رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-غذای هرمزگان


رستوران حس تورانکاملا از نام این رستوران مشخص است که باید انتظار یک فضایی سنتی و اساطیری ایرانی را داشته باشید و دقیقا هم همینطور هست! رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در فودکورت خیابان فرشته پایتخت واقع شده است. این رستوران را می‌توان جزء لوکس‌ترین رستوران‌های تهران برشمرد و فضا، سرویس دهی و کیفیت غذا، همگی لوکس و درجه یک هستند. فضای داخلی این رستوران بسیار هنرمندانه طراحی شده است و همه چیز ما را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد!

شام و ناهار یک روز خاص را باید در رستورانی درجه یک و به همان اندازه خاص صرف کرد. با این حساب خوب است که از قبل لیست آماده‌ای از لوکس ترین رستوران های تهران داشته باشیم که هم فضای خوبی دارند و هم غذای باکیفیتی سرو می‌کنند. این رستوران سنتی، یکی از بهترین‌ها توی شهر نیشابور است و بهترین غذاهای اصیل ایرانی را سرو می‌کنه و مشتریان زیادی هم داره. توی این رستوران می‌تونی با خیال راحت از تازه‌ترین و بهترین غذاهای منو سفارش بدی و توی یه محیط زیبا، غذای خودت رو نوش جان کنی. می‌توان گفت که رستوران برج میلاد در بین سایر رستوران های شیشه ای تهران متفاوت‌تر است و دلیل آن هم مواردی است که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد. ضمن اینکه باید سلف سرویس بودن، کیفیت بالای غذاها، رفتار مؤدبانه و حرفه‌ای نیروهای این رستوران و مؤلفه‌های دیگری را نیز در درجه‌بندی آن تاثیرگذار دانست.

  • اقبال به گیاهخواری می‌تواند به دلایل اخلاقی، محیط‌زیستی یا سلامتی مربوط باشد.
  • فضای تمیز و بسیار سرسبز باغ بهشت بیشتر مناسب آن دسته از افرادی است که می‌خواهند چند ساعت از دود و دم و ترافیک تهران به دور باشند.
  • یا مثلا البرز را که من خودم یکی از دوستارانش هستم ، بنظرم ، سوای از محیط دلنشینش ، فقط کباب برگش بسیار عالیه .
  • رفتن به بهترین رستوران های تهران یکی از تفریحات رایج میان مردم است و هر از گاهی رفتن به مکانی که دور از دغدغه های روزانه و گذراندن ساعاتی خوش با خانواده و یا دوستان از ضروریات زندگی های امروزی تلقی می شود.

این رستوران فعالیتش را از سال 1346 شروع کرده و همچنان سعی بر آن دارد که خدماتش را مطابق با استانداردهای روز و کیفیت مناسب ارائه کند. با اینکه رستوران البرز، از قدیمی‌های تهران است، اما فضا و محیطش کاملاً به‌روز شده است. کیفیت بالای غذاهای رستوران، رفتار محترمانه پرسنل و محیط دنج و دلنشین سنسو از دیگر مزیت‌های آن هستند.

برگرلند تهرانپارس؛ رستوران گروه بروبکس

کافه‌ رستوران‌های این مجموعه آمادگی خدمت‌رسانی در ساعات مختلف طول روز و همچنین تمام هفته را به مهمانان خود دارند. به دلیل سطح بالای امکانات و لوکس بودن گزینه مناسبی برای افرادی است که از مکان‌های سنتی لذت می‌برند. رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، اوقات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند.

فضای رستوران به خوبی دیزاین شده و شما را به یاد دوران گذشته می‌اندازد. کیفیت غذاهای رستوران دف بی‌نظیر است و مهم‌تر از هر چیز اینکه شما می‌توانید حین میل‌کردن غذای خوشمزه خود، از صدای گوش‌نواز موسیقی سنتی زنده لذت ببرید. بهتر است این موضوع را به یاد داشته باشید که قیمت منوی رستوران دف نسبت‌به سایر رستوران‌ها کمی ببشتر است. رستوران دیوان را به جرئت می‌توان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران دانست. این رستوران که در محله فرشته و منطقه یک تهران قرار دارد، فضایی بسیار شیک و لوکس را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

باغ رستوران باغ آبی

یک رستوران در واقع نوعی غذاخوری است که می توان بسته به اینکه بر اساس چه فرهنگی دیزاین شده یا غذاها براساس دستورهای یک منطقه‌ی جغرافیایی تهیه شده‌اند، ‌آن را دسته بندی کرد. رستوران های معرفی شده فقط و فقط به درد پول دارها میخوره اگه به کبابی محمد خیابان دولت سه راه نشاط سری بزنید کباب ها و جوجه کبابهای فوق العاده ارزان و خوشمزه دارد منو دعا می کنید. اگر آش دوست دارید اقسام اش های و سوپ های متنوع سری به آشکده خیابان دولت جنب مسجد یزدی ها بزنید در کنار آن از غذا های دیگرش انواع کباب و خورش و …..لذت ببرید. رستوران مستوران یا مس توران(به معنای سرزمین مس)، در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد. فضای رستوران به سبک معماری دوران صفوی ساخته شده است، که با وارد شدن به فضای آن احساس می‌کنید به گذشته سفر کرده‌اید. در این رستوران همه‌چیز عطر اصالت و سنت دارد؛ از در ورودی چوبی و کف سیمانی با کاشی‌های اصیل ایرانی گرفته تا ظروف مسی به سبک قدیمی.

رستوران ارکیده را تمام رستوران گردها و افرادی که به دنبال کیفیت غذا هستند و میخواهند در کنار کیفیت، رستوران از محیط لوکس و دوست داشتنی هم برخوردار باشد میشناسند. رستوران ارکیده با شعبات مختلف خودر در سرتاسر تهران، شهرت قابل‌توجهی میان شهروندان تهرانی دست‌وپا کرده است. بهترین شعبه مجموعه رستوران‌های ارکیده در میدان آرژانتین تهران واقع شده است و ظرفیت پذیرایی بیش از 450 نفر میهمان را دارد.