رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-غذای هرمزگان


شما می توانید با در نظر گرفتن موقعیت رستوران و میل و سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید. قطعا شما در بهترین رستوران های تهران، طعم واقعی غذاهای خوشمزه را با بهترین کیفیت تجربه می کنید و لحظه هایی به‌یادماندنی برای خودتان رقم می زنید. اگر در سفر به تهران دغدغه انتخاب بهترین هتل در نزدیکی رستورانهای خوب تهران را دارید، می توانید رزرو هتل مورد نظر خود را در سایت هتلیار انجام دهید. بین اینهمه رستوران خوب و معروف و بعضاً لوکس، رستوران هایی هم هستند که غذاهای فرنگی ارائه می دهند. غذا های فرنگی منظورمان پیتزاهای ایتالیایی و استیک نیست بلکه شامل غذا های مدیترانه ای، مکزیکی، فرانسوی، هندی، چینی، ژاپنی و غیره است مانند رستوران کنزو که بهترین سوشی ها را ارائه می دهد.

می توان گفت یکی از بهترین رستوران های تهران که از نظر تنوع و طعم غذا بی نظیر است رستوران ستارگان شاندیز فرمانیه است. در کنار کیفیت بالای غذا، سرویس دهی خوب آن موجب شده افراد زیادی آن را انتخاب کنند. با توجه به بررسی هایی که انجام شده و نظراتی که مردم درباره رستوران های ژاپنی تهران داده اند، جای دارد رستوران کنزو را به عنوان بهترین رستوران سوشی تهران یا یکی از بهترین رستوران های سوشی تهران قلمداد کرد. در سال 1289 ایشان در بازارچه قوام الدوله که نزدیکی میدان شاهپور قرار دارد رستورانش را به همراه 16 کارگر افتتاح کرد.

  • توجه داشته باشید که قیمت غذاها در این رستوران بسیار بالا بوده از همین رو تنها قشر خاصی توانایی غذا خوردن در آن را دارند.
  • هم گشتی توی مرکز خرید داشته باشی و هم غذایی با کیفیت در بهترین رستوران کرمانشاه نوش جان کنی.
  • غذاهای خوشمزه و محبوبی همچون زرشک ‌پلو با مرغ، ته‌ چین، باقالی ‌پلو با ماهیچه، کباب شیشلیک و… جزو بهترین غذاهایی هستند که از رستوران شرف الاسلامی قابل سفارش است.
  • لازم به ذکر است که در منوی این رستوران می‌توان انواع غذای فرنگی، ایرانی، سنتی، دریایی و غیره را دید.
  • پس در صورت تمایل می‌توانید غذای خود را داخل تراس یا بخش مسقف میل کنید.

ساعت کار رستوران از ساعت یازده و نیم صبح تا ساعت ۲۴ است و از آن‌جا که برگر زغالی یک از فست‌فودهای کلاس متوسط خوب به‌حساب می‌آید، هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت استاندارد اما مناسبی دارد. بنابراین، حتما ارزشش را دارد که یک بار هم که شده یکی از شعبه‌های این رستوران را امتحان کنید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم آن را در بین رستوران‌های غذای فوری طبقه‌بندی کنیم. شعبه‌های این رستوران در بلوار فردوس، یوسف‌آباد، شهرآرا، سهروردی و فرمانیه واقع شده‌اند که همگی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

این رستوران که در خیابان گاندی و در نزدیکی میدان ونک قرار دارد، بسیار معروف است. البته علاوه بر تخت‌های سنتی که انتظار دیدن آن‌ها را دارید، برای راحتی شما، انواع میز و صندلی نیز در این رستوران وجود دارد. منوی غذاهای این رستوران نیز همان طور که حدس می‌زنید کاملاً سنتی است.

رستوران سنسو در چند سال اخیر به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران تبدیل شده و شعبه دیگری نیز در شمال شهر تأسیس نموده است. باید حواستان باشد که در روزهای تعطیل یا آخر هفته‌ها، برای صرف غذا در این رستوران ممکن است مجبور شوید کمی معطل شوید، اما بدانید که ارزشش را خواهد داشت! محبوبیت اصلی این رستوران به خاطر سالاد سزارهای بزرگ و خوشمزه آن است، بنابراین اگر به این رستوران سر زدید، حتماً سالاد سزار این رستوران که همراه با با فیله سوخاری و سسی بسیار خوشمزه سرو می‌شود را از دست ندهید. از دیگر غذاهای این رستوران می‌توان به انواع پاستا، سالاد، پیتزا و استیک اشاره کرد. رستوران البرز، هم از رستوران های قدیمی تهران است و هم جزو بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد.

به‌ همین دلیل، اگر تصمیم بگیرید تا به دنبال بهترین رستوران های تهران بگردید، برای شما گزینه های زیادی روی میز وجود دارد؛ از رستوران‌های سنتی و غذاهای خاص ایرانی گرفته تا رستوران‌های مدرن اروپایی و غذاهای بین‌المللی. اگر دوست دارید، در محیطی لوکس یک وعده غذای خوشمزه نوش جان کنید، بهترین مکان برای شما، رستوران نارنجستان است. این رستوران شیک دو طبقه دارد که طبقه پایین آن، مخصوص غذاهای فرنگی و طبقه دوم آن، مخصوص غذاهای ایرانی است. غذاهای رستوران بین‌المللی نارنجستان، بسیار خوشمزه‌اند و استیک‌های آن شهرت زیادی دارند. ژوانی یکی دیگر از رستوران ها خوب ایتالیایی در تهران است و در گروه بهترین رستوران های تهران قرار دارد. نام این رستوران اخیراً به جنارو تغییر یافته است و چهار شعبه‌ی مختلف در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش دارد.

تهیه غذای یلدا

سپنجا افتخار میکند که در كشوري با تمدن كهن، فرهنگي غني و با مردماني ميهمان نواز، مكان هاي متفاوت بسياري را براي اقامت به شما عزيزان معرفي می نمايد. با انتخابي مناسب از ليست مكان هاي ارائه شده، شما ميتوانيد اقامتي كم هزينه، راحت و بيادماندني را در كنار خانواده و دوستان خود تجربه كنيد. سپنجا، یک وب سایت ارائه دهنده ی سرویس اجاره ی منزل است که از طریق اون می توانید اقامتگاه های اجاره ای سراسر ایران را مشاهده کنید و منزل مورد نظر خود را رزرو کنید. هدف ما از راه اندازي سایت سپنجا فراهم آوردن سفري آرام و دلپذير براي شما وعزيزانتان مي باشد. در کنار غذا و فضا، نام غذاهای موجود در منو نیز بسیار جالب است، مثلاً می‌توانید محبوب‌ترین غذای این رستوران یعنی کباب شاهنامه را سفارش دهید تا آن را بر روی سیخ برای شما بیاورند. مشتریانی که در محدوده هستند و نمی‌توانند به صورت حضوری خرید کنند، با تماس تلفنی و سفارش غذای خود، آن را درب منزل تحویل می‌گیرند.

این رستوران منوی غذایی عالی داشته و سرویس دهی آن، فوق العاده رضایت بخش است. رستوران گردان برج میلاد یکی از بزرگترین رستوران ها، در نوع خود است که ترکیبی از فرهنگ ایرانی و فرنگی است. یکی از تفریحات مردم شکم گردی است و امروز در سراسر ایران شاهد رشد رستوران ها با آیتم ها و دکوراسیون مختلف هستیم که اصلی ترین هدف این رستوران جذب مشتری و خاص بودن است. یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین که خوشمزه ترین کباب های ممکن رو داره، رستوران نمونه قزوین است. راستی تو این رستوران می تونی غذاهای خوشمزه مخصوص شهر قزوین مثل فسنجون و قیمه نثار هم با کیفیت عالی نوش جان کنی.

رستوران اصیل، از قلب قیطریه!

یکی از این رستوران ها که در طول سالیان مختلف توانسته در میان بهترین رستوران های تهران قرار گیرد، رستوران شرف الاسلامی است. در هر کجای این شهر بزرگ، صدها و شاید هزاران رستوران، فست فود، کافه و غیره وجود دارد که برخی از آن ها محیطی لوکس و جذاب داشته و برخی هم بهترین غذاها را ارائه می دهند. از طرفی، برخی هم هستند که بیش از نیم قرن قدمت دارند و برخی هم تازه تاسیس اما با ارائه خدمات جذاب.

رستوران تاج محل تهران

پارکینگ خیابانی از دیگر امکانات این رستوران است که آن را برای پذیرایی از میهمانی‌های بزرگ، مناسب ساخته است. همان طور که گفتیم اغلب اوقات این رستوران شلوغ است؛ بنابراین اگر بیشتر از 5 نفر هستید و می‌خواهید به رستوران اقدسیه بروید، بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید. با حرکت به سمت پارک جنگلی لویزان از یک مسیر کوهستانی به سمت ارتفاعات عبور می‌کنید. رستوران شیان با چند طبقه مختلف در مرتفع‌ترین بخش پارک جنگلی شیان واقع شده است.