رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-غذای هرمزگان


فضای رستوران اصیل بسیار شیک و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی شده است. کارمندان این رستوران با لباس فرمی مخصوص، از شما عزیزان با احترام کامل پذیرایی می‌کنند. در حقیقت باید گفت که اصالت از رستوران اصیل می‌بارد و این را می‌توان با یک نگاه سطحی نیز احساس کرد! البته برای خدماتی لوکس و اصیل، هزینه‌ای نسبتا بالا نیز باید پرداخت کنید.

  • علاوه بر این دکوراسیون داخلی رستوران نیز به خاطر استفاده از المان‌های چوبی و رنگ‌های گرم، جوی صمیمی و آرامبخش را فراهم می‌کند.
  • رستوران‌های زیادی برای برگزاری مناسبت‌های تولد و سالگرد ازدواج در تهران وجود دارند که در ادامه بعضی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
  • بهترین غذاهای رستوران ارکیده که می‌توانید در وعده ناهار امتحان کنید باقالی‌پلو با ماهیچه و گردن، کباب ترش، جوجه کباب، شیشلیک و بختیاری‌های لذیذ هستند.
  • در میان بهترین رستوران های لوکس تهران، قطعاً باید یادی از رستوران شاندیز جردن کنیم.
  • رستوران ارکیده آرژانتین یکی از بهترین رستوران هایی است که در تهران وجود دارد و غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد.

توی این رستوران بهترین گوشت کبابی رو استفاده میکنن و استیک های فوق العاده ای دارن، توی ارومیه شاید اولین رستوران نباشه ولی از بهتریناست که همیشه غذاهاش حرفی برای گفتن داره. تخصص این رستوران در طبخ و سرو غذاهای چینی است و یک آشپز چینی نیز دارد تا هیچ‌وقت از کیفیت غذاهای آن کاسته نشود. پارک جنگلی شیان یکی از ریه‌های تهران است و خیلی‌ها هم برای گذراندن اوقات فراغت خود به این پارک جنگلی می‌روند و چند ساعتی را از فضای شهر دور هستند. اما نباید فراموش کرد که در شیان، بخش‌های مختلف و جذاب دیگری هم غیر از جنگل وجود دارد!

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

این رستوران در واقع فضایی در هتل آپارتمان تاج محل تهران است که در سال 1380 افتتاح شد. رستوان تاج محل با ظرفیت 80 نفر، در معماری خود ترکیبی از سبک معماری هندی و ایرانی را به کار برده است. وجود مجسمه‌های هندی، نوع تزیینات و رنگ‌آمیزی فضای رستوران به نحوی است که خیال می‌کنید به یکی از رستوران‌های هند پا گذاشته‌اید. بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که غذای موردعلاقه هندی یا بین‌المللی خود را در فضای آزاد یا فضای داخل رستوران میل کنید. در وهله اول باید خیال شما را از این بابت راحت کنیم که در این مقاله هیچ اسپانسری وجود ندارد و تنها معیار انتخاب بهترین رستوران های تهران از نقطه نظر ره بال آسمان، رأی و نظر مشتریان عزیزی است که در این رستوران‌ها حضور داشته‌اند.

رستوران باربد

رستوران سنتی شهربانورستوران سنتی شهربانو، یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در غرب تهران و محدوده شهرک غرب واقع شده و مشتریان پر و پا قرص خود را دارد. این رستوران دارای دو بخش مجزای سفره‌خانه و کافی شاپ است و غذا در بخش سفره خانه سنتی سرو می‌شود. رستوران شهربانو دارای فضایی بسیار زیبا، دلنشین و البته آرامش بخش است که می‌توانید همراه با خانواده، لحظاتی بی نظیر و خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنید.

رستوران البرز یا چلوکبابی البرز یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران ها پایتخت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و در حال حاضر در خیابان سهروردی واقع شده است. این مجموعه، همواره همه‌ی تلاش خود را به کار بسته است تا با رعایت جدیدترین استانداردها، خود را به روز نگه دارد. با وجود اینکه زمان زیادی از تأسیس آن می‌گذرد، این رستوران همچنان یکی از شیک‌ترین، زیباترین و بهترین رستوران های تهران به شمار می‌رود.

یکی از رستوران های مدرن و شیک توی کرمانشاه است که در طبقه آخر یه مرکز خریدی به همون اسم ارگ قرار داره. هم گشتی توی مرکز خرید داشته باشی و هم غذایی با کیفیت در بهترین رستوران کرمانشاه نوش جان کنی. راستی خورشت خلال یکی از غذاهای محلی کرمانشاهه که میتونی امتحانش کنی. این فهرست را با رستوران سنتی عالی قاپو آغاز می‌کنیم چون واقعاً بهترین نمونه در زمینه دیزاین سنتی در کل ایران است. عالی قاپو از آن دست رستوران‌هایی است که مشتریان ثابت خود را دارد و مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. از خصوصیات دیزاین و معماری آن می‌توان به حوض آب، تخت‌های چوبی سنتی، اشیاء عتیقه، آینه‌کاری و همینطور طاق‌های قوشی شکل اشاره داشت.

هنگامی که به شعبه ونک می رسید، یک ورودی را مشاهده می کنید که توسط پله ها، شما را به سمت طبقه زیر زمین هدایت می کند. وارد رستوران می شوید و اول از همه محو دکوراسیون و سبک طراحی مدرن و پرزرق و برق رستوران می شوید. در گشت و گذاری که دارید به نکات مهمی می رسید که یکی از آن ها، آشپزخانه روباز است تا مراحل سرو غذا را کامل مشاهده کنید. یکی از بهترین کافه رستوران های تهران که باید تجربه کنید کافه رستوران رزمیلو است اما در صورتیکه تصمیم دارید به رستوران مراجعه کنید، ابتدا در شمال شرق تهران وارد اتوبان ارتش شوید. در بخش شمالی اتوبان ارتش مرکز خرید بزرگ پرنیان را میبینید و می توانید از پارکینگ مرکز خرید هم استفاده نمایید.