و قدیمی این رستوران شما را به صدها سال پیش خواهد برد و حس و حالی کمیاب را در شما به وجود خواهد آورد. رستوران سلف سرویس دیس را می‌توان یک مبتکر در ارائه غذا به‌صورت سلف سرویس دانست. این رستوران که در غرب تهران واقع شده است، انواع غذاهای سنتی، سالاد و پیش غذا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

معرفی بهترین رستوران های سنتی تهران

اگر به غذاهای شرق آسیا و به خصوص سوشی علاقه دارید، با سر زدن به رستوران سوشی خونه می‌توانید از صرف سوشی‌های متنوع و خوشمزه این رستوران لذت ببرید. چیدمان این رستوران از آنجا که کاملاً به سبک شرق آسیا انجام شده است، می‌تواند حال و هوای این مناطق را به شما منتقل کند. حتی اگر سوشی دوست ندارید، می‌توانید از دیگر غذاهای این رستوران نظیر انواع رامن، استیک، برنج سرخ‌شده و اسپرینگ رُل لذت ببرید. سفره خانه شب‌های سرو و امپراطور هم جزو آن رستوران‌های سنتی هستند که باید حتما امتحانشان کنید. اگر هم دوست دارید تا ساعاتی را در یک محیط آرام با غذایی خوش‌طعم کنار عزیزانتان بگذرانید، رستوران دُره پیشنهاد ما به شماست.

رستوران باغ بهشت تهران به عنوان یک رستوران سنتی، از جذابیت‌های بصری زیادی جهت لذت بردن مشتریانش استفاده کرده است. این رستوران سنتی در منطقه خوش آب و هوای فشم قرار دارد و به لحاظ معماری سازهای با اکثر رستوران‌های سنتی پایتخت متفاوت است. این باغ رستوران زیبا غذاهایی برای شما سرو می‌کند که عطر بی‌نظیرشان، اشتهای‌تان را به شدت تحریک می‌کند. البته لازم است بدانید که غذاهای باغ بهشت چندان ارزان نیستند و بهتر است برای حضور و میل کردن یک وعده غذا در آن، پول خوبی در جیب داشته باشید.