ذرت خامه ای وگان | آشپزخانه جاه طلب



پدرم که در مینه‌سوتا بزرگ شد، در مورد خوردن ذرت تقریباً در هر شام چیز بزرگی داشت. این یک کالای اصلی در غرب میانه است، نمی د،د؟!

مورد علاقه شخصی من: ذرت شیرین خامه ای خوب قدیمی از قوطی! خدای من، خیلی شیرین و لذیذ است و فقط در موردش نوشتن همه نوع نوستالژی در من ایجاد می کند. من با علاقه به یاد دارم که ذرت خامه ای را با پوره سیب زمینی مخلوط کردم و روی آن را با فلفل سیاه پوشاندم. یک دختر جوان عجیب و غریب بودم… و هنوز هم هستم، خیلی ممنون.

این روزها زیاد ذرت نمی‌خورم (مگر اینکه در فلفل دلمه‌ای بوقلمونی معروفم باشد)، اما چند تابستان پیش مادر تونی به ما مقداری داد. واقعا ذرت شیرین خوشمزه برای استفاده و بنابراین ماجراجویی ذرت‌سازی من شروع شد و این زیباست آبجو ذرت گیاهی.

صادقانه بگویم، این دستور غذا با الهام از یک چغندر ذرت که در ناپا خوردم بود مسافرخانه خورشید رستوران من قبلاً هیچ چیز مشابهی نخورده بودم. آبگوشت بسیار خامه ای، غلیظ و کاملاً شیرین بود. ما تکه‌های بزرگ نان داشتیم تا آن را خیس کنیم و تقریباً بعد از پرت شدن به بهشت ​​ذرت شیرین از روی صندلی‌هایمان افتادیم. دراماتیک، اما واقعی.

به سری تابست، AK خوش آمدید

برای بقیه تابستان، ما هر هفته را به انتخاب محصولات تابست، اختصاص خواهیم داد! هفته 2 ما همه چیز ذرت را جشن می گیریم و با این خوراک ذرت وگان خوشمزه ادامه می دهیم. با وبلاگ و در ادامه همراه باشید اینستاگرام برای تولید برجسته هر هفته، ویدیوهای سرگرم کننده و موارد دیگر.

آبجو ذرت وگان در یک کاسه که روی آن پیازچه قرار داده شده است

در این چوگان ذرت وگان چیست؟

این دستور غذای ساده وگان ذرت با شیر نارگیل تهیه شده است که آن را به نسخه ای بدون ، و سالم تر تبدیل می کند تا همه شما آن را امتحان کنید. هر تابستان دوست دارم حداقل یک بار آن را با ذرت شیرین فصلی درست کنم. برای این دستور غذای ذرت به مواد زیادی نیاز نخواهید داشت، لیست کوتاه در اینجا آمده است:

  • ذرت شیرین: از ذرت تازه یا منجمد استفاده کنید.
  • سیب زمینی طلای یوکان: یکی از مواد مخفی برای درست ، این ذرت وگان فوق العاده خامه ای!
  • آبگوشت گیاهی: برای کمک به مخلوط ، سوپ و سوپ وگان و گیاهخوار نگه دارید.
  • سیر: عاشق کمی افزایش طعم از سیر.
  • پیاز و فلفل پوبلانو: این دو سبزی طعم شگفت انگیزی به چودر ذرت می دهند.
  • شیر نارگیل سبک: را شیر نارگیل مقدار من،ی از خامه و شیرینی ملایم و خوشمزه را اضافه می کند. اگر گیاهخوار یا بدون لبنیات نیستید از شیر معمولی استفاده کنید.

خامه ای ترین آبگوشت ذرت (بدون هیچ خامه ای!)

کلید این آبجو ذرت وگان فوق العاده خامه ای؟ علاوه بر شیر نارگیل، سیب‌زمینی‌ها را هم می‌پزیم و نیمی از سوپ را مخلوط می‌کنیم تا به بافتی دوست‌داشتنی، غلیظ و خوشمزه برسیم! خامه، آرد یا بادام هندی لازم نیست. من دوست دارم خامه ترش را هم بزنم (چون وگان نیستم) اما خیالتون راحت از خامه ترش وگان استفاده کنید.

ذرت بدون لبنیات در کاسه با قاشق

آیا به دنبال اضافه ، گرما یا یک سبزی اضافی هستید؟

در صورت تمایل فلفل پوبلانو را با یک ژالاپنو با کمی ادویه اضافی عوض کنید! اگر می خواهید سبزیجات را در اینجا بسته بندی کنید، می تو،د یک فلفل دلمه ای را با سبزیجات ،د کنید و از لقمه های شیرین فلفل در هر قاشق لذت ببرید.

پیچ کاری مورد علاقه ما

اگر عاشق طعم کاری هستید، سعی کنید یک یا دو قاشق چایخوری پودر کاری را برای یک چادر ذرت کاری نارگیل مخلوط کنید. بسیار خوب است و طعم گرم تری به سوپ اضافه می کند.

آبجو ذرت خامه ای وگان در سه کاسه در کنار تکه های نان

آبجو ذرت گیاهی باورن،ی در 4 مرحله

  1. سبزیجات را بپزید. در یک قابلمه بزرگ، همه سبزیجات را با کمی روغن زیتون بپزید تا زم، که سیب زمینی ها نرم شوند.
  2. آبگوشت را اضافه کنید. شیر، آبگوشت گیاهی و خامه ترش (اگر نه گیاهی) را به آرامی با هم مخلوط کنید، و در حین هم زدن، تکه های آن را از ته تابه جدا کنید. با نمک و فلفل مزه دار کنید و سپس سوپ را بدون پوشش بجوش،د تا سیب زمینی ها نرم شوند.
  3. آن را مخلوط کنید. برای ایجاد بافت خامه ای، نیمی از سوپ را با دقت مخلوط کنید، سپس مخلوط را در قابلمه برگرد،د. آن را هم بزنید و به مقدار لازم نمک و فلفل بیشتری اضافه کنید.
  4. تزیین و سرو کنید. من دوست دارم کاسه ام را با گشنیز تازه، پیازچه و یک چرخش اضافی خامه ترش (اگر نه گیاهی) بپاشم. همچنین می تو،د کمی پنیر معمولی یا پنیر گیاهی روی آن اضافه کنید! با کراکر یا نان کراست سرو کنید – این نان خانگی شگفت انگیز خواهد بود.

آبجو ذرت وگان سالم که با شیر نارگیل در یک کاسه درست شده است

نحوه نگهداری و انجماد ذرت ذرت

  • برای ذخیره ،: اجازه دهید آبگوشت کاملا خنک شود سپس آن را در ظرف در بسته در یخچال تا 5 روز نگهداری کنید.
  • برای یخ زدن و گرم ، مجدد: فقط اجازه دهید ذرت کاملا خنک شود، آن را به ظرف من، در فریزر منتقل کنید و تا 2 ماه در فریزر نگهداری کنید. وقتی آماده خوردن آن هستید، اجازه دهید ذرت ذرت در یخچال آب شود، سپس آن را دوباره در مایکروویو یا روی اجاق گاز گرم کنید تا کاملا گرم شود.

به هر حال، اگر ذرت شیرین زیادی دارید یا فقط هوس خوردن ذرت دارید، باید این دستور غذا را امتحان کنید. شما می خواهید آن را لکه دار کنید. نان را برای غوطه ور شدن فراموش نکنید!

روش های بیشتری برای استفاده از ذرت تازه در تابستان امسال

همه دستور العمل های ذرت من را اینجا دریافت کنید!

اگر این دستور غذای ذرت وگان را درست می کنید، حتماً نظر خود را در زیر بگذارید و به دستور غذا امتیاز دهید! همچنین می تو،د با استفاده از هشتگ #ambitiouskitchen یک ع، بگیرید و آن را در اینستاگرام منتشر کنید. xo!

چغندر ذرت خامه ای وگان

آبجو ذرت گیاهی در یک کاسه با قاشق

زمان آماده سازی 15 دقایق

زمان پخت 25 دقایق

زمان کل 40 دقایق

خدمت4 وعده های غذایی

چادر ذرت وگان خوشمزه، غلیظ و خامه ای که بدون خامه و لبنیات درست شده است! این دستور غذای آسان وگان ذرت از سیب زمینی، شیر نارگیل و مخلوط کن استفاده می کند تا شگفت انگیزترین بافت را به دست آورد. بهترین راه برای استفاده از ذرت شیرین تابست،!

،اصر

  • 1 قاشق سوپخوری روغن زیتون
  • 1 پیاز سفید متوسط، ،د شده
  • 3 حبه سیر، ،د شده
  • 1 فلفل پوبلانو، دانه شده و ،د شده (می تو،د از 1 دانه هالاپینو نیز استفاده کنید)
  • 4 فنجان ها سیب زمینی طلای یوکان ،د شده
  • 4-5 فنجان ها فنجان ذرت شیرین تازه (می تو،د از یخ زده نیز استفاده کنید)
  • 1 (15 اونس) می توان شیر نارگیل سبک (یا شیر معمولی اگر گیاهخوار نیست)
  • 2 1/2 فنجان ها آبگوشت گیاهی
  • اختیاری اگر وگان نیست: 1/4 فنجان خامه ترش برای اینکه حالت خامه ای بیشتری به آن بدهد
  • 1 قاشق چایخوری نمک، به علاوه بیشتر برای طعم دادن
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • برای تزئین، در صورت تمایل: ماست یون، یا پنیر بز، گشنیز و پیازچه

دستورالعمل ها

  • در یک قابلمه سوپ بزرگ روی حرارت متوسط، روغن زیتون، پیاز، سیر، پوبلانو، سیب زمینی ،د شده، ذرت را اضافه کنید و به مدت ۶ تا ۸ دقیقه یا تا زم، که سیب زمینی ها شروع به نرم شدن کنند تفت دهید.

  • شیر، آبگوشت گیاهی و خامه ترش را به آرامی با هم مخلوط کنید و در حین هم زدن، تکه های آن را از کف تابه جدا کنید. بعد نمک و فلفل را هم بزنید. حرارت را کم کنید و به مدت 10 تا 15 دقیقه بدون درپوش یا تا زم، که سیب زمینی ها نرم شوند و به راحتی با چنگال سوراخ شوند، بجوش،د.

  • برای ایجاد بافت خامه ای، نیمی از سوپ را مخلوط کنید (در حین انجام این کار مراقب باشید!) سپس به قابلمه برگرد،د. هم بزنید تا ،یب شود و سپس مزه کنید و ادویه ها را در صورت ،وم تنظیم کنید - در صورت ،وم نمک و فلفل بیشتری اضافه کنید.

  • برای سرو، با گشنیز، یک حلقه خامه ترش (اگر نه گیاهی) و پیازچه بپاشید. با نان یا کراکر مورد علاقه خود سرو کنید. 4 وعده درست می کند.

یادداشت های دستور غذا

اگر گیاهخوار نیستید، از شیر معمولی استفاده کنید و/یا 1/4 فنجان خامه ترش اضافه کنید تا حالت خامه ای بیشتری به آن ببخشید. احساس ماجراجویی می کنید؟ سعی کنید یک یا دو قاشق چای خوری پودر کاری را برای یک ذرت کاری نارگیل اضافه کنید!

تغذیه

خدمت: 1خدمت ،کا،ی: 312کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 58.4gپروتئین: 8.9gچربی: 7.1gچربی های اشباع شده: 0.9gفیبر: 9.7gقند: 13.5g

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 21 جولای 2020 منتشر شد و در 18 ژوئیه 2023 بازنشر شد.


[ad_2]
منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/thick-and-creamy-vegan-corn-c،wder/