دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای Ace۰۲ ایزی ول شهر بیز


دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای Ace۰۲ ایزی ول شهر بیز

ممبران ها بر اساس ظرفیت و توان خروجی شان دسته بندی می شوند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. همان گونه که در مطالب بالا نیز گفته شد دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای دکتر بیز طی هفت مرحله اقدام به تصفیه آب از هر گونه آلاینده های مضر و میکروب ها را انجام می دهد و قیمت این دستگاه تصفیه آب هیوندای نیز با توجه کارایی ارزنده ای که دارد بسیار مناسب می باشد. برخی مواقع قیمت دستگاه های تصفیه آب ما را از انتخاب و خرید آن منصرف می کند.

  • برای اکثر مناطق شهری که آبها معمولا آلودگی شیمیایی دارند ( به عنوان مثال میزان نیترات آنها بالاست ) این دستگاه به هیچ عنوان توصیه نمی شود و بهتر است از محصول دیگر شرکت بازاریابی بیز ، به نام ACE 02 استفاده کنید .
  • فیلتر چهارم یا ممبران دارای 24 ماه طول عمر است و سپس باید به سرعت عوض شود و در نهایت دو فیلتر 5 و 6 پس از گذشت 12 ماه یعنی یک سال باید تعویض شود.
  • جنس روی این فیلتر از پلاستیک بهداشتی بادوام است که توان تحمل 861 کیلوپاسکال فشار ورودی را دارد و برای دستگاه‌هایی که با فشار آب شهری کار میکنند بسیار ایده آل می‌باشد.
  • در مدت گارانتی در صورت خرابی ، به صورت کاملا رایگان رفع عیب خواهد شد .
  • جهت نصب دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای ACE ۱۰۱ و فعال سازی گارانتی حتما با شماره تلفن تماس مرکز پشتیبانی و فعال سازی گارانتی بیزکالا تماس حاصل فرمایید.

والا دستگاههایی که ما داریم و تعداد بسیار بالایی که ما نصب کردیم ، همگی شیر میکس داشتند و حتی دستگاهای اورجینال ایزی ول که کاملا وارداتی هستند مثل مدل RO189 و RO816 هم شیر میکس دارند . من نمی‌گم این دستگاه خوب هست یا بد ، شما با دستگاه های هم رده قیمتی مثل ایزی ول RO 189 یا RO816 مقایسه کنید که هیچ عیب و نقصی ندارند . باسلام ، تصفیه آب در دو مرحله باعث میشه از ورود هرگونه آلودگی و میکروب و ویروس به آب جلوگیری بشه و آب سالم بنوشیم. امروزه دستگاه بیز دو مرحله ای که فقط در اکثر شهرهای بزرگ برای درمان شوری آب استفاده می شود بهترین انتخاب است و در بسیاری از جاها بسته به سه مرحله، شش مرحله یا چهار مرحله بسیار ارزانتر است. وجود دستگاه تسویه آب در هر خانه ای از واجبات است به خصوص برای خانواده هایی که فرزند خردسال دارند یا گوارش حساسی دارند که دستگاه دکتر بیز از بروز ترین دستگاه ها است. تیم کاری بیزکالا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره‌ی رایگان تمام تلاش خود را می‌کند تا قبل از خرید یکی از مراجع تخصصی نقد و بررسی فروش اینترنتی کالاهای تخصصی و انحصاری شرکت بازاریابان ایرانیان زمین باشد.

دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای Ace-101 – با یک پک اضافه فیلتر

اولین سئوالی که از خودتان میپرسید این است که آیا دستگاه تصفیه آب واقعاً درست کار میکند؟ آیا براستی آب تصفیه شده توسط دستگاه با قبل تغییری کرده ؟ و … سلام دوست عزیز این دستگاه همراه با یک پک اضافه فیلتر عرضه میشود. تا رسیدن زمان تعویض(بعد از یک سال)، پک فیلتر مخصوص این دستگاه در سبد محصولات بیز افزوده می گردد. ممبران‌ ها بر اساس ظرفیت و توان خروجی‌ شان دسته بندی می‌شوند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. ممبران 50 گالنی یکی از مناسب‌ ترین و رایج‌ ترین ممبران‌ ها برای سیستم‌ های تصفیه آب خانگی است. برای خرید ” قیمت دستگاه تصفیه اب بیز ” از لینک های زیر استفاده کنید .

سرویس غذاپز همه کاره مدل ۱۱ پارچه ۱۲ نفره- آریا

یکی از مهمترین مسایل در سلامتی آب و عمر دستگاه ، تعویض به موقع فیلتر های دستگاه هست که باید در زمانهای تعیین شده و توسط افراد مجاز انجام گردد . دستگاه تصفیه مرحله ای خیلی سبک و قابل حمل می باشد و آب را تصفیه می کند. از دستگاه های بسیار مناسب برای هر خانه با قدرت بالا در تصفیه آب و داشتن قیمت ارزان همین نمونه است. دسدگاه تصفیه آب را از طریق فروشگاه اینترنتی خریداری کنید چون جنس های تقلبی زیادی به بازار عرضه شده است. برای خالص شدن اب از هرگونه میکروب و الودگی می توانید از دستگاه تصفیه اب استفاده کنید. به دلیل ساختار مدرن و قطعات بی نظیری که این دستگاه دارد سبب شده علاوه بر طول عمر خود دستگاه فیلترهای دستگاه نیز از طول عمر بالاتری به نسبت سایر دستگاه ها برخوردار باشند.

پک ۴ عددی فیلتر Non-ro چهار مرحله ای

این فیلتر از دانه های کربن فعال پرشده است و در دستگاه هایی با سیستم RO به عنوان فیلتر پنجم، بعد از مخزن ذخیره مورد استفاده قرار میگیرد. این فیلتر تاثیرات ناشی از ماندگاری آب در داخل مخزن را از بین برده و باعث بهبود طعم آب مصرفی میشود. زمان تعویض این فیلتر بستگی به میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آن با واحد لیتر یا گالن اندازه گیری میشود؛ اما به طور میانگین توصیه میشود این فیلتر سالی یکبار تعویض شود. دستگاه تصفیه ی آب مخصوصا در جنوب کشور به شدت مورد استفاده قرار میگیرد..از مجهزترین دستگاه فیلترآب دستگاه تصفیه ی shopkalayab دکتر بیز است. کارایی فیلتر سوم دستگاه تصفیه اب برای حذف ذرات و آلودگی های آب می باشد.ظرفیت استاندارداین فیلتر ۲۰۰۰ گالن است.